Mechwarrior Online

Dyskusje o grach i prowadzone sesje gier PBF

Moderator: Crow

User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Mechwarrior Online

Post by korm »

Jako, ze nawalka na closed becie trwa w najlepsze <w przyszlym miesiacu rusza open beta> to zastanawiam sie, kto by sie pisal na rozwalke. Walki sa druzynowe (obecnie 8 vs 8 w przyszlosci 12 vs 12 a nawet wiecej), wiec byloby milo miec premade (jako, ze randomy zwykle nie maja mozgu +80% obecnie grajacych pomylilo MW z CoDem/D3). Dla zainteresowanych: tworcy nie ulegli modzie ostatnich czasow na upraszczanie i casualizacje, gra w pelni trzyma poziom poprzednich czesci.

Poziom randomow dobitnie prezentuje obrazek:

Image

Jeden na dziesieciu potrafi dostarzyc bol.

PS:
Atlas jest dla gejow.
give her the dick
User avatar
GvS
Posts: 706
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:48 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by GvS »

Również polecam, gra jest całkiem fajna i ma klimat MechWarriora, choć czuć że to dopiero wersja 0.6

Do 7 sierpnia można kupić przedpremierowy zestaw (do wyboru trzy wersje: http://mwomercs.com/founders ) i dostać invite do closed bety.
A necromancer is just a really late healer.
User avatar
Maczer
Posts: 523
Joined: Wed Jan 07, 2009 4:51 am

Re: Mechwarrior Online

Post by Maczer »

Obejrzałem parę filmików z oficjalnej stronki i trochę ssały imo. W szczególności w momencie kiedy ktoś prowadził wywiad i pytał po co wybrać małego mecha zamiast dużego a w odpowiedzi koleś zaczął gadać, że po to aby 'skautować' przeciwnika, po czym zaczął napierdzielać z laserów do wszystkiego co się rusza tłumacząc, że to taka sama broń jaką mają załadowane ciężkie mechy więc też bolą...
Zastanawiam się ile tam jest faktycznie miejsca na strategię a nie na zwykły gangbang... ni jak wspomniane filmiki nie przypominały intra które powstało chyba ze 2 lata temu :P Niemniej z szacunku i sentymentu do serii postaram się spróbować chociaż

Atlas turbo ssie, to jasne jak słońce =]

------------------
edit:

Wait, what? 30$ za miesiąc bety? fuuuuuuu~!
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

za miesiac bety, 40$ in game pozniej oraz miesiac premium plus bzdet w postaci ladnego wyroznika przed nickiem i miejsca w creditsach.

Co do lekkiego mecha, to w "scautowaniu" poza map awerness chodzi rowniez o lockniecie targetu, by twoj catapult stojacy 500m dalej na gorce zaczal rzygac tecza rakiet. Odnosnie do broni - to prawda, lekkie mechy moga do pewnego stopnia posiadac ten sam gear co ciezsze tylko z pewnymi roznicami - kazda bron posiada pewna wage oraz zajmuje kilka slotow, stad najciezszym co mozna spotkac na lekkim mechu jest sredni laser. Gaussa ani ppc sie na cale szczescie nie uswiadczy. W dodatku mech lekki ma problem z zaladowaniem duzej ilosci heat sinkow tzn. jesli ma stosunkowo ciezkie uzbrojenie jak na swoje gabaryty to nie bedzie grzac zbyt czesto z tego co bozia mu dala, albo zaliczy pad systemu.

Z doswiadczenia - druzyna, ktora robi bezmyslny gangbang moze wygrac co najwyzej z stadem kurczakow ktore sie rozchodza po calej mapie. Kazda klasa mecha z wzgledu na swoja szybkosc/sensory/kat zwrotu/armour posiada specyficzna role do wykonania i zal mi stada 8 atlasow D vs kilka jennerow (ktore nie leca na czolowe).

Ogolnie to dziala to mniej wiecej tak:

assault (otwarte pole, linia frontu) > ciezkie, srednie
lekkie > assault (abusowanie szybkosci i kata zwrotu, sa jak komar kolo ucha giganta)
srednie (stad srednie zwykle robia za oslone dla assaultow) > lekkie
ciezkie = support (wsparcie ogniowe, sniper, itp)

W chwili obecnej wielu randomow nie jest tego do konca swiadomym stad mozna zobaczyc kwiatki typu catapult na lini frontu strzelajacy z LRM na 100m (min zasieg LRM to 180m).
give her the dick
User avatar
Maczer
Posts: 523
Joined: Wed Jan 07, 2009 4:51 am

Re: Mechwarrior Online

Post by Maczer »

Rozumiem mechanikę mechów :D Zagrywało się w commandera jednego i drugiego. Po prostu same filmiki brzmiały przekonywająco. trochę jak ten pies z próbówkami mówiący "i don't know what am i doing" :D

Still.. drogo za coś co może tak do końca nie wypalić mimo wszystko...
Ile waży to to? Bo rozumiem, że nie braliście wysyłki z krainy hamburgerów?
Co ważne jeszcze: Jak z performancem? na randomowej stronie znalazłem gdzieś min. 4gb karty graficznej... Ale szczerze grafika nie wygląda jakby potrzebowała takowej.
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

Na moim 6 letnim laptopie chodzi plynnie na high, 1,5 gb (obecnie) klient. Ktos akurat w przeciwienstwie do D3 bawil sie w optymalizacje.

Filmiki wygladaja na HURR DURR DERP bo to styl w jakim gra 70-80% ludzi obecnie
give her the dick
User avatar
Distant
Demokratyczny Moderator
Posts: 664
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:23 am

Re: Mechwarrior Online

Post by Distant »

korm wrote:Na moim 6 letnim laptopie chodzi plynnie na high, 1,5 gb (obecnie) klient. Ktos akurat w przeciwienstwie do D3 bawil sie w optymalizacje.

Filmiki wygladaja na HURR DURR DERP bo to styl w jakim gra 70-80% ludzi obecnie
MechWarrior Online Minimum System Spec
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz -- AMD Athlon II X2 245e
GPU: Nvidia GeForce 8800GT -- AMD Radeon HD 5600/5700
RAM: 4 GB
OS: Windows Vista 32-bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB

Diablo 3 Minimum System Spec
CPU: Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD Athlon™ 64 X2 4400+
GPU: NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better
RAM: 1 GB RAM (XP), 1.5 GB (Vista/7)
OS: Windows® XP/Vista/7 (latest service packs) with DX 9.0c
HDD Space: 12 GB

>> Pan Korm i obiektywna opinia na temat D3 :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Nothing is impossible
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

>Dis i obiektywna opinia na temat czegokolwiek co kupil (w szczegolnosci od EA lub Blizzarda)

Tak Rift tez jest dobry a Aion ma piekna grafe i wcale nie robi sie w nim postaci z downem jako diflautowych. Za to diablo jest wspaniale zoptymalizowane szczegolnie pod wzgledem grafika vs wymagania.


>RAM: 4 GB

Image

slodki szatanie jakim cudem mi to dziala w dodatku na high 0_000000
give her the dick
User avatar
GvS
Posts: 706
Joined: Fri Aug 29, 2008 8:48 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by GvS »

MWO korzysta podobno z Cry Engine 3. Grafika nie jest zła - najważniejsze elementy, czyli animacja mechów, uzbrojenia i obrażeń wyglądają bardzo dobrze. Większe starcia nie powodują lagów.

Najbardziej martwił mnie ping do serwerów z USA, ale po pierwsze gra się znośnie a po drugie ma być darmowa migracja do europejskich serwerów.

Też się trochę wahałem nad kupnem, ale ten bonusowy mech za 60$ ma lifetime boosta do expa.
A necromancer is just a really late healer.
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

jesli sie juz jakos organizujemy to fajnie by bylo wybrac jakas role by sie nagle nie okazalo, ze wszyscy chca grac assaultem. Stad zainteresowanym proponuje wybranie jednej z rol - zwiad, fire support, assault, brawler.

W moim przypadku - fire support (catapult) oraz brawler (hunchback gotta go fast).

===

CoD baby proboje grac w mechwarriora:

http://mwomercs.com/forums/topic/81408- ... try1556197

>is there any way to respawn or is this like counter-stupid

baww baww dlaczego nie moge sie respawnowac?
Last edited by korm on Fri Dec 07, 2012 7:06 pm, edited 1 time in total.
give her the dick
Post Reply