Page 2 of 11
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Nov 18, 2013 8:25 pm
by Satsuki
po moim glosie 197 ._.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Nov 18, 2013 10:19 pm
by Caerth
We will fight. A jeśli nie, to będziemy grali z plugawym alfabetem na ekranie.
tak jakby to miałby być pierwszy raz >]
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Tue Nov 19, 2013 9:37 am
by Maczer
Moje obawy budzi trochę kontrola postaci. Z trailera, jak i obecności skoku, wnioskuję, że będziemy poruszać się "wsad"em albo strzałkami - czyli system namierzania będzie toporny, a być może nawet pozbawiony "attack ground"-a
System lootowania też najwyraźniej będzie przerobiony. Mała szkoda ale wydaje mi się, że leżące na ziemi itemki dawały grze dodatkową gamę barw. (Tropienie ludzi w dunach po szczątkach, mobowanie looterów śmieciami, gonienie poringów, które zakosiły Ci kartę, którą farmisz od kilku dni)
Niemniej sandboxowy charakter gry jest bardzo przekonywujący także z dużą nadzieją patrzę w przyszłość Tree of Savior.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Tue Nov 19, 2013 1:17 pm
by korm
>Moje obawy budzi trochę kontrola postaci. Z trailera, jak i obecności skoku, wnioskuję, że będziemy poruszać się "wsad"em albo strzałkami - czyli system namierzania będzie toporny, a być może nawet pozbawiony "attack ground"-a
W monster huntardzie i starym conanie dzialalo to awsm (do tego stopnia, ze zalowalem nieobecnosci tego systemu w wiekszej ilosci gier)
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Wed Nov 20, 2013 7:16 am
by Seymour
http://www.steparu.com/previews/mmo-rpg ... ne-preview
Garść informacji oraz obrazków zebranych z różnych źródeł. Trochę szerzej opisane są niektóre elementy gry.
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Wed Nov 20, 2013 10:22 am
by Crow
Ciekawe, czy system auto-party będzie można wykorzystać do leechowania randomów :D
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Feb 17, 2014 10:43 pm
by Seymour
Zapowiedziano wersję international Tree of Savior po Focus Group Test, który powinien odbyć się w tym miesiącu.
http://steparu.com/news/closed-beta/151 ... st-version
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Apr 21, 2014 5:42 pm
by Crow
Any news ?
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Mon Apr 21, 2014 5:59 pm
by Satsuki
sprity sa super
Re: Project R1 [Tree of Savior]
Posted: Tue Apr 22, 2014 1:48 pm
by Maczer
Też strasznie mi się podobają, choć straciły chyba trochę koloru? Może kwestia przyzwyczajenia ale wydaje mi się, że bardziej charakterystyczne, w sensie rozpoznawalności, były