Re: Najciekawsze motywy/tematy dla gier?
Posted: Tue Feb 07, 2012 2:49 pm
Takie pomysły przewijały się w świecie gier wielokrotnie, zawsze rozbijały się o wydajność/tworzenie contentu. Myślę, że kwestie wydajności upadną w tym dziesięcioleciu, ale dalej mamy pytanie kto będzie w stanie dociągnąć takiego matrixa do uzywalnego końca.Crow wrote:Moim zdaniem czas na jakiś kombajn, skupiający w sobie wiele różnych choć równoległych stylów rozgrywki. Jeden awatar (PlainWalker ?), który w zależności od potrzeb biega po labiryntach MMO, buduje siedziby jak w Minecrafcie czy wręcz całe miasta ala SimCity. Świat oczywiście pogrążony w wojnie, więc wbudowane są symulatory czy to mechów, czy myśliwców. Najbliżej tego jest chybe Eve online, ale rak jakim jest EA mogłoby taki tytuł wydać w sposób dużo bardziej rozbudowany.