Jako, ze nawalka na closed becie trwa w najlepsze <w przyszlym miesiacu rusza open beta> to zastanawiam sie, kto by sie pisal na rozwalke. Walki sa druzynowe (obecnie 8 vs 8 w przyszlosci 12 vs 12 a nawet wiecej), wiec byloby milo miec premade (jako, ze randomy zwykle nie maja mozgu +80% obecnie grajacych pomylilo MW z CoDem/D3). Dla zainteresowanych: tworcy nie ulegli modzie ostatnich czasow na upraszczanie i casualizacje, gra w pelni trzyma poziom poprzednich czesci.
Poziom randomow dobitnie prezentuje obrazek:
Jeden na dziesieciu potrafi dostarzyc bol.
PS:
Atlas jest dla gejow.
Mechwarrior Online
Moderator: Crow
Re: Mechwarrior Online
Również polecam, gra jest całkiem fajna i ma klimat MechWarriora, choć czuć że to dopiero wersja 0.6
Do 7 sierpnia można kupić przedpremierowy zestaw (do wyboru trzy wersje: http://mwomercs.com/founders ) i dostać invite do closed bety.
Do 7 sierpnia można kupić przedpremierowy zestaw (do wyboru trzy wersje: http://mwomercs.com/founders ) i dostać invite do closed bety.
A necromancer is just a really late healer.
Re: Mechwarrior Online
Obejrzałem parę filmików z oficjalnej stronki i trochę ssały imo. W szczególności w momencie kiedy ktoś prowadził wywiad i pytał po co wybrać małego mecha zamiast dużego a w odpowiedzi koleś zaczął gadać, że po to aby 'skautować' przeciwnika, po czym zaczął napierdzielać z laserów do wszystkiego co się rusza tłumacząc, że to taka sama broń jaką mają załadowane ciężkie mechy więc też bolą...
Zastanawiam się ile tam jest faktycznie miejsca na strategię a nie na zwykły gangbang... ni jak wspomniane filmiki nie przypominały intra które powstało chyba ze 2 lata temu :P Niemniej z szacunku i sentymentu do serii postaram się spróbować chociaż
Atlas turbo ssie, to jasne jak słońce =]
------------------
edit:
Wait, what? 30$ za miesiąc bety? fuuuuuuu~!
Zastanawiam się ile tam jest faktycznie miejsca na strategię a nie na zwykły gangbang... ni jak wspomniane filmiki nie przypominały intra które powstało chyba ze 2 lata temu :P Niemniej z szacunku i sentymentu do serii postaram się spróbować chociaż
Atlas turbo ssie, to jasne jak słońce =]
------------------
edit:
Wait, what? 30$ za miesiąc bety? fuuuuuuu~!
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
Re: Mechwarrior Online
za miesiac bety, 40$ in game pozniej oraz miesiac premium plus bzdet w postaci ladnego wyroznika przed nickiem i miejsca w creditsach.
Co do lekkiego mecha, to w "scautowaniu" poza map awerness chodzi rowniez o lockniecie targetu, by twoj catapult stojacy 500m dalej na gorce zaczal rzygac tecza rakiet. Odnosnie do broni - to prawda, lekkie mechy moga do pewnego stopnia posiadac ten sam gear co ciezsze tylko z pewnymi roznicami - kazda bron posiada pewna wage oraz zajmuje kilka slotow, stad najciezszym co mozna spotkac na lekkim mechu jest sredni laser. Gaussa ani ppc sie na cale szczescie nie uswiadczy. W dodatku mech lekki ma problem z zaladowaniem duzej ilosci heat sinkow tzn. jesli ma stosunkowo ciezkie uzbrojenie jak na swoje gabaryty to nie bedzie grzac zbyt czesto z tego co bozia mu dala, albo zaliczy pad systemu.
Z doswiadczenia - druzyna, ktora robi bezmyslny gangbang moze wygrac co najwyzej z stadem kurczakow ktore sie rozchodza po calej mapie. Kazda klasa mecha z wzgledu na swoja szybkosc/sensory/kat zwrotu/armour posiada specyficzna role do wykonania i zal mi stada 8 atlasow D vs kilka jennerow (ktore nie leca na czolowe).
Ogolnie to dziala to mniej wiecej tak:
assault (otwarte pole, linia frontu) > ciezkie, srednie
lekkie > assault (abusowanie szybkosci i kata zwrotu, sa jak komar kolo ucha giganta)
srednie (stad srednie zwykle robia za oslone dla assaultow) > lekkie
ciezkie = support (wsparcie ogniowe, sniper, itp)
W chwili obecnej wielu randomow nie jest tego do konca swiadomym stad mozna zobaczyc kwiatki typu catapult na lini frontu strzelajacy z LRM na 100m (min zasieg LRM to 180m).
Co do lekkiego mecha, to w "scautowaniu" poza map awerness chodzi rowniez o lockniecie targetu, by twoj catapult stojacy 500m dalej na gorce zaczal rzygac tecza rakiet. Odnosnie do broni - to prawda, lekkie mechy moga do pewnego stopnia posiadac ten sam gear co ciezsze tylko z pewnymi roznicami - kazda bron posiada pewna wage oraz zajmuje kilka slotow, stad najciezszym co mozna spotkac na lekkim mechu jest sredni laser. Gaussa ani ppc sie na cale szczescie nie uswiadczy. W dodatku mech lekki ma problem z zaladowaniem duzej ilosci heat sinkow tzn. jesli ma stosunkowo ciezkie uzbrojenie jak na swoje gabaryty to nie bedzie grzac zbyt czesto z tego co bozia mu dala, albo zaliczy pad systemu.
Z doswiadczenia - druzyna, ktora robi bezmyslny gangbang moze wygrac co najwyzej z stadem kurczakow ktore sie rozchodza po calej mapie. Kazda klasa mecha z wzgledu na swoja szybkosc/sensory/kat zwrotu/armour posiada specyficzna role do wykonania i zal mi stada 8 atlasow D vs kilka jennerow (ktore nie leca na czolowe).
Ogolnie to dziala to mniej wiecej tak:
assault (otwarte pole, linia frontu) > ciezkie, srednie
lekkie > assault (abusowanie szybkosci i kata zwrotu, sa jak komar kolo ucha giganta)
srednie (stad srednie zwykle robia za oslone dla assaultow) > lekkie
ciezkie = support (wsparcie ogniowe, sniper, itp)
W chwili obecnej wielu randomow nie jest tego do konca swiadomym stad mozna zobaczyc kwiatki typu catapult na lini frontu strzelajacy z LRM na 100m (min zasieg LRM to 180m).
give her the dick
Re: Mechwarrior Online
Rozumiem mechanikę mechów :D Zagrywało się w commandera jednego i drugiego. Po prostu same filmiki brzmiały przekonywająco. trochę jak ten pies z próbówkami mówiący "i don't know what am i doing" :D
Still.. drogo za coś co może tak do końca nie wypalić mimo wszystko...
Ile waży to to? Bo rozumiem, że nie braliście wysyłki z krainy hamburgerów?
Co ważne jeszcze: Jak z performancem? na randomowej stronie znalazłem gdzieś min. 4gb karty graficznej... Ale szczerze grafika nie wygląda jakby potrzebowała takowej.
Still.. drogo za coś co może tak do końca nie wypalić mimo wszystko...
Ile waży to to? Bo rozumiem, że nie braliście wysyłki z krainy hamburgerów?
Co ważne jeszcze: Jak z performancem? na randomowej stronie znalazłem gdzieś min. 4gb karty graficznej... Ale szczerze grafika nie wygląda jakby potrzebowała takowej.
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
Re: Mechwarrior Online
Na moim 6 letnim laptopie chodzi plynnie na high, 1,5 gb (obecnie) klient. Ktos akurat w przeciwienstwie do D3 bawil sie w optymalizacje.
Filmiki wygladaja na HURR DURR DERP bo to styl w jakim gra 70-80% ludzi obecnie
Filmiki wygladaja na HURR DURR DERP bo to styl w jakim gra 70-80% ludzi obecnie
give her the dick
Re: Mechwarrior Online
MechWarrior Online Minimum System Speckorm wrote:Na moim 6 letnim laptopie chodzi plynnie na high, 1,5 gb (obecnie) klient. Ktos akurat w przeciwienstwie do D3 bawil sie w optymalizacje.
Filmiki wygladaja na HURR DURR DERP bo to styl w jakim gra 70-80% ludzi obecnie
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz -- AMD Athlon II X2 245e
GPU: Nvidia GeForce 8800GT -- AMD Radeon HD 5600/5700
RAM: 4 GB
OS: Windows Vista 32-bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
Diablo 3 Minimum System Spec
CPU: Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD Athlon™ 64 X2 4400+
GPU: NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better
RAM: 1 GB RAM (XP), 1.5 GB (Vista/7)
OS: Windows® XP/Vista/7 (latest service packs) with DX 9.0c
HDD Space: 12 GB
>> Pan Korm i obiektywna opinia na temat D3 :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Nothing is impossible
Re: Mechwarrior Online
>Dis i obiektywna opinia na temat czegokolwiek co kupil (w szczegolnosci od EA lub Blizzarda)
Tak Rift tez jest dobry a Aion ma piekna grafe i wcale nie robi sie w nim postaci z downem jako diflautowych. Za to diablo jest wspaniale zoptymalizowane szczegolnie pod wzgledem grafika vs wymagania.
>RAM: 4 GB
slodki szatanie jakim cudem mi to dziala w dodatku na high 0_000000
Tak Rift tez jest dobry a Aion ma piekna grafe i wcale nie robi sie w nim postaci z downem jako diflautowych. Za to diablo jest wspaniale zoptymalizowane szczegolnie pod wzgledem grafika vs wymagania.
>RAM: 4 GB
slodki szatanie jakim cudem mi to dziala w dodatku na high 0_000000
give her the dick
Re: Mechwarrior Online
MWO korzysta podobno z Cry Engine 3. Grafika nie jest zła - najważniejsze elementy, czyli animacja mechów, uzbrojenia i obrażeń wyglądają bardzo dobrze. Większe starcia nie powodują lagów.
Najbardziej martwił mnie ping do serwerów z USA, ale po pierwsze gra się znośnie a po drugie ma być darmowa migracja do europejskich serwerów.
Też się trochę wahałem nad kupnem, ale ten bonusowy mech za 60$ ma lifetime boosta do expa.
Najbardziej martwił mnie ping do serwerów z USA, ale po pierwsze gra się znośnie a po drugie ma być darmowa migracja do europejskich serwerów.
Też się trochę wahałem nad kupnem, ale ten bonusowy mech za 60$ ma lifetime boosta do expa.
A necromancer is just a really late healer.
Re: Mechwarrior Online
jesli sie juz jakos organizujemy to fajnie by bylo wybrac jakas role by sie nagle nie okazalo, ze wszyscy chca grac assaultem. Stad zainteresowanym proponuje wybranie jednej z rol - zwiad, fire support, assault, brawler.
W moim przypadku - fire support (catapult) oraz brawler (hunchback gotta go fast).
===
CoD baby proboje grac w mechwarriora:
http://mwomercs.com/forums/topic/81408- ... try1556197
>is there any way to respawn or is this like counter-stupid
baww baww dlaczego nie moge sie respawnowac?
W moim przypadku - fire support (catapult) oraz brawler (hunchback gotta go fast).
===
CoD baby proboje grac w mechwarriora:
http://mwomercs.com/forums/topic/81408- ... try1556197
>is there any way to respawn or is this like counter-stupid
baww baww dlaczego nie moge sie respawnowac?
Last edited by korm on Fri Dec 07, 2012 7:06 pm, edited 1 time in total.
give her the dick