Page 4 of 4

Re: Heroes of the Storm

Posted: Sun Aug 23, 2015 1:54 pm
by Debart
10:10 i wylądowałem na 40tce:/ z dawnej 25tki... A miało być tak pięknie, już miałem 7:3 (przewaga wygranych) i trafiła się seria 4 mega tard teamów

Re: Heroes of the Storm

Posted: Thu Sep 03, 2015 10:03 pm
by korm
Wyglada na to, ze blizzard jakos stara sie naprawic cesspool jakim sa ranki obecnie. Discuss Chemo.

Re: Heroes of the Storm

Posted: Thu Sep 03, 2015 10:03 pm
by korm
Image

Wyglada na to, ze blizzard jakos stara sie naprawic cesspool jakim sa ranki obecnie. Discuss Chemo.

Re: Heroes of the Storm

Posted: Mon Sep 07, 2015 12:08 pm
by Crow
Mi zmiana bardzo się nie podoba. Największy fun był z grania w 3-4 osoby, czy to z MW czy z randomami, których poznałem w samej grze. Needless to say, system kilkuosobowy powodował poznawanie kolejnych osób. Teraz nie dość, że nie można będzie grać ze znajomymi (chyba, że pełny premade, ale wtedy trzeba włączyć voice comm, nikt nie może sobie zrobić przerwy na jedną grę, etc), to jeszcze nowych osób nie poznasz - zawsze grasz albo sam albo z jedną osobą, którą już znasz. Z drugiej strony - jak wchodziłem solo i trafiałem do drużyny z premadem, zawsze mogłem się czegoś ciekawego nauczyć. All in all - dla mnie to zmiana na gorsze.

Re: Heroes of the Storm

Posted: Mon Sep 07, 2015 3:34 pm
by korm
Przeciez w 3-4 ludzi jak najbardziej nadal mozesz grac - nie ma zadnych zmian w quick matchach.

Jesli blizzard chce, by hots byl postrzegany jako powazny esport (a nie rozrywka 4fun mieczy meczami lola/doty), to wlasnie powinien wprowadzac zmiany na rzecz zdrowej competetive atmosfery. Do czasu zmiany sytuacja byla jak w Mechwarriorze (a byl to powod, dla ktorego go quitnelem) - gracze solo i premade ladowaly w tej samej queue. Co prawda, w przypadku blizzarda system staral sie dopasowac premade vs premade, ale w przypadku dluzszego oczekiwania mozna bylo zostac poczestowanym np. 2+2+1 vs 4+1 lub nawet nightmare vision: premade vs pug.

Moj luck stat ssie 10 zaraczonych oblanych smegma czarnych pal i ze starym systemem mam same zle wspomnienia. Po kazdej grze zawsze z ciekawosci sprawdzam czy nie bylo premade i ilosc gier podczas ktorych gralem na 3+ ziomow (w kombinacji 2+2+1 lub full pug vs premade) byla zaskakujaco wysoka. Stad tez na moim doswiadczeniu - granie rankow solo na premade nie bylo wcale tak rzadkie jak blizzard sie zarzekal. I dawalo mi +100 do raka.

Nie mowiac juz o tym, ze w solo kolejce latwo jak sie gra w 4 wyboostowac 1 gowniaka, a to duza zbrodnia przeciwko calemu esportowi (oczywiscie, zawsze ktos moze komus wlezc na konto i go wyboostowac, ale chyba nie o to chodzi).

Re: Heroes of the Storm

Posted: Tue Sep 08, 2015 12:14 pm
by Crow
korm wrote:Przeciez w 3-4 ludzi jak najbardziej nadal mozesz grac - nie ma zadnych zmian w quick matchach.
Bait jak na Chimerię, nie łyknę.

Co do pozostałej części posta - określenie esport dotyczy głównie rozgrywek turniejowych, których problem w ogóle nie dotyczy. Przyznaję, że nie wiem, jak kwestia wygląda na najwyższych rankach, ale przed resetem rank byłem trochę powyżej 10, teraz jestem trochę poniżej 10 i PUG-stompy praktycznie nie występują. Gram zazwyczaj w okolicy północy, zakładam, że w godzinach szczytu sytuacja wygląda jeszcze lepiej, bo łatwiej dopasować premade vs premade.

Przyznaję oczywiście, że jeśli wszyscy będą ustawiać się w kolejkę solo, rank będzie bardziej miarodajny. Ale nie wiem, czy warto z tego powodu pozbywać się bardzo dużej zalety Herosów - możliwość bezproblemowego grania 'competetive' w grupie o dowolnej, zmiennej wielkości. Nawet jeśli Blizz doda unranked draft, który nie będzie miał takiego raka jak Quick Match, nadal będzie mu brakowało emocji związanych z pokonywaniem kolejnych szczebli drabinki.

YMMV, ale z własnych doświadczeń nie zaobserwowałem by granie w grupie 3-4 osobowej w nadmierny sposób wypaczało ranki, a usunięcie tego trybu gry zabiera Herosom silny atut. A ranki nadal będą zależne od Twojego lucka w losowaniu, bo albo trafisz tardów albo nie...

Re: Heroes of the Storm

Posted: Tue Sep 08, 2015 5:39 pm
by korm
>określenie esport dotyczy głównie rozgrywek turniejowych, których problem w ogóle nie dotyczy

Tym samym wykresliles calkiem spora liczbe esportowych gier, ktore sa pozbawione turniejow (bo sa za stare lub nigdy nie zdobyly odpowiedniej popularnosci. Nawet kilka klonow doty o ile pamiec mnie nie myli sie tu lapie). Esport to nie jedynie "turniej", lecz cala otoczka i to, czy gra jest competetive, czy w rzeczywistosci opiera sie na grind to win, badz co gorsza pay to win (jak cala masa koreanskiego gowna). O tym, czy gra jest/moze byc esportem raczej nie decyduje turniej tylko to, co sama gra oferuje.

>możliwość bezproblemowego grania 'competetive' w grupie o dowolnej, zmiennej wielkości.

Nie jest competitive jesli 3 ludzi moze carrowac 4 w czyms, co ma w nazwie "gramy solo, kazdy za siebie". Pomijając już, że kolejka nazywa sie "solo" (w lolu nosi nazwe uczciwą: solo/duo) a dopuszcza gre premade. No i pomijajac - nawet nie wiesz jak wielkim fun jest poszukiwanie 5 do lola i ilu nowych ludzi sie w ten sposob poznaje.

>Nawet jeśli Blizz doda unranked draft, który nie będzie miał takiego raka jak Quick Match

Tak długo jak blizzard nie doda banow to draft jest takim samym rakiem jak quick match tylko w innym smaku. (zmiana z "mam nadzieje, ze matchmaker nie zrobi mi max gowno druzyny, co nie ma prawa dzialac" na "mam nadzieje, ze nie zaklepia combo wombo, ktore breakuje gre").

Re: Heroes of the Storm

Posted: Sun Dec 13, 2015 3:31 pm
by korm
dead gaem wiszacy na life support blizzarda. Po czym wnosze? quick matche osiagnely poziom niegrywalnosci starych rankow (czyt. nie ma gry jak sie nie gra na 3-4 osobowy premade). Jest to niezla sugestia dotyczaca wielkosci playerbase.

Re: Heroes of the Storm

Posted: Wed Nov 16, 2016 7:56 pm
by Crow
Jeśli ktoś zagląda nadal od czasu do czasu do Hots - można teraz łatwo zdobyć kilka darmowych postaci, trzeba tylko grać ze znajomymi - http://eu.battle.net/heroes/en/blog/20327397/

Re: Heroes of the Storm

Posted: Fri Nov 18, 2016 11:06 am
by korm
zjarana karta graficzna.dec