Mechwarrior Online

Dyskusje o grach i prowadzone sesje gier PBF

Moderator: Crow

User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Mechwarrior Online

Post by Crow »

Raflik wrote: Matchmaking - tu powinni najpozniej w open becie poprawic to, bo na chwile obecna jest to "Jestem z gościami z premade - GOOD, Jestem przeciwko gościom z premade - BAD )
Tak jest chyba w każdym FPSie, ale mam wrażenie, że to lepsze rozwiązanie niż takie w którym jak masz premade to grasz tylko z innymi premade. W tym drugim wariancie jak chcesz założyć własny premade z kumplami, to odstajesz od wszystkich bęcki, bo grają głównie hardcoreowe klany. Jak masz dość to idziesz na random, ale tam z kolei graja sami retardzi, bo dobrzy gracze są w premade.
User avatar
Psychoo
Posts: 99
Joined: Mon Sep 06, 2010 7:12 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by Psychoo »

W MWO boli mnie mocno średni system namierzania. Może za bardzo przyzwyczaiłem się do FreeSpace'a, gdzie kategoria "Targeting" to kilkadziesiąt pozycji w menu sterowania. Kłuje mnie niemożność namierzenia friendliesów, namierzenia najbliższego/najdalszego/ostatnio wykrytego przeciwnika, brak info o typie mechów we własnym teamie na mapie taktycznej i na liście graczy.

Z balansem faktycznie bywa różnie, ale gram for fun więc nie będę się spinał. "Dzięki" temu zdarzyło mi się kilka razy mieć Jennerem most dmg w teamie, więc przynajmniej jest śmiesznie.

A tak na codzień zbieram c-billsy na swoją Katapę K2, bo z trialowych mechów pilotuje mi się ją chyba najprzyjemniej. Lighty są fajne, ale przy moich skaczących fpsach walka manewrowa staje się zbyt chaotyczna dla komfortowej rozgrywki. Póki co czekam na nowe mechy z przedziału medium/heavy.

Skoro jest nas taka ekipa może zmówimy się na jakąś nockę nad MWO?
User avatar
c914
Posts: 596
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:30 am

Re: Mechwarrior Online

Post by c914 »

Psychoo wrote:
Skoro jest nas taka ekipa może zmówimy się na jakąś nockę nad MWO?
To byłby zacny pomysł. Któryś dzień weekendu?

Z buraków po tygodniu gry:
- Lubie sobie posiedzieć ze spawarką w garażu i składac do kupy mecha. W grze wkurza mnie sztuczne rozpoąpowanie liczby dostępnych pojazdów. Zamiast dostać jeden korpus i móc go modyfikować w dowolny sposób jestem zmuszony do kupowania badziewnych wariantów... to tylko wyciąganie kasy od ludzi.
- W garazu brakuje mi też dokładnych informacji o uzbrojeniu
- Jak Psych napisał system namierzania to porażka, jeden klawisz to troche za mało.
- Podobnie jak raflik jestem zawiedziony miediumami brakuje im kopa, przy atlasie leżysz, kwiczysz i nawet go nie wymanewrujesz, za to Jenner zrobi ci z tyłka świecący tost.
USS George Washington - 90 tysiecy ton dyplomacji.
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

- Lubie sobie posiedzieć ze spawarką w garażu i składac do kupy mecha. W grze wkurza mnie sztuczne rozpoąpowanie liczby dostępnych pojazdów. Zamiast dostać jeden korpus i móc go modyfikować w dowolny sposób jestem zmuszony do kupowania badziewnych wariantów... to tylko wyciąganie kasy od ludzi.

Wyiaganie kasy - tak.
Tylko... To zgodne z planszowka, ktorej kurczowo sie trzymaja (patrz shit tier ER Large Lasery, ktore sa kompletnie useless poza plansza) i wokol ktorej balansuja gre (co czasem jest glupie)

- W garazu brakuje mi też dokładnych informacji o uzbrojeniu

znany problem, ma byc zmienione. Cieszcie sie, ze nie widzieliscie garazu miesiac temu. Wtedy mialo sie praktycznie 0 info i trzeba bylo wszystkiego szukac po beta forum.

- Jak Psych napisał system namierzania to porażka, jeden klawisz to troche za mało.

Tu sie w pelni zgadzam, tylko chyba to jest zgapione z starych mechwarriorow (nie jestem pewien, czy mialy mozliwosc targetowania sojusznikow itp.)

I naprawde - mediumy (tzn. tylko hanczbaki) w chwili obecnej sa grywalne tylko z XL silnikiem. HBK-4P i HBK-4SP wlasciwie grane sieja spustoszenie pod warunkiem, ze sie nie gra na samobojce i nie leci sie samemu w stado przeciwnika.
give her the dick
User avatar
c914
Posts: 596
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:30 am

Re: Mechwarrior Online

Post by c914 »

Z XL'em powiadasz, wypróbuje dziś wieczorem... bo pewnie jeszcze Jennera na founderowego Atlasa nie zmienili.

BTW mieliście podbny problem z wyborem founder mecha, a właściwie brakiem takiej możliwości?
USS George Washington - 90 tysiecy ton dyplomacji.
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

foundersowskie mechy zmieniaja w poniedzialek jak jest maintenance. Przynajmniej tak kiedys zmieniali.

Z XL silnikiem rozwijasz predkosc jak nie stuningowany light co sprawia, ze mozesz przechwytywac inne lighty harrasujace twoje missleboaty/assaulty ew. polowac na dupe atlasa i smiac sie jak biedaczek ma problem z wyrobieniem tlowiem za twoim mechem.
give her the dick
User avatar
roevean
Posts: 314
Joined: Sat Jan 03, 2009 8:36 am
Location: Ninehell Sector

Re: Mechwarrior Online

Post by roevean »

c914 wrote: [...] W grze wkurza mnie sztuczne rozpoąpowanie liczby dostępnych pojazdów. [...]
A mnie wkurza to powyższe...
No kurwa... Cyfer, nawet w poście, tak prostym jak konstrukcja cepa, potrafisz wypierdolić TAKI błąd?
'cos im the definition of the worst kind of mean
so... are you rebel?
User avatar
Psychoo
Posts: 99
Joined: Mon Sep 06, 2010 7:12 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by Psychoo »

Roe, zarejetruj się do bety MWO to będziesz miał okację skopać rozpompowane cyfrowe dupsko.

Co powiecie na jakąś dłuższą grę dziś wieczorem?
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

ja zawsze jestem za
give her the dick
User avatar
Psychoo
Posts: 99
Joined: Mon Sep 06, 2010 7:12 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by Psychoo »

Posiedzielim od 2o.oo do ok. pierwszej, Catapa zakupiona, tawarisz Moonred wciągnięty do gry. BTW - server mumblowy padł czy tylko jak mam problemy z połączeniem.
Post Reply