Teoria Wzrostu - Komentarze

Opinie i komentarze forumowiczów na temat prowadzonych wątków
Post Reply
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Crow »

EDIT: Aktualny status questa, OP komentarzy, wraz z zasadami, znajduje się poniżej.
Image

Eksploracja Coddar:
- Planeta ma pięć kontynentów.
- Występowanie Stabilinum stwierdzono jedynie na jednym z nich, położonym w strefie międzyzwrotnikowej, zwanym przez przybyszów ‘kontynentem centralnym’.
- Khartum to największe i najbardziej zaawansowane technologicznie miasto planety, znajdujące się na centralnym kontynencie. Tu urzęduje dwudziestoosobowa Rada, przebywająca w Pałacu Zieleni. W Khartum znajduje się też jedyny port gwiezdny na planecie.
- Khartum jest otoczone dżunglą. Najłatwiejszy dostęp od północy i zachodu – morzem.
- Inspektor Xavier jest w Khartum komendantem straży miejskiej, pełniącej rolę policji, ochotniczej straży pożarnej, prokuratury i służby celnej.
- Utamono - rolnicza osada, połozona na południe od Khartum. Toczy spokojne życie w cieniu potężnego wiatraka, zaspakajającego skromne potrzeby energetyczne niecałego tysiąca mieszkańców. W kopalni Utamono nie znaleziono żadnego kryształu od wielu lat i tylko nieliczni mieszkańcy nadal prowadzą poszukiwania.
- Dzień drogi na południowy-zachód od Khartum znajduje się klif zwany Mocherami.
- Tysiące kilometrów na południe od Khartum znajduje się pustynia Archai – gładka, słona tafla, ciągnąca się zdawałoby się w nieskończoność. Po zmroku polują na niej rekiny piaskowe.
- Na pustyni Archai znajdują się ruiny niegdyś położonego na wyspie niewielkiego miasta Farron. Z resztą kontynentu osada skomutowana jest koleją. Pociągi przystosowane są między innymi do transportu wywern, służących mieszkańcom Farron za wierzchowce.
- Sieć torów oplatających pustynie Arachai jest pozostałością dawnego imperium.
- Na wschodnim brzegu kontynentu płynie Marwinia. Rzeka wpływa do oceanu dopiero przed pustynią Archai.
- Zachodni półwysep kontynentu centralnego jest bogaty w gaje owocowe, rzeczki i dżungle, rozpoczynające się już kilkanaście kilometrów na północ od Archai. Kilka kilometrów od brzegu oceanu ciągnie się pasmo kilkotysięczników, zwane Gis.
- Wschodni kontynent jest połączony z centralnym najdłuższym na planecie mostem (około 10 km).
-Orkadis to drugie największe miasto na planecie, znajdujące się blisko środka wschodniego kontynentu, stolica tego regionu. Nazywane jest Białym Miastem, ze względu na architekturę z białego kamienia. Egzaltowane społeczeństwo o bogatej kulturze. Wszyscy, poddani starannej selekcji, mieszkańcy bardzo oddani miastu. Ograniczają kontakty z zewnętrznym światem do minimum. Większość populacji stanowią kobiety. Miastu przewodzi Wysoka Rada, składająca się z 8 kobiet i 2 mężczyzn. Przez Orkadis biegną wszystkie szlaki handlowe na kontynent Centralny.
- W Orkadis: Ashley Shirley Hole, była przewodnicząca rady, która zginęła w pożarze swojej rezydencji; Benjamin Fox – inspektor i członek rady, oddany sprawie zachowania porządku; Ven Detta: Wysoka, szczupła kobieta w średnim wieku. Nowa przewodnicząca rady Orkadis.
- Chid, miasteczko na wschodnim kontynencie. Tam posiadłość Goodkingów, słynących z talentów kucharskich. Magdalene Goodking, obecna głowa tego szlacheckiego rodu.
- Wschodni kontynent jest pokryty lasami. Teren stosunkowo płaski. Panują upały. Na kontynencie liczne małe osady i kilka większych, połączone szlakami handlowymi. Niebezpieczna fauna, Godzilla, Gamera, Mothra.
- Republika Terim, Księstwo Karatan i Zjednoczone Miasta Północnego Has – mniejsze państwa na wschodnim kontynencie.
- Widziana z orbity Coddar jest prawie cała zielona, gdzieniegdzie prześwitują niebieskie plamki wody. Jeden biegun jest cały żółty, pokryty pustynią. Drugi z kolei biały od znajdującego się tam lodowca.
- Planeta ma dwa księżyce.

Status globalny
- Brama jest stabilna.
- Academia Omnes Artes Feminarum zaprasza organizacje do wygłaszania promujących prelekcji.
- Zaostrzone przepisy bezpieczeństwa w starporcie.
- Ekspedycja CA twierdzi, że ze względu na promieniowanie, gazy i pierwiastki ciężkie planeta jest zabójcza dla śmiertelnych przybyszów. W Khartum te obserwacje nie zostały potwierdzone.

Ekspedycja CA:
- Xellas, Caibre, Ehren Urzu, Koranona i jej szczur Hektor, nawigator James.
- Xellas przemieniła się w bestię, a następnie pod wpływem Stabilium X w zwykłą wywernę. Caibre i Ehren podróżują na jej grzbiecie.
- Caibre przejął ciało Borygomosa.
- James ostatnio widziany podczas Testu Sprawiedliwości w Orkadis.
- Koronona gości w wieży na Akademii Omnes Artes Feminarum.
- Xellas hoduje czarne bestie, skrzyżowanie kota, ptaka, jaszczurki i bogowie wiedzą, czego jeszcze – Nargacugi. Matkę nazwała Medona, młode: Ulkcy, Itegr, i Lesshar. Podopieczne wampirzycy obecnie w bazie Agendy.
- Połowa misji ratunkowej z Khartum została zamordowana przez Żabera Ko. Przywódca barbarzyńców wysłał ich mundury do Khartum, zwalając winę na demony z CA. Druga połowa, pod przywództwem doktor Kallain Midrange, została schwytana przez klan Farron. Zostali w bazie ZCMu.
- Ocaleni z gangu Borygomosa zbiegli do Khartum, przynosząc wieści o zmiennokształtnych smokach i demonach. W połączeniu z mundurami wysłanymi przez Żabera i plotkami rozsiewanymi przez zbiegów z Farron oraz brakiem działań dyplomatycznych ze strony CA kształtuje to wizerunek organizacji w mieście, jako krwiożerczych demonów, siejących śmierć i zniszczenie.
- Raflik, 20 wojowników (z drugimi specjalizacjami: 2 medykwów, kilku inżynierów, łącznościowiec ze smykałką do języków, kilku kierowców oraz specjalista od portali i magii przywoływania) w Khartum.
- Broń średniego zasięgu i białą, kilka karabinów snajperskich, sprzęt bojowy dla nowych rekrutów.
- Wśród zawadiaków Raflika Dominik Manevolit, uzdolniony szermierz z talentami magicznymi. Ojciec Koranony.
- W Khartum Raflik zjednoczył trzy gangi. ‘Krwawe Kamienie’ Minei, Gang Borygomosa i jeszcze jeden, nienazwany. Gang Borygomosa rozpadł się, po tym gdy sSiedziba Gangu Borygomosa została zdewastowana przez Xellas i Caibre’a. Ehren zabił Borygomosa, ShenHou jego zastępcę – Mokrynosa. Krwawe Kamienie musiały uciec z miasta.
- Wybrani członkowie gangu Borygomosa – Mokrynos: chorobliwie chudy i poważny bardzo kompetentny zastępca Borygomosa, zabity przez ShenHou. Były księgowy rady Khartum; Driad: doświadczony i zwinny zwiadowca, który ujął Ehrena; Edward – poprzedni kat Ehrena; Kuka – zaufany człowiek w Khartum, współpracował z Psią Ligą, zabity przez Caibre’a, ogłoszony w Khartum bohaterem, pogromcą Borygomosa; Kwaśny, Zygzak – członkowie gangu w Khartum.
- Po nieudanym zamachu bombowym na hotel zajmowany przez Agendę, Raflik stał się osobą niepożądaną w Khartum.
- W mediach Khartum ukazała się seria ‘najwięksi zbrodniarze Uniwersum’ z Raflikiem w roli głównej.
- Nadpalone zdjęcie Raflika znaleziono w rezydencji Ashley Shirley Hole.
- Raflik wynalazł Stabilium X LINK, środek przeciwko istotom nadnaturalnym.
- Raflik, ranny po starciu z Caibre’m, przebywa w Utamono, pod opieką córek zielarki – Nauru i Palau. Raflik ma przy sobie znajdujący się wcześniej w siedzibie Borygomosa Kryształ Stabilinum

Ekspedycja Psiej Ligi:
- Maczer, taktyk DeMuslim, 8 kłów, 20 medyków, 10 inżynierów, kucharz, 5 osób pozostałego personelu.
- Jedna z najlepszych negocjatorek Psiej Ligi – Arrain Volage i Kurt Lacko, finansista z talentami muzycznymi, lobbują w Khartum.
- Do Psiej Ligi dołączyła grupa studentów.
- Bazę Psia Liga założyła na wschodnim kontynencie, po przekroczeniu najdłuższego na planecie mostu, około 4300 km od Khartum. Mieszkańcy Wschodniego Kontynentu, wraz z rodzinami, masowo przeprowadzają się do bazy.
- Uruchomili wydobycie w starej kopalni węgla, angażując do pracy doświadczonych miejscowych górników. Otworzono również drugą, nowoczesną kopalnię.
- Adam – główny naukowiec w bazie.
- W Khartum otwarto nowe biuro agencyjne PL. Zyski z dwóch linii odzieżowych Arrain Volage, działań na giełdzie, koncert i płyty Thirty Clicks. Udziały w fabryce sprzętu górniczego. Import mięsa do miasta. Sieć restauracji Magdalene Goodking. Wynajem samochodów. W biurze Cyprian, sekretarz Arrain.
- Arrain jest nieustannie zajęta licznymi w ostatnim czasie incydentami w interesach organizacji.
- Do biura przychodzą liczne prośby o wsparcie od mieszkańców. Arrain spławia je.
- Zarząd fabryki narzędzi sprzętu górniczego został wymieniony pod wpływem gróźb Arrain.
- Wśród transportów mięsa pojawiły się nieświeże partie, pochodzące z produkcji masowej. PL zrzuciła koszty odszkodowań na pośredników. Import mięs ekskluzywnych, od plemion łowczych, bez przeszkód.
- Thirty Clicks – zespół na usługach Psiej Ligi. Grają muzykę skomponowaną przez Kurta Lacko.
- Na terenie starego teatru ‘Papilot’, Cyris Kurejko otworzyła forum mieszkańców. Rudowłosa dziewczyna jest jedną z rekrutek Psiej Ligi. Arrain Volage jest jej mentorką.
- Otrzymali wyniki badań nad kryształami prowadzonych w Khartum. Oryginały dokumentów spłonęły, ale PL ma kopię.
- Inspektor Xavier poprosił Psioligowców o opinie n/t raportu o utracie kontaktu z ekspedycją ratunkową. Nie dostał odpowiedzi.
- Nastąpił sabotaż lądownika Psiej Ligi, naprawy będą trwać przynajmniej tydzień (od 11 dnia questa).
- Murfy – górnik, który znalazł kryształ, popadł w szaleństwo. Próbuje ukraść kryształ stabilinum. Zatrzymuje go członek straży Edi, który jednak sam zbiega z kryształem. Edi, po zgubieniu inicjalnego pościgu, spływa Marwinią.
- Mela Krull, ambasador z wschodniego kontynentu współpracuje z Psią Ligą. Wbrew woli Orkadis, które jest wrogo nastawione do Psiej Ligi.
- Pod patronatem Psiej Ligi sojusz defensywny i handlowy z Khartum podpisały Republika Terim, Księstwo Karatan i Zjednoczone Miasta Północnego Has. Ambasadorem Republiki Terim jest Edward Goodkin, brat Magdalene. Ambasador Zjednoczonych Miast – Thomas, nosi okulary.
- Kurt Lacko w Orkadis, oczekuje na przesłuchanie. Zakaz opuszczania miasta do zakończenia dochodzenia w sprawie śmierci Ashley Shirley Hole.
- Marek, rekrut Psiej Ligi, przewodnicząca delegacji, dwoje studentów i jedn Kieł poddani Testowi Sprawiedliwości w Orkadis, po oskarżeniu o wzburzeniu w mieście niepokojów. Goszczący ich Marcel, adwokat i przyjaciel Marka, zginął w czasie akcji ‘Brzytew’ - oddziału sił specjalnych Orkadis. Towarzyszący Markowi Kieł został ciężko ranny przez snajperkę Mirrim. Razem z Ven Dettą uciekają przed Karmazillą.
- DeMuslim wysłał kilku rekrutów do obserwowania Orkadis, z zakazem wkraczania na teren miasta.
- Windukind opuścił planetę.
- Wywieźli poza planetę jeden kryształ Stabilinum.

Ekspedycja Agendy
- Satsuki, mechanik - kotołaczka Naiee, 6 ludzi, 25 krasnoludów.
- Mizergi, stworzenia podobne do zerglingów, ale o 75% mniejsze, czyli mające około 25 cm wysokości. Około 170 wyklutych sztuk. Zaczęły im rosnąć kolce.
- Baza około 2000km na południowy-zachód od Khartum, przy klifie zwanym Mocherami. Siedziba główna uszkodzona przez Ehrena.
- Jaja Mizergów rosną w szklarni. Większość sadzonek została zniszczona przez Ehrena.
- W bazie zostały Nargi Xellas.
- Łączność z Khartum drogą morską. W bazie niewielki, drewniany port. W nim stała Błękitna Róża – statek Satsuki, ale została zatopiona przez Ehrena.
- Kopalnia Zły Wujek, gdzie krasnoludy i sprzęt przywieziony przez Agendę prowadzi wydobycie razem z mieszkańcami niewielkiej wioski.
- Współpracują z Wolnym Związkiem Amantów i Mechatroników (WZAiM) i Grupą Fizyków Eksperymentalnych (GFE). WZAiM eksperymentuje z golemami parowymi.
- GvS wysłał wsparcie – HMS Azure. Na pokładzie ciemnoskóra kurtyzana Natienne, Płatek Róży, jej ochroniarz Eranai, 2 inżynierów, 2 biologów, 2 biochemików, 4 gejsze i 15 żołnierzy ze sprzętem. Do tego ekwipunek: 2 kufry a w nich stacje do komunikacji radiowej, cztery mechaniczne drony i dwa stare komputery, 1 kufer z podstawowym sprzętem laboratoryjnym – mikroskopy, odczynniki, próbówki, 5 kufrów z ubraniami gejsz i rzeczami osobistymi Natienne i Eranai, dwa brystole Adamentytu 100 x 70 cm. W końcu – niewielki adamentytowy czołg parowy.
- Satsuki ma wynajęty Penthouse w Khartum. W nim Natienne, Eranai, cztery młode gejsze i trzech żołnierzy.
- Natienne urządzła przyjęcie dla elit Khartum. Ludzie Raflika próbowali wysadzić hotel w powietrze, ale powstrzymał ich Xavier. Na balu, oprócz inspektora, członkowie rady, Maczer, Wells, Koranona i Crow.
- Kane Liovy, uzdolniony biolog i genetyk, syn członka rady Murana Liovy, zadurzony w Satsuki.
- Przez krótki czas w Khartum panowała moda na kimona Natienne, ale w chwili obecnej ustępują pola kolekcji Arrain Volage z Psiej Ligi.
- Niejaki ‘pan Smith’ dostarczył materiały kompromitujące Arrain Volage. Satsuki podejrzewa, że są sfałszowane.
- Przybyli na planetę na pokładzie HMS Ruby. Pojazd zdemontowany.
- Wykopali kryształ stabilinum. Satsuki ma go przy sobie.

Ekspedycja ZCM
- Pełniący rolę dyplomaty Wells ‘Taii’ Ryghart, szczur Behemot, główny dowódca bazy - Kaz Valentine, dowódca wojsk - kapitan Ben Trevor, dziekan od spraw nauki i rozwoju - profesor Kami Haru.
- Z ekspedycją współpracuje szaman Lucjan i jego daimon – Kira.
- 48 krasnoludów (w tym 30 z spalinowymi kombinezonami górniczymi), 29 marines, 16 osób personelu bazy.
- W Khartum mają opinię zamkniętej, izolującej się od społeczeństwa nacji, która byłaby szczęśliwa, gdyby miasto w ogóle nie istniało.
- Wybrani zakonnicy: Goro - dowódca oddziału, który ruszył z CA (KIA); Rook – krasnolud, weteran z Eptili; Szeregowy – komandos, podporucznik, nazywany szeregowym z przekory Goro; Mat (ranny), Kirk (tropiciel) – przeżyli bitwę z rajdersami Borygomosa;
- Dołączyło 20 wojowników klanu Farron.
- Baza na zachodnim półwyspie kontynentu centralnego. Jest ufortyfikowana i otoczona fosą. Bronią jej też automatyczne sentry.
- Konstruują napędzane na silnik parowy mechy ‘Devourer’, w tempie jedna sztuka na dzień. Siedem sztuk Devourerów, materiałów starczy jeszcze na trzy. Wybudowali też dwupłatowiec.
- Krasnoludy wybudowały kopalnię krzemu, w odległości 3 km od bazy. Do kopalni prowadzą tory z południa. Niedaleko, w rzece lawy, niewielka huta.
- Ekspedycja buduje ekstraktor Deuteru i podstawy elektrowni jądrowej. Zlokalizowała też złoża żelaza i miedzi.
- ZCM zataił nawiązanie kontaktu z poszukiwanymi przedstawicielami CA.
- James, za pomocą Pełzacza Piaskowego zniszczył kompleks logistyczno-mieszkalny zakonu.
- Około 3 km od bazy ZCMu zakonnicy wybudowali osadę dla rodu Farron i innych klanów, które wcześniej zjednoczyły się pod banderą CA. Osada powstał na miejscu zniszczonego przez Jamesa tymczasowego obozu CA. Ben Trevor po ‘pokazie siły’ jest powszechnie szanowany przez zjednoczone klany. W osadzie ZCM zakłada szkołę i zaczyna wychowywać młodych Farrończyków.
- Znaczący Farrończycy: Menza - jeden z bardziej sceptycznych członków rady. Duhr, Radgast – członkowie rady. Rez, Fez, Kuran, Bnali i Entana – porwani przez Żabera, po praniu mózgu truli wioskę. Uznani za zdrajców;
- Połowa ekspedycji ratunkowej CA, pod przywództwem doktor Kallain Midrange, została schwytana przez klan Faron. Teraz pomagają w opiece medycznej.
- Trwa przebudowa pełzacza piaskowego (LINK). Niestety – maszyna nie ma szybu wentylacyjnego do reaktora, co powoduje przegrzewanie i pożary. Maszynę można chłodzić wodą. Próba Ogniowa przeprowadzona przez CA zniszczyła źródła wody pitnej. Maszyna znajduje się niedaleko nowej wioski Farrończyków.
- Xellas, za pomocą hipnozy, wymazała pamięć o sobie członkom ekspedycji.
- Trzech krasnoludów i dwóch marines po walce z rajdersami Borygomosa. Pozbawieni sprzętu przez Ehrena. Zatrzymali się na opuszczonej farmie kilka kilometrów od Khartum. Jeden z nich, Mat, ranny.
- Ryghart Wells i Lucjan dotarli do Khartum. Odnalazł ich Kirk, trzeci z marines, którzy przeżyli bitwę z rajdersami. Loki – miejscowy gadający szczur (wymaga tłumacza – Behemota). Przebywali w melinie „Kompostownik” w gościnie Krwawych Kamieni, jednak ta została spalona. Lucjan pobity przez konkurencję Krwawych Kamieni. Minea jest kochanką Lucjana.
- Ryghart Wells uzależniony od narkotyków produkowanych przez Borygomosa.
- Ekspedycja poznała mizergi Satsuki.
- Podesłali drona-kreta do siedziby Rady.
- Przybyli na kosmicznym żaglowcu KZE – 2207 OPIS

Freelancer Stephano
- Rój zergów przemieszcza się na południe. Stara kolonia wyschła i zapada się.
- Kryształ Stabilinum został w pełni wchłonięty.
- Wyewoluowały Speedlingi i Infektory
- Dowieziony przez Fioletę z Khartum.

Freelancer Rosomak
- Rosomak, czarodziejka i technik(?).
- Podróżują na północ od pustni Archai
- Ślad po nich zaginął na pustyni, po pokonaniu zerglingów Stephano.
Freelancer Domina
- Hebi, ochraniany przez nią Atis, papuga Mr.Parrot i cień Skuggi.
- Przywieźli ciuchy, zioła lecznicze, metal i trade goodsy na zakup kopalni.
- Za prawie całą zawartość transportu kupili jedną z kopalni założonych przez Psią Ligę. Pracownicy kopalni są opłaceni na miesiąc z góry (plus/minus od dnia 20).
- Baza Hebi znajduje się przy kopalni, około dzień drogi na północ od kopalni Psiej Ligi. Członkowie ekspedycji mieszkają w skromnej chacie, w której znajduje się też biuro.
- Godzinę drogi od bazy wioska, w której mieszkają pracownicy kopalni. Koło wioski jeziorko bogate w ryby. Atis założył szkołę dla lokalnych dzieci.
- Pracownicy kopalni: Ian – reprezentant lokalnych górników. Zeniek – pojechał po egzorcystów do klasztoru w Dagan.
- Atis odprawia w kopalni podejrzane rytuały. Został przez to namierzony przez Xellas.
- Przylecieli na planetę wesołym autobusem Evil69. (LINK)
Freelancer ShenHou
- Cesarz ShenHou wypuszczony z magicznego więzienia przez ludzi Borygomosa.
- Został śmiertelnie obrażony przez ekspedycję CA.

Last Update: 12.VI



----------------------------------------------
Timeline questa by Xellas:


1 dzień:
Przybywa:
-CA: Xellas, Ehren Urzu, James - nocują na pustyni.
-Agenda: Satsuki. Pije w knajpie zbierając informacje.
-Stephano


2 dzień:
Przybywa:
-PL: Maczer, Windu.
-ZCM: Taii - Wells Ryghart, szczur Behemot, główny dowódca bazy - Kaz Valentine, dowódca wojsk - kapitan Ben Trezor, dziekan od spraw nauki i rozwoju - profesor Kami Haru.
-Mat i robolaski
Windu marketinguje. Maczer spotyka ludzi, przez 2 dni.
Przed wchodem słońca Sat ma postawioną kopalnię Zły Wujek.
CA dociera do Farron, będzie tam 3 dni.
Przebudowa statku ZCM trwa kilka godzin.
Przeloty od teraz mają kontrole.


4 dzień:
Maczer trafia do swojej kopalni.
Stephano ma już kilka kopalni.


5 dzień:
Po 3 dniach przygotowań, CA idzie do pociągu.


6 dzień:
Przybywa:
-Kornanoa - ląduje u CA.
-Raflik - marketinguje w swoim stylu.
Crow dowiaduje się przybyciu nowego Planewalkera.
W nocy CA ma atak na pociąg. Xell zdobywa Nargi.


7 dzień (poniedziałek):
Wystąpienie PL na Uniwersytecie.
ZCM ma informację o kontakcie z CA oraz o zergach. Wells zostaje wysłany na rozmowę. Wells i Ehren piją wieczorem.
CA znajduje ekspedycje ratunkową.
PL kupuje stację TV.
’Niedobitki z masakry w Farron’ docierają do wiosek na skraju pustyni, zasiedlonych przez północne klany.

Tak jak i dyplomaci z Farron.


Stephano znajduje kryształ (7-8dnia questu).


Tego samego dniadochodzi do ataku na Mata i elfo-robolaski (po południu).

8 dzień (wtorek):
Przybywa: Lucjan (w nocy)

PL ma konferencję z przedstawicielami biznesu i występ na prestiżowej akademii ekonomicznej.
Koranona alchemikuje.
Żaber Ko zostaje przywódcą, czterech zjednoczonych klanów. -->prawdopodobnie od razu zaczyna podtruwać wodę inaczej nie zdąży.
Rozpoczyna się przebudowa pociągu (potrwa 2 tygodnie ok. 22 dzień questu).
Gdzieś w tych okolicach chodzi inspektor w ZCMie.

9 dzień (środa):

Xell śpi w trumnie, CA w towarzystwie ZCM wyruszają w podróż.
Spotykają Lucjana. Wieczorem wywołują Satsuki.
PL puszcza serial o zbrodniarzach.
Spotkanie Raflika z ninja.

Maczer znajduje kryształ (wieczorem).

W kopalni Agendy, dochodzi do wycieku gazu. Mizergi kwitną.
Lucjan się luzuje i podgląda sytuację w obozie.
Satsuki napada na ZCM+CA mających bibę. Lucjan przedstawia Kirę, Kira sprowadza jednego mizerga, więc ta część już wie jak wyglądają.
James dowiaduje się od Kaz o truciu wody, informuje o tym ekspedycję ‘jeńców’. Heros Trevor pokonuje demona. Biba i tutaj.
Sat wraca do siebie, znajduje info o inspekcji.


10 dzień (czwartek):

Woda została oczyszczona.
Próby ognia, która przerobiła dżunglę na pustynię.
Trucizna w powinna wchodzić w nowe stadium.
Żaber Ko spotyka i zabija resztę ekspedycji ratunkowej. Ludzie z Farron widzieli to.
Ludzie zaczynali czuć się źle, ale przyjmują odtrutkę od szamana, krasnoludy wymiotują pozbywając się trucizny.
Przebudowa pociągu – ukryta ładowania i uruchomienie głównego reaktora behemota, zalanie chłodnic wodą.
Ćwiczenia artyleryjskie dookoła zakonu, uczestniczą ludzie z Farron.
Satsuki robi szybki ordnung w kopalni przed inspekcją.
ZCM+CA wieczorem nie ma już w obozowisku.


11 dzień (piątek):

Maczer przybywa do Khartum w okolicy godziny 17. PL umawia się z Inspektorem.
Raflik idzie na lotnisko.
Uszkodzony zostaje statek Raflika przewidywany czas naprawy rok.
Uszkodzony zostaje statek PL – przewidywany czas naprawy 1(z nadgodzinami)-2tygodnie.
Wysłanie ludzi Żaber Ko do posterunku handlowego ma to być o świcie następnego dnia.
Agenda: nowe mizergi się wykluły i wytłukły pobliską zwierzynę. Pazury kopiące w pełni rozwinięte.
Zdrada Ehrena. Rozwalona szklarnia i biuro Sat. Rozdzielenie drużyny pierścienia, Wells&co, próbują wyciągnąć samochód z wody.
Xell przenosi(magią) Koranonę gdzieś. Sama z nargami będzie nocować u Sat.

12 dzień (sobota):

PL oddaje kryształ do banku. Windukind odlatuje wieczorem razem z kryształem.
Człowiek Raflika zostaje ranny, 2 pozostałych złapały Swędzące Kabanosy.
O Rafliku i Krwawiących Kamieniach mówią w TV.
Żaber Ko podtruwa wodę już od kilku dni (4 jeśli zaczął od razu).
Pokaz mody Arrain Volage.
Raflik kulturalnie zaprasza na spotkanie w sprawie omówienia interesów przedstawicieli lokalnych organizacji biznesowych o profilu działalności obarczonym kwestionowanym poziomem legalności.
Insepktor Xavier zwiedza kopalnie Zły Wujek. Sat wspomina mu o roju zergów.
Sat obiecuje stawić się ‘na dniach’ w Akademii Crowa.
W wieczornych wiadomościach jest informacja o spalonym magazynie i porachunkach gangów. Inspektora Xaviera nie ma w mieście.
Wells&co podróżują do Khartum (ok. 2 dni ma to zająć)


Brama jest niestabilna wylotowo.


13 dzień (niedziela):

Do Agendy przybywa transport.
Agenda: Znaleziono kryształ. Jego wykopanie zajmie kilka dni. Sat wyciąga go magią(kończy o wschodzie słońca następnego dnia).
PL: 2 Kły Maczera zostają w mieście. Kurt Lacko robi giełdowe sztuczki.
Spotkanie Raflika i przedstawicieli lokalnych organizacji biznesowych o profilu działalności obarczonym kwestionowanym poziomem legalności – wieczór raczej późny.
Wells&co nocują w lecie, zepsuty pojazd.

14 dzień (poniedziałek):

PL: Blueprinty się pojawić powinny.
ZCM: Rozpoczęty montaż dziewięciu sentry na terenie głównej bazy. Wszystkim kopalniom wysłano też po dwie w celach poprawienia bezpieczeństwa. Rozpoczęcie budowy ‘jedna jednostka na dzień’. System filtrujący gotowy, wymontowali jeden z nieużywanych przez stację. Chemicy zrobili lekarstwo, całkowicie usuwające toksynę. Tego samego dnia jeszcze trafia do obozu Farron.
Zakończono podstawowe szkolenie Farrończyków.
Stephano i rój zergów wyruszają na południowy wschód.
Kornanona ląduje u Crowa (zbity kubek 1 pkt. dla Xell)
Borygomos chce wspierać Raflika.
Trampler, który się zepsuł zostaje w dżungli razem z 2 marinesami 1 krasnoludem.
Wells&co ma ruszyć do Khartum piechotą. Odsyłają resztę oddziału. Zostają sami, szamanizują się i zmieniają w szczury. Lecą orłem – Kirą.
Ludzie od Borygomosa robią wypad po fanty do tramplera. Bitwa, 2 krasnoludów i 1 marine nie żyje. 1sza fala gangsterów też (w siedzibie dalej ich jak mrówków)
Reszta ZCM, która przeżyła jadzie do Khartum.
Ehren, który ‘ostrzegł’ ludzi ZCM zostaje porwany przez Borygomosa.
Wieczorem na miejsce przychodzi Xellas.
Satsuki łyka kryształ i wyrusza do Khartum.


15 dzień (wtorek):

20 młodych wojowników Farron dołącza do czynnej służby ZCM.
ZCM: Skończona budowa reaktora, ale brak ciężkiej wody – uruchomienie co najmniej 1,5 tygodnia (ok. 25 dnia questu)
Informacja o inspekcji z rady (dopłynie za ok. 2 dni). Spotkanie przy owalnym stole.
Wells&Lucjan docierają do starego magazynu. Behemot kumpluje się z innymi szczurami.
Raflik i straż miejsca dostrzegają wielkiego orła – Kirę.
Borygomos wysyła newsa o okupie za Ehrena, do Raflika. Rozpuszczone plotki docierają też do Agendy.
Xellas wkrada się do fortecy podczas nieobecności Borygomosa, ma znaleźć miecz Ehrena.
Reszta ZCM się rozdziela – Kirk marine rusza powiadomić Wellsa.

16 dzień (środa)

Agenda: Wyładunek statku HMS Azure - przybywają: Natienne, Eranai i stado innych (27 osób)
Po kopalniach Stephano zostaje popiół.
PL: Znowu up finansowy. Kurt ma szkolenie dla kierowników. Wyłudza super uber tajne dokumenty na temat kryształów. -> ocenzurowane
Wells i Lucjan wracają do ludzkiej formy.
Moda na kimona.
Maczer się upija.
Koranona się budzi.
Kirk(ZCM) dochodzi do późnym popołudniem Khartum szuka Wellsa.
Khaj’llit, członek rady - dostaje informację od szczura, aby powiadomić ZCM o zdradzie CA. Chyba się znają.
Koło 23 Wells&Lucjan znajdują się przy pubie ‘Kompostownik’. Lucjan puka Minee z Krwawiących Kamieni
Xell szpieguje robiących coś gangsterów(dzień), znajduje miecz (w nocy).


17 dzień (czwartek):

Przybywa: Hebi, Atis, Skuggi
Inspekcja z rady w siedzibie ZCM. Uczta z popijawą. Inspektorzy zachwyceni technologią umawiają się na współpracę.
Budowa ekstraktora deuteru opóźniona o kolejne 2 dni.
Pełzacz odtransportowany poza widoczność i ukryty.
PL: Dostają super uber tajne dokumenty odnośnie kryształów. Kurt ma kolejne szkolenia. Próbuje odkupić kopalnie, chce odwiedzić Maczera i zabiera 2 kły by wylecieć do drugiego największego miasta Orkadis (wschodni kontynent).
Arrain oddaje młodzieży teatr. Młodzież postanawia dołączyć do PL.
Kończy się moda na kimona.
Bal u Agendy. Satsuki zdążyła dotrzeć na miejsce i też przyszła. Prosi ludzi, żeby mówili, że nudno było. Po palu nadtłukła kryształ Stabilinum.
Wywiad z Maczerem, paladyńskie zachowanie wobec dilera i podstęp inspektora Xaviera.
Kirk znajduje Wellsa (miejsce pobytu jeszcze poprzedniego wieczoru). Wells chce iść na bal do Satsuki.
Na balu byli: Crow, Kornanona, Maczer, Wells jako Szpieg z Krainy Deszczowców.


18 dzień (piątek):

2 dzień inspekcji w ZCM. Inspektorzy wracają do Khartum wieczorem -zachwyceni. Dostali upominki w tym drona.
Pełzacz wraca na miejsce.
Hebi kupuje byłą kopalnie Psiej Ligi.
Macz ma fanclub, najwyraźniej siedzi z Arrain. Wyrusza w drogę z Kuką do kryjówki Borygomosa.
Xell przynosi miecz Ehrenowi.


19 dzień (sobota):

Pojawia się: Caibre
Zdrada Jamesa. Zero strat w ludziach. James znika.
ZCM stawia Farron 4 chaty i ratusz. Później oczywiście impreza.
Kurt sprzedał po zawyżonej cenie kopalnie. Dotarł do 1szej kopalni PL.
PL: Pożar w namiocie, spalają się dokumenty Kurta, stół i regał. Kopalnia zatrzymuje wydobycie. Powtórzenie zasad bezpieczeństwa.
Zwiad ZCM na ternach zergów – pusto.
Zaczynają krążyć plotki o PL wykupującej coraz bardziej miasto.
CA ma party u Borygomosa (wieczorem). Raflik atakuje Ehrena ->ranny, boss nie żyje, jego ciało przejmuje Caibre, Xell trafiona Stabilium X(wynalezionym przez Raflika) zmienia postać w smoka.

20 dzień (niedziela):

Łącznie staje 9 chat i ratusz. Wybór nowej rady plemienia. Decyzja ‘za’ na trzymanie z Zakonem.
Hebi z Atisem docierają do kopalni. Ujawnia się Skuggi.
Psia Liga: Koncert, nowe stroje. Kontrola zasad bezpieczeństwa w kopalni.
Jacyś obcy nomadzi, z nie plemienia Farron, ukradkiem dostało się do obozu i znowu wlali truciznę.
Klan Go Ora napada na górników ZCM.
ZCM zakopał kombinezony w stodole. Przybywa do Khartum dostaje od insp. Xaviera apartament.
Xavier zauważa, że Wells zażył narkotyk - idzie do aresztu.


21 dzień (poniedziałek):

Domina: ok 14 górnicy Hebi nie pracują. Dotarli do twardej ziemi. Wysłany Zeniek egzorcystów z klasztoru w Dagan.
Złapano trucicieli, zanim zdążyli podłożyć truciznę. Wojowniczki złapane wcześniej przez Żaber Ko wybijają jego i pozostałe klany ->podstęp ZCM – pomaga w tym.
ZCM: Prof. Haru, chce budować dwupłatowca.
Arrain posądzona o molestowanie w areszcie domowym.
Orkadis: Posiedzenie rady – nie chcą wpuszczać obcych(delegacji PL), pożar w will Ashley Shirley Hole (umarła).
Kurt Lacko z wizytą u Mery Goodking.


22 dzień (wtorek):
ZCM: kończy się tytan na Devourery (7)
Arrain wypuszczona z aresztu domowego. Dostaje teraz sterty listów z prośbami o wsparcie.
Crow dowiaduje się o koligacjach Atisa z Xellas (zbity kubek, 2pkt dla Xell^_^)
Orkadis: Pogrzeb Ashley Shirley Hole. Śledztwo w sprawie jej śmierci (znaleziono nadpalone zdjęcie).
Wyniki Wellsa na narkotyki negatywne. Inspektor Xavier coś knuje, podłożyli pluskwę u Wellsa(oni jemu też).
Ryghart ląduje w szpitalu na detoxie, (wieczorem) przybywa pod drzwi Academii Crowa


Brama znów stabilna wylotowo.


Gdzieś w tych okolicach porucznik Bell zatrzymuje Kurta Lacko. (22 -23)


23 dzień (środa):

PL: Oficjalne przeprosiny Arrain. Znaleziono drona szpiegowskiego agendy. Ma przyjść na posiedzenie rady.
Domina: egzorcyzmy w kopalni, Hebi tłumaczy, że to ona straszyła.
Orkadis: Wybór nowej przewodniczącej Ven Detty. Adwokat Marcel udziela schronienia PL(Marek, 3 osoby PL, pobita dziewczyna i 1 Kieł)
Złapano podejrzanych o podburzanie tłumu (adwokat Marcel, Marek, 3 osoby PL, pobita dziewczyna i 1 Kieł) – na podstawie monitoringu.
Radni Orkadis wzburzeni plotkami o zamieszkach i opuszczeniu rady przez 3 członkinie(wszyscy są na posiedzeniu).


24 dzień (czwartek):

Demuslim odwiedza Hebi w kopalni(23 nie ma możliwości!). Potem przejmuje się losem Kurta.
(godz. 12)Posiedzenie Rady
Orkadis: Test Sprawiedliwości – Karmadzilla – Ven Detta ląduje za murem w ramionach Marka.



Z rzeczy zapowiedzianych, nie potwierdzonych wydarzeniami:

26 dzień (sobota):
Tym bardziej, że przyszły tygodniu będziemy mieli mniej czasu. Dojdzie trzecia kopalnia i dostawa maszyn z Khartum.
30 dzień (środa):
PL: Zakończona odnowa teatru Papilot.

Dyskusja:
http://forum.multiworld.pl/viewtopic.ph ... 160#p18073
http://forum.multiworld.pl/viewtopic.ph ... 250#p18244
http://forum.multiworld.pl/viewtopic.ph ... 330#p18487
http://forum.multiworld.pl/viewtopic.php?p=18968#p18968

----------------------------------------------
Po długim okresie przygotowań, konsultacji z graczami i planowania, czas rozpocząć drugiego questa tej odsłony forum. Yellow Line był scenariuszem rozgrzewkowym, mającym za zadanie sprawdzenie, czy na forum nadal znajdują się osoby chętne do postowania oraz komu, włącznie z piszącym te słowa, ta forma rozrywki nadal odpowiada. Wyniki eksperymentu okazały się nadzwyczaj udane więc czas rozpocząć etap drugi.

Nieformalnym celem Teorii Wzrostu jest powrót do najmocniejszego fabularnego aspektu naszego forum – zdrad, koalicji, współpracy i zmagań organizacji. Dryft w kierunku ‘ja i moja horda NPCów’ ma pewne zalety, ale to interakcja z żywymi postującymi prowadziła zawsze do najbardziej interesujących wątków.

Quest, jak zawsze na forum, ma bardzo otwartą formułę i co wydarzy się w systemie Coddar zależy tylko od postujących. Podobnie jak w Yellow Line przewidziane są nagrody materialne z specjalnie przygotowanym na tą okazję artworkiem. Nagroda przyznana zostanie wszystkim aktywnym w queście członkom organizacji, która do zjazdu letniego (dokładny czas rozstrzygnięcia ustalimy w późniejszym terminie) wywiezie z systemu Coddar największą ilość kryształów Stabilinum.

W celu zapewnienia rozsądnych warunków tego aspektu questa, a wszystkim postującym dobrej zabawy, proponuje ponownie kilka zasad.

-> Każdy dołączający do questa może przywieźć ze sobą na planetę kilkunastu bohaterów NPC i pewną ilość wyposażenia (transporty są wielkości niedużego autokaru). Poza tym na teren questa nie dostarczamy żadnej innej pomocy z zewnątrz.

-> Do questa nie dostarczamy własnych środków transportu międzyplanetarnego, a także niezbalansowanego uzbrojenia, wyposażenia i magicznych artefaktów. Na powierzchni planety, ze względu na obecność kryształów, wrodzone moce magiczne postaci są ograniczone do poziomu niskopoziomowego czarodzieja. W bezpośredniej bliskości Stabilinum korzystanie z magii jest w ogóle niemożliwe.

-> Zasady wrogiej interakcji z innymi organizacjami są takie, jak w Yellow Line:
a) Zakaz wykonywania pełnej kluczowej akcji w obrębie jednego posta.
b) Zasada 72 godzin – jeśli nic mi w tym czasie nie przeszkodziło, to akcja się udała.
c) Oddziaływanie na innych graczy tak w sposób pośredni (strzelam do Ciebie) jak i bezpośredni (w jaskini w której jesteś wali się sufit) , z wyłączeniem pośredniego oddziaływania bezpośrednio na postać i jej własność (Twój pistolet się zaciął / Twoja postać spanikowała).
d) Respektujemy ogólne zasady postowania w sekcji fabularnej.
e) Można rezerwować kolejność postów, jednak właściwy post trzeba wtedy zamieścić w przeciągu 16 godzin. W przeciwnym wypadku - konsekwencje fabularne.

UWAGA: Kolejność postów należy rezerwować tylko wtedy, gdy:
a) Jesteśmy w trakcie pisania posta i pojawienie się wpisu od innego autora mogłoby zdezaktualizować naszą pracę.
b) Absolutnie musimy zareagować na jakieś wydarzenie (np. bombardują naszą siedzibę).

W przypadku b) można też poprosić w komentarzach, by dany wątek nie był kontynuowany, bez powstrzymywania rozwoju wypadków w pozostałych.

-> Wywiezienie kryształu składa się z następujących akcji kluczowych:
a) Fabularne zdobycie kryształu.
b) Uzyskanie zgody na start od rady.
c) Dostarczenie kryształu do portu, start i przelot przez stabilną bramę (stabilność bramy jest ogłaszana przeze mnie w queście).

-> Początkowo w kwestii dostępu do portu Rada działa w sposób opisany poniżej. W miarę rozwoju fabuły, może to ulec zmianie.
a) Przyjęcie wniosku – do złożenia wniosku niezbędne jest już posiadanie kryształu (w celu zachowania zrównoważonej rozgrywki proszę o nie zmienianie tego warunku).
b) Inspekcja towaru.
c) Wyrażenie zgody – kolejność startu zgodna z kolejnością zgłoszeń.

-> Odnalezienie kryształu w kopalni będzie wydarzeniem losowym. Co jakiś czas, zależny od aktywności questa, przypostuję informację o odnalezionych kryształach. Prawdopodobieństwo wykopania kryształu w kopalni zależeć będzie od ilości takowych placówek, które posiada organizacja, populacji, etc. etc. Wszelkie inne strategie odnalezienia kryształów pozostają pod kontrolą postujących (proszę o zachowanie rozsądku).

-> Akademia jest ciałem nadzorczym, pilnującym równowagi questa i gwarantującym nagrody. Proszę w obrębie questa jej nie niszczyć, nie przejmować, ani nie atakować oraz nie otwierać alternatywnych tras komunikacji z Coddar. Zachęcam oczywiście do interakcji z Akademią poza questem.

-> Poza dobrze uzasadnionymi przypadkami obowiązuje odwieczna zasada NPC < PC.


Dodatkowo w Teorii Wzrostu obowiązują bonusy fabularne za nowych rekrutów. Poza tym, że pierwszy post w queście jest jedyną okazją do dostarczenia wsparcia organizacji z zewnątrz, proponuję również drobne dodatki a’la Bite Fight. Nawet, jeśli ktoś nie planuje być aktywnym w queście, to post opisujący przybycie danej postaci na planetę, wraz z jednoznaczną deklaracją jaką organizację zamierza wspierać, będzie dodawany na konto tej organizacji. Osoba postująca może zadeklarować, w jaki sposób chce wesprzeć organizację (rekrutacja robotników, walczenie o wpływy w radzie, eksploracja nowych lądów…). W przypadku braku takiej deklaracji nastąpi ‘jedynie’ zwiększenie prawdopodobieństwa wydobycia kryształu z kopalni. Jedno ograniczenie – przybyć na planetę trzeba swoim awatarem, nie jakimś NPCem.

Powyższe zasady to propozycje i podlegają negocjacji w obrębie tego wątku. Bawcie się dobrze postując, twórzcie też nowe questy i opisy. Myślę, że jeśli quest będzie się podobać, to nie zostanie zakończony po przyznaniu nagród. Mam nadzieję, na rozgrywkę z pogranicza Dune i Heroes of Might and Magic. Do przeczytania!
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Satsuki »

Osobiscie uwazam, ze takie specjalne krysztaly moga pelnic duzo fajniejsza funkcje w quescie. Poniżej rozwijam temat.

Krysztal w formie nieprzetworzonej prowadzi do ogolnie pojętego chaosu: tj. wszystko zaawansowane bardziej od kół zębatych działa na randomie, raz dobrze, raz dziwnie, raz zle a czasami nie dziala wcale. Takie samo dzialanie ma w przypadku magii: fireball albo wybuchnie strzelajacemu przed twarza, albo poleci w totalnie randomowym kierunku, albo zamieni się w kulkę dymu. Dzięki temu postaci nie są przepakowane a fabularnie daje nam to dużo większe możliwości zabawy oraz wdupiania kolegow i przeciwnikow :D

Wszystko wydaje się też super logiczne:
Nie otworzysz nowej bramy? Bo kryształy
Bramy są super niestabilne i nie można przesłać nimi nic dużego i skomplikowanego? Bo kryształy
Bramy maja system down jak przeslesz krysztal? Bo kryształy
i tak dalej i tak dalej...
W Khartum jest jedyne na planecie miejsce, gdzie można przetwarzać kryształy, dlatego dało się zrobić mało stabilny port międzygwiezdny i dlatego też skupia się tu cała ludność planety.

Co wy o tym sadzicie?
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Crow »

Chętnie wysłucham opinii pozostałych zainteresowanych udziałem w queście, ale dla mnie bardziej spójną jest koncepcja w której kryształy od początku do końca wprowadzają ład.

Nie otworzysz nowej bramy, bo stabilne tunele czasoprzestrzenne mają bardzo małe prawdopodobieństwo zaistnienia, więc kryształy je blokują.
Bramy są niestabilne, bo tunele czasoprzestrzenne mają duże prawdopodobieństwo bycia niestabilnymi.
Magia jest ograniczona, bo cała opiera się na wywoływaniu wydarzeń o niskim prawdopodobieństwie zaistnienia.
No i zgodnie z zasadą brzytwy Ockhama - kryształy reprezentują porządek, nie trzeba tłumaczyć, czemu niby raz wywołują Chaos a raz Ład.

Btw. Khartum nie jest miejscem, gdzie skupia się cała ludność planety. Pozostałe kontynenty są zamieszkane, a i na samym kontynencie z Stabilinum są inne osady. Może ludzie nie są jedyną rasą zamieszkującą planetę? Może gdzieś jest ukryte jeszcze bardziej zaawansowane miasto? A może rzeczywiście poza Khartum można napotkać tylko prymitywne plemiona? Odpowiedź na te pytania pozostawiam już podróżnikom i kartografom, którzy zajmą się eksploracją planety.
User avatar
Maczer
Posts: 523
Joined: Wed Jan 07, 2009 4:51 am

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Maczer »

Być może coś źle odczytałem ale obie wasze teorie sprowadzają się do tego samego efektu...

Standardowo zaznaczę, że nie podoba mi się idea mistrza gry na forum =] Będę powtarzał to do znudzenia

W jaki sposób Akademia udostępnia swój portal na podróż na miejsce oraz ewentualną podróż powrotną? Czy należy pertraktować warunki w queście? Czy Akademia z miłości swej do wojen między organizacjami udostępnia przejście za ładny uśmiech?

Rozumiem, że wszystko co nie jest opisane o planecie jest do wykreowania? Chodzi o rzeczy pokroju klimatu bądź sytuacji geograficznej i politycznej
Dalej sie uciec chyba nie dalo. Ale to i tak nie pomoglo =]
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Crow »

Ustalenia dotyczące korzystania z portalu są poza questem i co do zasady każdy kto chce dołączyć może zacząć już w środku swojego autokaru.

Zgadza się - cała Coddar jest do odkrycia/wykreowania. W OP zaznaczone jest, że kontynent znajduje się w strefie międzyzwrotnikowej, z założeniem podobnego klimatu w tym obszarze do Ziemi. Jeśli jednak uczestnicy questa odkryją coś innego? Ekstra.
User avatar
Windukind
Posts: 1125
Joined: Fri Aug 29, 2008 12:53 pm

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Windukind »

Nadchodzimy : D Rezerwuję Zergów.
Image
Magia jest ograniczona, bo cała opiera się na wywoływaniu wydarzeń o niskim prawdopodobieństwie zaistnienia.
Przy takim podejściu musisz ograniczyć też technologię : P.
We do not sow


Oh, the places you will go! There is fun to be done. There are points to be scored. There are games to be won.
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Crow »

Windukind wrote: Przy takim podejściu musisz ograniczyć też technologię : P.
Technologia jest już ograniczona, ponieważ nie można w żaden sposób jej dostarczyć na planetę. Dodatkowe ograniczenia na magię pojawiły się, gdy zwrócono moją uwagę na fakt, iż wielu bohaterów ma wrodzone moce magiczne. Takie postaci mogą więc dostać się do questa, jednak ich moc będzie ograniczona.
User avatar
Windukind
Posts: 1125
Joined: Fri Aug 29, 2008 12:53 pm

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Windukind »

Mam na myśli, iż stosowanie technologii również służy celom osiągnięcia zdarzeń, które inaczej miałyby niski poziom prawdopodobieństwa, tym bardziej przy wysokim poziomie zaawansowania.

Btw. gdzie postować npc?
We do not sow


Oh, the places you will go! There is fun to be done. There are points to be scored. There are games to be won.
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Crow »

W sensie, gdzie zamieszczać ich opisy? Tu: http://forum.multiworld.pl/viewtopic.php?f=20&t=537
User avatar
Caerth
Posts: 513
Joined: Sun Feb 22, 2009 9:44 pm
Location: Above

Re: Teoria Wzrostu - Komentarze

Post by Caerth »

Gods, loopholes!

<incoming>
Image
Windukind wrote:Nadchodzimy : D Rezerwuję Zergów.
Image
Magia jest ograniczona, bo cała opiera się na wywoływaniu wydarzeń o niskim prawdopodobieństwie zaistnienia.
Przy takim podejściu musisz ograniczyć też technologię : P.
Hahaha. Biotechnologię też.
My soul is still the same
But it has many names
Post Reply