Project R1 [Tree of Savior]
Moderator: Crow
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Tylko jak Was złapać huh? My teraz też do dunu chętnie byśmy poszli tylko sensowne party ciężko dorwać.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Taka ciekawostka. Scuffle już quitnął ToS-a :P
Nothing is impossible
Re: Project R1 [Tree of Savior]
W nawiązaniu do rozmowy wczoraj na vent - heal leczy 10% hp plus ((117 + INT) × 1.5) × 1.1 ~ ((117 + INT) × 1.5) × 1.3 HP. Dodanie 100 INT zwiększa więc heal z każdej kratki o 165 - 195 HP.
Ja mam obecnie 3.5k hp. Pojedyncza kratka leczy mnie więc za 350 (10% hp) + 210 (średnio z samego levelu heal) + bonus za int. Na naszym poziomie full int ma około 200 INT, czyli 360 hp. Nie jest to bez znaczenia (wzrost o 60%), ale zdecydowanie bez INT też da radę. Swordman na naszym levelu, nawet jeśli nie dał nic w CON, będzie miał już 7k hp, więc INT zwiększa mu leczenie tylko o 40% (910 -> 1270). Dla postaci, które ładują coś w Con (a zakładam że na Pvp będzie to każdy) czynnik z INTa zaczyna być praktycznie nieistotny.
Lvl 200 cleric, full INT będzie robił self-heal za 1.4k. full CON - 2.9k.
Ja mam obecnie 3.5k hp. Pojedyncza kratka leczy mnie więc za 350 (10% hp) + 210 (średnio z samego levelu heal) + bonus za int. Na naszym poziomie full int ma około 200 INT, czyli 360 hp. Nie jest to bez znaczenia (wzrost o 60%), ale zdecydowanie bez INT też da radę. Swordman na naszym levelu, nawet jeśli nie dał nic w CON, będzie miał już 7k hp, więc INT zwiększa mu leczenie tylko o 40% (910 -> 1270). Dla postaci, które ładują coś w Con (a zakładam że na Pvp będzie to każdy) czynnik z INTa zaczyna być praktycznie nieistotny.
Lvl 200 cleric, full INT będzie robił self-heal za 1.4k. full CON - 2.9k.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Dejm, wygrałeś Crow :PWe are glad to announce to you that our 2nd CBT on Steam will be extended by 2 weeks.
Therefore, CBT will end on December 9th, 23:00 PM (EST).
The EXP points that you will receive from now on will be doubled.
(Please note that EXP cards will stay the same as before)
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Wszyscy wygraliśmy XD. W koreańskiej open becie ma być limit podniesiony do 220 i może dodadzą circle 7 - ciekawe czy u nas też to się pojawi w Grudniu.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Jeśli ktoś chce jeszcze coś szybko przetestować w ostatnim dniu bety - exploit na infinite exp: https://forum.treeofsavior.com/t/exploi ... ing/123654
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Ostatnio miałem dużo pracy i przestałem śledzić aktualizacje, ale ToS szykuje się do międzynarodowego wydania. Można kupić starter packa, który daje dostęp do gry od poniedziałku. Otwarty, darmowy dostęp miesiąc później:
1. Founder's Server Open : Tuesday, March 29, 2016 02:00 AM (EST)
2. Free to Play Server : Thursday, April 28, 2016 (EST)
http://store.steampowered.com/app/372000/
1. Founder's Server Open : Tuesday, March 29, 2016 02:00 AM (EST)
2. Free to Play Server : Thursday, April 28, 2016 (EST)
http://store.steampowered.com/app/372000/
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Formuje sie MW gildia?
"You are trying to understand madness with logic. This is not unlike searching for darkness with a torch."
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Docelowo na pewno Kenji ;) ale ja i Raflik nie wykupujemy early accessa, bo no trejdy i ograniczenia marketowe ssą przeokrutnie :/ zobaczymy czy da się z tym przyjemnie grać.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Pytam, gdyz wahalem sie czy mój miesieczny budzet MMORPG przeznaczyc na EA TOS, czy na krysztaly w Neverwinter :P
W takim razie czekamy na F2P :)
W takim razie czekamy na F2P :)
"You are trying to understand madness with logic. This is not unlike searching for darkness with a torch."