Mechwarrior Online

Dyskusje o grach i prowadzone sesje gier PBF

Moderator: Crow

User avatar
Raflik
Posts: 161
Joined: Sun Jan 04, 2009 4:43 pm
Location: #care

Re: Mechwarrior Online

Post by Raflik »

MWO - Missle Warrior Online

To co zrobili z LRM-ami woła o pomste do nieba, kąt padania prostopadły do powierzchni sprawia iz 90% rakiet dostaje się przysłowiowo "w ryj".
Light mechy padają po dwóch salwach. Mój Brawler po 4. Nawet Atlasy wystawione na wolnym polu po 6-7 salwach padają jak płody bez rączek. Pomimo dodania duzego czerwonego napisu "incoming missle" nawet sprytne chowanie sie za budynkami czesto nie zdaje juz egzaminu (rakiety spadaja pionowo w dol).

Zainteresowanych grą w większej grupie odsyłam do 1-szego grunwaldzkiego regimentu "Żelazna pięść"
1stgrunwald.enjin.com/

Codziennie na ich TeamSpeak-u dosyć duza liczba osób (10-14), głównie fanów gatunku i im pokrewnych (BattleTech, WH40K itp.) gra się dla przyjemności a takze dla doskonalenia taktyk i odruchow i nie trzeba aplikowac do nich aby pograc, TS posiada publiczne grupy (aczkolwiek członkowie posiadają pierwszeństwo gry)
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

LRMY byly skrajnie przesadzone, teraz np. dzieki zmienie kata strzalu przestaly byc insta game over.

BTW... Get on my lvl scrubs. Gram solo. Da sie.

Image
give her the dick
User avatar
Windukind
Posts: 1125
Joined: Fri Aug 29, 2008 12:53 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by Windukind »

Korm niestety widać u Ciebie problem, dzięki któremu w Battlefieldzie rozpoznaje się noobów. Niskie W/L ratio. Samo K/D każdy camper może nabić.
We do not sow


Oh, the places you will go! There is fun to be done. There are points to be scored. There are games to be won.
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

Windu nie porownuj fpsa do symulatora bo maja troszke inne zasady i sposob sterowania :----). Nabij wiekszy win/lose i kd ratio grajac z pugiem (nie ma solo queue i pubbies graja vs premade) I dare you (kwestie "jakim cudem kampic w tej grze" pozostawiam na boku).

Ja tymczasem bawie sie plawiac w top 5% graczy.

No i nalezy jeszcze dodac, ze porownanie jakiejkolwiek gry do serii brown and bloom shooter od EA to obelga.
===========

BTW. Rafl - specjalnie dla ciebie:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... yvtj9LdU14

Dokladnie opisuje sytuacje sprzed patcha

============

Jakis mily anonim grzebal w plikach klienta. Okazuje sie, ze sa tam juz pliki nowej mapy (pic nizej, mapa pustynna) plus nazwy nowych modulow. Pozwole sobie na copy paste (bo oprocz nazwy mamy podane spekulowane dzialanie):

mapa:
Image

Capture Accellerator - already known might be more useful for conquest not sure though

Vision Mode Disruptor - This sounds interesting - disrupting thermal, night vision, and other vision modes I like the idea.

Hide Damage - Hide that damage on your mech from the targeting information gathering, that's a really cool concept so you only have visual clues to go by.

Advanced Zoom - In its current state, very useless.

Friendly Defense - I'm fairly certain this is one of those modules that deals with the static defenses we are going to see in conquest mode from the bases "turrets". Either way awesome concept.

Multi Target - Scouts will probably love this as will their corresponding missile boats. Fairly straight forward

Advanced Multi Target - More of the same but better? Either way sounds like a winner

Targeting Delay - Not sure what this does, makes it take longer to get the information, or maybe a longer lock cycle for lock on weapons?

Instant Signal Loss - Not sure what this is but sounds awesome - instant missile lock loss?

Disrupt Hud - Sounds really cool but not sure how it will work, like an EMP pulse or something?

Disable Communications - No idea what this is, i was thinking wouldn't let you type in chat, but that's pointless due to voice system, but someone speculated it might stop relay of any target information by said mech to others. That would be cool!

Orbital Scan - Probably show everyone's positioning on the map every now and then? many of these seem like they are activated by a key or something?

Target Decay - Perhaps you lose lock over time and need to reacquire?

Advanced Target Decay - Faster decay?

Support Unit Vision Modes - No idea what this is, but it sounds cool - upon reflection i'm thinking this is for drones and stuff giving you thermal and such

Airstrike Accuracy - This is cool and we knew it was coming.

Artillery Accuracy - Maybe pick specific grid coordinates? Very awesome.

Sensor Range - This is fantastic and I like it.

Advanced Sensor Range - More of the same?

Target Info Gathering - We already know what this does - limited use

Advanced Target Info Gathering - This will probably just be a faster version of said module

Vision Mode Enhancement -no clue maybe it cleans up filters and makes it sharper? or extends range

Siesmic Sensor - despite the fact this is misspelled it sounds really freaking amazing.

Advanced Siesmic Sensor - more amazing?

Magnetometer - about time, for those that don't know this is a standard vision mode for mechs that detects large amounts of metal and since mechs are usually made of a lot of metal...it has pretty good uses.

Back Facing Target Retention - Kinda neat, i'm assuming you hold your lock within a certain radius rather than losing it when it drops out of your cone of vision.

Control Link - More base stuff?

Drone - I thought this is what BAP is? Or maybe a controllable drone?

Advanced Drone - not a clue
give her the dick
User avatar
Gumowy
Posts: 825
Joined: Mon Jan 12, 2009 11:17 am
Location: Acces Denied

Re: Mechwarrior Online

Post by Gumowy »

A ja chyba zostane przy swoich tankach ;]. Moze kiedys sprawdze MWO :). Bo faktem jest ze korci by ja sprawdzic, ale poki co nie teraz :p
Struktura Kościoła:
FatherDirector
GeneralPriest
PaciorekSpecialist
KazaniaWriter
GodAssistant
SacramentPriceAnalyst
TacaAccountant
CołaskaCounter
Ministrant'sPantyRemover
ZygotaWatchpriest
LastContactPriest
OłtarzDesigner
KadzidłoDeveloper
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

Wczoraj ukazal sie najlepszy pacz ever - dodano ECM. Nagle raven/cicada przestaly byc najgorszymi mechami w grze, a streakcat stracil codename "the raid boss" (ECM blokuje SSRM), nastapil koniec spamu LRMow z drugiego konca mapy
give her the dick
User avatar
korm
Posts: 408
Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm

Re: Mechwarrior Online

Post by korm »

nowy duzy patch. Na tyle duzy, ze zasluguje na doubleposta.

Co sie stalo - jedna nowa-stara mapa (wciaz heat vision > noktowizor), przewidywalny nerf dla ECM (raidboss wrocil fff), oraz nowy slodki mech: stalker. Maszynka ma potencjal do bycia rape machine: mozliwosc fajniejszego upchniecia SRMow od cata plus wiekszy silnik.

Dodano rowniez fajna kalkomanie na mecha, mozna sie fajnie teraz pobawic w indywidualizacje posiadanej maszyny - pic related.

Image

Jedna z najwiekszych pozytywnych zmian jest w koncu wprowadzenie ELO. Nareszcie pugstompienie/synch droppy troszke ustana w intensywnosci (jak i placz, ze zostalo sie sparowanym z calym teamem nobow vs premade).

A i pojawil sie urbanmech w grze jako maskotka. Minus, ze calkiem kosztowny... 1000 punktow boli.
give her the dick
User avatar
Raflik
Posts: 161
Joined: Sun Jan 04, 2009 4:43 pm
Location: #care

Re: Mechwarrior Online

Post by Raflik »

Image

Hejo,
Chciałbym powiedzieć że gra ciągle żyje i ma się dobrze.
Lista wprowadzonych rzeczy od ostatnego postu w tym topiku jest długaaaaaaaaaa.
Z najważniejszych wymienię:
- Mechy klanowe (kiedyś do kupienia za 500$/sztuka (sic!), od dawna już za walutę zdobywaną in-game
- Community Warfare - czyli coś co miało być wydane max. pół roku po starcie gry (wrzesień 2012), a wyszło z końcówką grudnia 2014. Wojna o planetki i gra z respawnem. Ciągle w fazie beta
- Quirk system dla mechów IS aby były porównywalne z znerfionymi mechami klanowymi (ale dalej nie są :<)
- Najróżniaste modyfikacje statystyk broni i nieustanna zmiana best tier, potocznie zwanego meta. Od LRM meta, przez Poptart Meta, PPC-meta do aktualnej quirk-meta.
- Wiele prób optymalizacji gry (dodanie DX11, anty-aliasingu i inncyh pierdół) które wniosły do gry praktycznie nic i człowiek cieszy się jak dziecko mając stabilne FPS-y na poziomie 22-30 przez całą grę.

Pogrywa ktoś jeszcze? albo da się skusić? :D
User avatar
c914
Posts: 596
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:30 am

Re: Mechwarrior Online

Post by c914 »

Stare konto jeszcze mam, Mechy siedzą, kredyty też.... o grze pogadajmy w maju jak PCta doskładam :P

BTW: Raflik można przesyłać w grze kredyty innym graczom?
USS George Washington - 90 tysiecy ton dyplomacji.
ryuzok
Posts: 470
Joined: Sun Jan 04, 2009 10:37 am

Re: Mechwarrior Online

Post by ryuzok »

c914 wrote: można przesyłać w grze kredyty innym graczom?
Kredyt zawsze można komuś oddać, byle go później spłacić... :P
Post Reply