Project R1 [Tree of Savior]

Dyskusje o grach i prowadzone sesje gier PBF

Moderator: Crow

Post Reply
User avatar
Noire
Posts: 966
Joined: Fri Jan 02, 2009 9:28 pm
Contact:

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Noire »

Póki co większości ludzi wyskakuje unknown error (randomowe literki i numer) wskazujący na to, że serwery są prawdopodobnie przeładowane, więc nawet nie miałam okazji zagrać. Mam nadzieję że to naprawią wkrótce, bo póki co sami devowie nie wiedzą do końca o co dokładnie chodzi.

EDIT:

Gabija jest tak oblegana, że nie da się na nią zalogować.
Udało mi się wbić na Zemynę
Conquered, we conquer.
User avatar
Seymour
Posts: 25
Joined: Wed Aug 28, 2013 8:45 pm
Location: White Purgatory

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Seymour »

Ja jestem na Gabiji. Jak na razie to 30 lvl postaci. Muszę przyznać, że całkiem nieźle się sprawdza gra na padzie w Tree of Savior. Co do poprzedniego pytania o klasę to zamierzam wypróbować Corsaira.
Image
User avatar
Distant
Demokratyczny Moderator
Posts: 664
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:23 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Distant »

Distant Traveller na każdym servie. Ale zamierzam w Gambii.
Nothing is impossible
User avatar
Noire
Posts: 966
Joined: Fri Jan 02, 2009 9:28 pm
Contact:

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Noire »

Mam Wiza (docelowo Necromancer) na Laima
Mam Swordsmana (docelowo Centurion) na Zemyna

Na Gabije jeszcze nie udalo mi się dostać :D

Nie ma co na razie umawiac sie chyba na zaden serwer, dopoki nie naprawią tego cockblock errora. Na szczęście postaci expi się na tyle szybko, że jest to nieistotne i mozna spokojnie testowac rozne klasy.
Conquered, we conquer.
User avatar
Distant
Demokratyczny Moderator
Posts: 664
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:23 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Distant »

Gra piękna, tylko olbrzymie lagi. Wydawałoby się, że na tym etapie stress-testów już robić nie będą. :/
Zrobiłem Wiz-a. Fajnie rozwiązali skille i abilities.
Pewnie pogram za 2 dni jak wrócę z Wawy.
Nothing is impossible
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Satsuki »

Ku mojej rozpaczy zacznę grać dopiero w sobotę/niedzielę ale przynajmniej będę mogła podgonić jak wy będziecie biegali po grobach! ;D Euehuehue

Nie mam żadnego pomysłu na to kim będę grała ale prawdopodobnie jakaś wypadowa Wiza.
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Caerth
Posts: 513
Joined: Sun Feb 22, 2009 9:44 pm
Location: Above

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Caerth »

Seymour wrote: Muszę przyznać, że całkiem nieźle się sprawdza gra na padzie w Tree of Savior. Co do poprzedniego pytania o klasę to zamierzam wypróbować Corsaira.
Mah nigga.

Interesujące. I zadziwia fakt iż grywalne na moim antycznym złomie od IBMa.
My soul is still the same
But it has many names
User avatar
Noire
Posts: 966
Joined: Fri Jan 02, 2009 9:28 pm
Contact:

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Noire »

Nikt mi nie wmówi, że to nie jest Ragnarok :D

Tak, w systemie jest sporo różnic (wiecej nacisku na questy, bardzo dużo AoE skilli - znajdzie sie dla kazdej klasy), niemniej większość mobków wygląda jak ulepszone stworki z RO (Familiary, Druidy, Spore, Orki, BAPHOMET etc.), a samo główne miasto to Prontera z nowszymi teksturami (jest nawet fontanna po środku).

Dzień pierwszy kończę na levelowaniu Pyromancera 33 na Laimie, bo ten serwer był dla mnie najbardziej łaskawy (mam jeszcze Clerica na Gabiji i Swordsmana na Zemyna). Wszystko soluje, bossy idą przy niewielkiej ilości potów. Nie wiem na ile jest to kwestia rate'ów (nie mam pojecia czy są zwiększone, czy nie) lub Pyro bycia totalnie IMBA, ale nie odczułam jeszcze ani razu potrzeby posiadania party, by móc przejść dalej.

A, byłam co do tego dość sceptyczna, ale muszę przyznać, że tier-owany sposób zmieniania jobów jest bardzo interesujący. Widzę tu potencjał bardzo dużej ilosci ciekawych buildów - niekoniecznie bazujący na statach, ale własnie na jobach i konkretnych skillach.
Conquered, we conquer.
User avatar
Chimeria
Posts: 824
Joined: Fri Aug 29, 2008 7:28 pm

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Chimeria »

My z Raflem wbiliśmy się na Zemynę i tam póki co coś pykamy. Jak na pierwszy wieczór grania mieliśmy masę drobnych, ale dziwnych bugów, ale grało się przyjemnie. Póki co mam archera, a Raf wiza.
User avatar
Caerth
Posts: 513
Joined: Sun Feb 22, 2009 9:44 pm
Location: Above

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Caerth »

Noire wrote:Nikt mi nie wmówi, że to nie jest Ragnarok :D

Tak, w systemie jest sporo różnic (wiecej nacisku na questy, bardzo dużo AoE skilli - znajdzie sie dla kazdej klasy), niemniej większość mobków wygląda jak ulepszone stworki z RO (Familiary, Druidy, Spore, Orki, BAPHOMET etc.), a samo główne miasto to Prontera z nowszymi teksturami (jest nawet fontanna po środku).

Dzień pierwszy kończę na levelowaniu Pyromancera 33 na Laimie, bo ten serwer był dla mnie najbardziej łaskawy (mam jeszcze Clerica na Gabiji i Swordsmana na Zemyna). Wszystko soluje, bossy idą przy niewielkiej ilości potów. Nie wiem na ile jest to kwestia rate'ów (nie mam pojecia czy są zwiększone, czy nie) lub Pyro bycia totalnie IMBA, ale nie odczułam jeszcze ani razu potrzeby posiadania party, by móc przejść dalej.

A, byłam co do tego dość sceptyczna, ale muszę przyznać, że tier-owany sposób zmieniania jobów jest bardzo interesujący. Widzę tu potencjał bardzo dużej ilosci ciekawych buildów - niekoniecznie bazujący na statach, ale własnie na jobach i konkretnych skillach.
Levelując mam wrażenie iż ktoś się zapatrzył w klasy prestiżowe z D20, tudzież template'y z nowego Shadowruna. Elastyczność w tworzeniu własnego builda jest mile widziana zawsze.

Rate'y i poziom trudności są ewidentnie poprzestawiane na czas bety. Na oficjalnym forum wisi parę postów na ten temat.

Mainuję Gabiyę Acherem z zamysłem pójścia w Czornego Rycerza. Bo może w końcu gunslinger będzie sensowną opcją. Sama rozgrywka, dodam iż na padzie, przypomina mi o moim rantowaniu w temacie dania backslide slingerowi by miał w ogóle jakiekolwiek szanse przeżycia. Nu ma racje, circle strafe wokół bosa zamienia praktycznie każdą walkę w easy modo
Image
Smutek, mości państwo. Chociaż krótki.


ps Czy tylko mi udało się zablokować na mapach dokumetnie? Trzy razy?
My soul is still the same
But it has many names
Post Reply