Page 2 of 5

Re: Uwagi odnośnie planety

Posted: Tue Jan 06, 2009 12:44 am
by Windukind
Dodałem opis. Jednak w wielu pozostałych sprawa pozostawiam zasadę, kto pierwszy ten lepszy. Doskonale wiem, że macie ode mnie lepszą wyobraźnię.

Re: Uwagi odnośnie planety

Posted: Tue Jan 06, 2009 4:33 pm
by USAGI
Windukind wrote:Jednak w wielu pozostałych sprawa pozostawiam zasadę, kto pierwszy ten lepszy. Doskonale wiem, że macie ode mnie lepszą wyobraźnię.
Skromny jesteś ;P
To ne jest tylko kwestia rozbudowanej wyobraźni lecz raczej przyjemności z kreowania świata i różnorodności/odmienności lokacji.

Gdy ileś osób może kreować różne lokacje danego świata, świat ten jest bogatszy gdyż każdy ma inny (często całkiem skrajnie inny) pomysł i każda lokacja jest niepowtarzalna/wyjątkowa.
Ile osób, tyle odmiennych wizji tej samej lokacji (;
A takie kreowanie świata daje sporej ilości osób większa przyjemność z grania oraz lepiej można odnaleźć się w takiej lokacji która samemu się ukształtowało, jak i w samym świecie gry.

Ale chyba wszyscy o tym wiedzą (:

I co jest niby złego w marchewkowej planecie xD? Wszak trzeba żyć z fantazją nooo <:

Re: Grywalne rasy - komentarze

Posted: Tue Jan 06, 2009 4:37 pm
by USAGI
Zawsze możecie przesłać sobie podręcznik mailem...

Re: Uwagi odnośnie planety

Posted: Tue Jan 06, 2009 4:50 pm
by ARek
Marchewkowa planeta byłaby na pewno zgodna z kanonem Looney Toons, ale mam pewne wątpliwości co do naszych realiów ;P...

Kreowanie świata daje także możliwości spore pod względem komponowania fabuły. Nowi gracze wprowadzają własne miejsca, budynki, miasta etc, przez co mogą wzbogacić główny przebieg questa o potencjalne schronienia, miejsca starć, drogi pościgu. Można rzecz jasna przyjąć parę stałych punktów (np. pałać gubernatorski), jednak zamalowywanie białych pól na mapie sprawia sporą frajdę, zwłaszcza gdy inni z nich korzystają ^^

Re: Grywalne rasy - komentarze

Posted: Tue Jan 06, 2009 8:54 pm
by Saovine
I innym przy okazji XD słowo słowo słowo słowo. Żeby nie było za krótko :<

Re: Grywalne rasy - komentarze

Posted: Tue Jan 06, 2009 8:59 pm
by Norrdec
Mam character sheet, codex i coś tam jeszcze, dużo info.

Komu zaspamowac na mail?

Re: Grywalne rasy - komentarze

Posted: Tue Jan 06, 2009 9:04 pm
by c914
Ja bardzo bardzo pięknie poproszę.

Re: Grywalne rasy - komentarze

Posted: Tue Jan 06, 2009 9:06 pm
by USAGI
Wyślij mi proszę Cię na USAGI_kotulik2@poczta.onet.pl
Może kiedyś przeczytam XP i zorbie sobie postać i grac zacznę >_>

Re: Grywalne rasy - komentarze

Posted: Tue Jan 06, 2009 9:13 pm
by ARek
Send it to me if you don't mind, areksama@wp.pl

Re: Grywalne rasy - komentarze

Posted: Tue Jan 06, 2009 9:28 pm
by Windukind
Sorki Norrdec, ale to nie jest w porządku. Poza tym zostawcie w spokoju podręcznik, twórzmy własny świat. Podręcznik miał tylko pomóc w szybkim stworzeniu jakiegoś tła.

Jeśli macie problemy ze stworzeniem postaci to, krótkie streszczenie:

Rasy:
Ludzie to ludzie.
Ur Obunowie to elfy tylko, że z innym kolorem skóry.
Ur Ukarowie to ciemne elfy.
Gannok to mieszanka małpy z człowiekiem, oglądaliście planete małp.
Vorroks to wielki futrzany olbrzymy z sześcioma kończynami.
Etyri to po prostu ptaki z bardziej ludzką postawą.
Mutanci to może być wszystko.

Każda z tych ras jest głębsza niż to opisałem.

Podział społeczeństwa (Tak jak w średniowieczu.) :
Szlachta.
Kościół.
Gildie.
Chłopi.

Szlachta to pięć głównych rodów (warto przeczytać opis) - jeśli lubicie być bogaci, mieć dużo służby, czuć się jak gwiazdy filmowe, dowodzić armiami i organizować intrygi na dworze, to coś dla was.

Kościół - dobrzy Samarytanie, Inkwizycja, Bractwo Zakonne lub Nauczyciele. Dla tych co widzą światełko w tunelu, dobrych, lubiących pomagać innym i coś dla sadystów także lubiących palić wiedźmy.

Gildie:
Przewoźnicy - kupcy i piloci.
Inżynierowie - technicy, naukowcy, wszyscy co lubią babrać się z najnowszą technologią.
Zamiatacze - gangsterzy, zabójcy itd..
Kajdaniarze - ludzie od zasobów ludzkich, najemnicy, handlarze niewolnikami ....
Sędziowie- bankierzy, prawnicy,dyplomaci
Maski - artyści, aktorzy, pisarze z wyższych sfer, plus spece od marketingu
Kurtyzany - gejsze, eksperci od mody i pięknego wyglądu, sprzedawcy informacji
Menażeria- rozrywka dla mas, sportowcy, gladiatorzy, cyrkowcy
Włóczędzy - podróżnicy, zielarze
Aptekarze - lekarze, aptekarze itd..

Pozostałe organizacje to szpiedzy pragnący kontrolować świat, piraci, terroryści, okultyści, oraz błędni rycerze.

Tyle, resztę wymyślajcie sami.