Warcraft: Warlords of Draenor

Dyskusje o grach i prowadzone sesje gier PBF

Moderator: Crow

Post Reply
User avatar
Distant
Demokratyczny Moderator
Posts: 664
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:23 am

Warcraft: Warlords of Draenor

Post by Distant »

I oto witamy z powrotem w Outland!
Blizzard ujawnił kolejny dodatek. Garrosh Hellscream ucieka przy pomocy zdrajcy Brązowych Smoków w przeszłość, gdy Draenor dalej był jeszcze cały (Nerzhul nie rozpieprzył Outlandów za pomocą portali), a Orki nie skorzystały z oferty Burning Legionu. Od strony lore dodatek ocieka warcraftowością. Jest Khadgar, są wodzowie poszczególnych klanów orków z czasów pierwszego Warcrafta, być może gdzieś napatoczy się Medivh.

Od strony gameplay:
- Instant lvl 90 dla altów jeśli ktoś sobie zażyczy
- Lvl 90-100
- Nowy wspaniały Outland sprzed rozwałki
- Nowe modele postaci
- Nowy system rajdów (głównie zmiana nazewnictwa)

Wiecej na:
http://eu.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/

Tak jak Pandy budziły we mnie wielkie MEH, tak ten dodatek budzi we mnie wielce pozytywne emocje i oczekiwania :)
Nothing is impossible
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Warcraft: Warlords of Draenor

Post by Crow »

Dla mnie najbardziej oczekiwaną zmianą jest system fortec. Może zrobią go biednie i będzie to po prostu kolejny questhub, który zmienia się w miarę robienia dailisów. Ale jeśli wyjdzie z tego rozwinięta mini-gierka - duży z mojej strony plus ...

... który na pewno nie równoważy podstawowego minusa, jakim jest pozostawienie w grze systemu Looking For Retards. Jasne, że sam nie mam czasu nawet na dwa rajdy w tygodniu, ale jeśli cały content rajdowy można obejrzeć pierwszego dnia patcha, to zabawa dla mnie mija się z celem. Może nie tak długo jak Disu, ale grałem w WoWa sporo czasu i aż do samych Firelandów, każdorazowe dotarcie do nowego bossa było satysfakcjonujące. Progressowanie kilka razy w tym samym contencie na różnych poziomach trudności niezbyt mnie interesuje, niezależnie od tego ile Mistycznych poziomów trudności zostanie dodanych.

PS - Czy Blizzard włączył już w Polsce system Scroll of Ressurection? Może na wszelki wypadek chara sobie w Pandarii wyleveluję...
PS2 - Wyłapałeś może Disu szacowaną datę premiery WoD?
User avatar
Distant
Demokratyczny Moderator
Posts: 664
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:23 am

Re: Warcraft: Warlords of Draenor

Post by Distant »

Sam najbardziej liczę, że flex sprawdzi się w kompletowaniu rajdów na poziomie dla średniaków.

Dodatek ma wyjść w
"The expansion set is scheduled for an unspecified time in 2014."

Czyli pewnie albo maj albo jesień 2014.

Wysłałem ci Rez Scrolla Crow, więc przynajmniej można go wysłać. Ostatnim razem wysyłałem Kormowi i mu nie działał.
Nothing is impossible
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Warcraft: Warlords of Draenor

Post by Crow »

Jak donosi MMO-champion Blizzard ogłosił, że projekt 'Titan' został anulowany. Titan miał być nowszym, większym, lepszym MMO, który pewnie docelowo zastąpił by WoWa. Skoro Blizzard wycofał się z tego pomysłu, może to oznaczać, że większy nakład pracy będzie włożony w utrzymanie WoWa przy życiu.

Dla osób które quinęły WoWa, ale rozważają powrót, przypominam, że do nowego dodatku dodany jest intant-boost dowolnej postaci do 90 levelu.

... ale i tak dużo bardziej liczę, że spotkamy się wszystcy w Tree of Savior <3
User avatar
Noire
Posts: 965
Joined: Fri Jan 02, 2009 9:28 pm
Contact:

Re: Warcraft: Warlords of Draenor

Post by Noire »

>intant-boost dowolnej postaci do 90 levelu.
Lol
Conquered, we conquer.
User avatar
Distant
Demokratyczny Moderator
Posts: 664
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:23 am

Re: Warcraft: Warlords of Draenor

Post by Distant »

Te wymówki jakie przedstawili to zasłona dymna. Najzabawniejsze, że jeszcze jakieś pół roku temu pisali, że są doskonale pewni tego co robią przy Titanie. I, że gra jest przemyślana, uzależniająca i grywalna. Jak dla mnie wygląda to na decyzje biznesową, a nie projektową. Biznes doszedł do wniosku, że o wiele łatwiej dalej dusić miodną krowę w postaci WoWa, niż z potencjalnym ryzykiem tworzyć sobie samemu konkurencję.

Jeśli dodatek będzie miodny to migruje na server Coldcase'a i Elcow'a dla pierwszego tier rajdów. Przypuszczam, że jak korm będzie miał czas i kasę to również tam poleci. Osobiście po tym co pokazały pandy nie liczę na zbyt dużo. Raczej dostaniemy kolejne spłaszczenie mechaniki postaci tak, aby WoW'a na konsole wcisnąć jak Diablo 3 i więcej casual shitu. Za to pewnie będzie całkiem fajny Lore do przejścia.

Tree of Savior też bym się tak nie podniecał póki nie wyjdzie i nie będzie szło jej obejrzeć. Jak RO2 kolejna odsłona pokazały system Pay2Win zawsze wjedzie gdzieś bokiem jak nie będzie abonamentu.
Nothing is impossible
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Warcraft: Warlords of Draenor

Post by korm »

Jesli gra nie okaze sie rakiem i ruskim kalem (80% szans) to kardynal z katedry mizogynii postanowi pograc. Outlandy przyciagaja sama sila nostalgii, jednak po pandach boje sie tego jak moga wygladac. W dodatku blizzard ostatnio idzie mocno w strone SJW = moze byc rak z MUH PATRIATCHY, MUH MALE POWER FANTASY, EQUALITY THROUGH DIVERSITY i innym shitem, ktory nigdy nie powinien opuscic kuchni, zagrody z niewolnikami tudziez autystycznego hugboxa (tumblr).

+w koncu mialbym effortless dickass thiefa.
give her the dick
Post Reply