Ile zarabiasz [ankieta]

Poważne dyskusje nad sensem życia, polityką jak i wyborem nowej karty graficznej.

Moderator: Crow

Ile zarabiasz miesięcznie (brutto)

10.000 zł lub więcej
0
No votes
9000 - 9999
1
6%
8000 - 8999 zł
0
No votes
7000 - 7999 zł
1
6%
6000 - 6999 zł
1
6%
5000 - 5999 zł
0
No votes
4000 - 4999 zł
0
No votes
3000 - 3999 zł
3
18%
2000 - 2999 zł
1
6%
1000 - 1999 zł
5
29%
Do 1000 zł
0
No votes
Uczę się / studiuję
3
18%
Jestem bezrobotny(a)
2
12%

Total votes: 17

Crow

Ile zarabiasz [ankieta]

Post by Crow »

Z jednej strony w związku z przeprowadzanymi przeze mnie ostatnio dyskusjami n/t sprawdzania się obecnego ustroju gospodarczego, z drugiej na zarzuty iż zjazd można by organizować w jakichś bardziej cywilizowanych warunkach, niż w domkach 25 zł od osoby, chciałbym przeprowadzić anonimowe badanie sytuacji materialnej naszych forowiczów.

Interesują mnie zarobki osób, które zakończyły już proces nauki. Jeśli nadal studiujesz i dorabiasz sobie na boku, lub dostajesz stypendium, zaznacz proszę opcję 'uczę się / studiuję'. Część osób na forum reprezentuje wolne zawody. W takiej sytuacji możecie uśrednić swoje zarobki z kilku ostatnich miesięcy.

Zachęcam do udziału w ankiecie. Ja swój głos oddam za jakiś czas, gdy nie będzie już oczywiste, że pierwszy wynik jest mój.
Maczer

Re: Ile zarabiasz [ankieta]

Post by Maczer »

W temacie sprawdzania się obecnego ustroju gospodarczego powiem, że opcja "jestem bezrobotny" Powinna być niezależna od wybranej opcji dochodów
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
korm

Post by korm »

Jestes pewien Cai, ze to anonimowe :----)? Bo mam wrazenie, ze niektore wyniki beda przewidywalne.

edit:

lol pomylilem Crowa z Caiem przez tego avatara!
give her the dick
Crow

Post by Crow »

Avatara zrobił mi kiedyś Caibre, zgadza się. Może nowy jest w drodze :D

Z punktu widzenia użytkownika ankieta jest anonimowa. Myślę, że próba będzie na tyle duża, że nie będzie tak łatwo zidentyfikować 'kto jest kto'.