Killing Floor

Miejsce na lekkie, spamerskie tematy, testy, linki i obrazki.

Moderator: GvS

Post Reply
User avatar
Faroo
Posts: 130
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:58 pm

Killing Floor

Post by Faroo »

Chcę wam zaproponować wspólną grę w KF. W ten weekend, gdy moje mieszkanko nawiedziła MW'owa horda, spróbowaliśmy sił w ten survival horror. Co prawda ze względu na brak routera WiFi graliśmy tylko na dwóch maszynach, ale i tak było ostro. Zdecydowaliśmy, że trzeba to wziąć poziom wyżej i rozpocząć grę przez internet.

Co mogę wam powiedzieć o samej grze? Ogólne założenia podobne do L4D - zabijamy zombiaki. No i tutaj się kończą podobieństwa. Gra oferuje dużą ilość broni do eliminacji niemilców - bez żadnych dodatków jest jej kilkanaście rodzajów. Map też jest od zajoba - w podstawce jest ich co prawda chyba tylko 12, ale w necie krążą nawet kilku gigowe paczki map. Zombiaki też są inne od tych L4D - przede wszystkim nie ma 'zwykłych' zombie. Każdy z nich dysponuje jakąś specjalną cechą. Np. najsłabszy zombiaczek, typowe mięso armatnie, podczas ataku nas unieruchamia. Tak więc, jeśli jakiegoś przegapimy i wejdzie nam na plecy, to mamy przerąbane - zapewne nie będzie sam, i kilku tych 'słabeuszy' przytrzyma nas, aż przybędzie coś mocniejszego...
Same założenia gry też są inne. Nie próbujemy się przebić do żadnego rodzaju safe-roomu, ale musimy przetrwać ustaloną ilość fal zombiaków. Pomiędzy falami na chwilkę (poziom normal - 60 sek.) otwiera się sklepik z bronią i amunicją. A potem przychodzi kolejna fala, trudniejsza...

Gra jest też bardzo wymagająca pod względem współpracy. Gdy graliśmy, tylko raz udało nam się przetrwać pełne 7 fal i przeżyć (normalna długość gry). A i to tylko dlatego, że ustawiliśmy poziom trudności na Beginner i wybraliśmy mapę z otwartym terenie. Zazwyczaj, gdy graliśmy na Normal(2/5 poziom) i na losowej mapie, to dożywaliśmy maksymalnie do trzeciej fali.


Jesteście gotowi podjąć wyzwanie?
User avatar
USAGI
Posts: 1897
Joined: Sat Jan 03, 2009 9:16 pm
Location: yume
Contact:

Re: Killing Floor

Post by USAGI »

Ta, było zacnie p; Jak odzyskam kompa to z chęcią zagram [;
Mi gra strasznie przypomina L4D swoją drogą.
- Roe, co robisz?
- Już dwie godziny czekam na autobus przy zmywaku.
- Roe, nadal zmywasz?
- Nie, rysuję talerze.
- Roe, pomóc ci zmywać?
- A masz wyższe?
- Nie.
- To nie możesz zbliżać się do zmywaka.
User avatar
roevean
Posts: 314
Joined: Sat Jan 03, 2009 8:36 am
Location: Ninehell Sector

Re: Killing Floor

Post by roevean »

pierdolę, nie gram murzynem p;
'cos im the definition of the worst kind of mean
so... are you rebel?
User avatar
Maczer
Posts: 523
Joined: Wed Jan 07, 2009 4:51 am

Re: Killing Floor

Post by Maczer »

Trochę zagrywałem się w KF na garenie i w zasadzie gierka była faktycznie niezła. Dobrze rozplanowana, dająca niemało adrenaliny i całkiem 'ładna' jak na grę-horror i z klimatem. I wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że projekt zatrzymał się w którymś miejscu i zaczęła robić sie bardzo schematyczna. Do tego strasznie imba skille się otrzymywało za grindowanie mobków.

Chętnie bym przypomniał sobie jak się klepie Patriarcha ale nie mam też możliwości zbyt szybko zaciągnąć gry

Ps. Faktycznie dużo ludzi porównywało KF do L4D. Nawet w podobnym czasie wyszły, jeśli dobrze pamiętam. Głównie chodziło o podobieństwa mobków (duże żygające coś czy krzycząca wiedźma) ale osobiście uważam, że gry są zupełnie różne. KF ma znacznie wyższy stopień realizmu, ciekawszy arsenał i potwory które doprawdy podchodzą pod konwencję horroru :D
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
User avatar
Faroo
Posts: 130
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:58 pm

Re: Killing Floor

Post by Faroo »

E, skille mogą być imba w PvP. W coopie one są po prostu zróżnicowane ;p
Jak ktoś ściągnie, to ja mam i jestem gotów na wypróbowanie. Trzeba sprawdzić, czy nie muszę jakoś kombinować z portami, jak przy Armie.

BTW., Lichu, dzięki za zmianę hasła na takie, które nie ma 18 znaków :P
User avatar
GvS
Posts: 706
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:48 pm

Re: Killing Floor

Post by GvS »

Np :)

Ja już grę mam sciągniętą, gorzej z czasem żeby wypróbować.
A necromancer is just a really late healer.
User avatar
Faroo
Posts: 130
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:58 pm

Re: Killing Floor

Post by Faroo »

A, pamiętajcie, by ściągać grę z linka pod ostatnim zdaniem pierwszego posta. Wersja 1017, która jest najstabilniejszą 'darmową wersją testerską' ;)
User avatar
Taii
Posts: 473
Joined: Thu Feb 17, 2011 12:20 pm
Location: Krak
Contact:

Re: Killing Floor

Post by Taii »

Już zassałem, może jutro miał bym czas już żeby zagrać
"Chłop kopiący ziemniaki, to proza realistyczna; chłop kopiący pomarańcze to fantastyka (lub schizofrenia); ziemniaki kopiące chłopa to Sci-Fi"
R. Kot
User avatar
Faroo
Posts: 130
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:58 pm

Re: Killing Floor

Post by Faroo »

Psychoo też już ma. To co, piątek lub sobota wieczorkiem?
User avatar
GvS
Posts: 706
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:48 pm

Re: Killing Floor

Post by GvS »

Piątek jak najbardziej, w sobote dopiero późnym wieczorem.
A necromancer is just a really late healer.
Post Reply