Project R1 [Tree of Savior]

Dyskusje o grach i prowadzone sesje gier PBF

Moderator: Crow

User avatar
Chimeria
Posts: 824
Joined: Fri Aug 29, 2008 7:28 pm

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Chimeria »

Tylko jak Was złapać huh? My teraz też do dunu chętnie byśmy poszli tylko sensowne party ciężko dorwać.
User avatar
Distant
Demokratyczny Moderator
Posts: 664
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:23 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Distant »

Taka ciekawostka. Scuffle już quitnął ToS-a :P
Nothing is impossible
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Crow »

W nawiązaniu do rozmowy wczoraj na vent - heal leczy 10% hp plus ((117 + INT) × 1.5) × 1.1 ~ ((117 + INT) × 1.5) × 1.3 HP. Dodanie 100 INT zwiększa więc heal z każdej kratki o 165 - 195 HP.

Ja mam obecnie 3.5k hp. Pojedyncza kratka leczy mnie więc za 350 (10% hp) + 210 (średnio z samego levelu heal) + bonus za int. Na naszym poziomie full int ma około 200 INT, czyli 360 hp. Nie jest to bez znaczenia (wzrost o 60%), ale zdecydowanie bez INT też da radę. Swordman na naszym levelu, nawet jeśli nie dał nic w CON, będzie miał już 7k hp, więc INT zwiększa mu leczenie tylko o 40% (910 -> 1270). Dla postaci, które ładują coś w Con (a zakładam że na Pvp będzie to każdy) czynnik z INTa zaczyna być praktycznie nieistotny.

Lvl 200 cleric, full INT będzie robił self-heal za 1.4k. full CON - 2.9k.
User avatar
Chimeria
Posts: 824
Joined: Fri Aug 29, 2008 7:28 pm

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Chimeria »

We are glad to announce to you that our 2nd CBT on Steam will be extended by 2 weeks.
Therefore, CBT will end on December 9th, 23:00 PM (EST).
The EXP points that you will receive from now on will be doubled.
(Please note that EXP cards will stay the same as before)
Dejm, wygrałeś Crow :P
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Crow »

Wszyscy wygraliśmy XD. W koreańskiej open becie ma być limit podniesiony do 220 i może dodadzą circle 7 - ciekawe czy u nas też to się pojawi w Grudniu.
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Crow »

Jeśli ktoś chce jeszcze coś szybko przetestować w ostatnim dniu bety - exploit na infinite exp: https://forum.treeofsavior.com/t/exploi ... ing/123654
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Crow »

Ostatnio miałem dużo pracy i przestałem śledzić aktualizacje, ale ToS szykuje się do międzynarodowego wydania. Można kupić starter packa, który daje dostęp do gry od poniedziałku. Otwarty, darmowy dostęp miesiąc później:

1. Founder's Server Open : Tuesday, March 29, 2016 02:00 AM (EST)
2. Free to Play Server : Thursday, April 28, 2016 (EST)

http://store.steampowered.com/app/372000/
User avatar
KptKenji
Posts: 216
Joined: Mon Jan 04, 2016 10:14 pm

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by KptKenji »

Formuje sie MW gildia?
"You are trying to understand madness with logic. This is not unlike searching for darkness with a torch."
User avatar
Chimeria
Posts: 824
Joined: Fri Aug 29, 2008 7:28 pm

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by Chimeria »

Docelowo na pewno Kenji ;) ale ja i Raflik nie wykupujemy early accessa, bo no trejdy i ograniczenia marketowe ssą przeokrutnie :/ zobaczymy czy da się z tym przyjemnie grać.
User avatar
KptKenji
Posts: 216
Joined: Mon Jan 04, 2016 10:14 pm

Re: Project R1 [Tree of Savior]

Post by KptKenji »

Pytam, gdyz wahalem sie czy mój miesieczny budzet MMORPG przeznaczyc na EA TOS, czy na krysztaly w Neverwinter :P
W takim razie czekamy na F2P :)
"You are trying to understand madness with logic. This is not unlike searching for darkness with a torch."
Post Reply