Yellow Line - Komentarze v2

Opinie i komentarze forumowiczów na temat prowadzonych wątków
Post Reply
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Yellow Line - Komentarze v2

Post by Crow »

Panie i panowie, czas na mały forowy eksperyment. Zachęcam do udziału w queście Yellow Line. Aby było ciekawie i emocjonująco zwycięzca wyścigu otrzyma na zjeździe Sylwestrowym (lub drogą pocztową w razie nieobecności) jedną z nagród. Jeśli zawsze chciałaś lub chciałeś otrzymać forową pamiątkę, ale nie kręcą Cię planszówki, masz dość przegrywania z GvSem w kolejną bijatykę, a w eventach sprawnościowych nie czujesz się na siłach, albo jeśli po prostu nie jeździsz na zjazdy, teraz jest okazja zmierzyć się na polu z którego wyrosła nasza społeczność.

Dokładny sposób ustalenia zwycięzcy zostanie ogłoszony w terminie późniejszym. Być może wyłoni się naturalnie z przebiegu questa, a być może potrzebna będzie jakaś dogrywka. Nagroda jednak jest gwarantowana i przy obecnej aktywności na forum może się okazać, że wystarczy jedynie pojedynczy post, by sięgnąć po nagrodę.
W wyścigu można brać udział tak NPCami jak i Waszymi podstawowymi awatarami, choć zachęcam raczej do tej drugiej opcji. Można startować jako drużyna, można formować tymczasowe sojusze, moża, a nawet trzeba, się nawzajem zwalczać. Reguły wyścigu są Redlineowe, wszystkie chwyty dozwolone.

Podstawową regułą techniczną wyścigu jest zakaz wykonywania kluczowych akcji w obrębie jednego posta. Kluczową akcją jest np. wyeliminowanie innego uczestnika z wyścigu, pokonanie odcinka specjalnego, czy jakiejś szczególnie trudnej przeszkody. Obowiązuje tu zasada 72 godzin. Jeśli przez trzy pełne doby od posta rozpoczynającego jakąś kluczową akcję nikt nie zamieści w swoim poście czegoś co przeszkodzi w jej realizacji, możecie w kolejnym wpisie założyć, iż zakończyła się ona powodzeniem. W uzasadnionych wypadkach okres 72 godzin może zostać wydłużony (nie mogę napisać, że nie udało mu się mnie zabić, bo na tydzień wyjeżdżam)

Zawodnicy mogą oddziaływać na siebie w sposób bezpośredni (strzelam do Ciebie z karabinu w moim pojeździe) jak i pośredni (na trasie wyścigu znajduje się zawalony tunel). Zachęcam do korzystania z tej drugiej opcji i jak najbardziej aktywnego współtworzenia trasy wyścigu. Przy oddziaływaniu pośrednim nie można jednak działać bezpośrednio na postać i pojazd przeciwnika (czyli np. nie wolno komuś napisać, że wybuchł Ci nagle silnik).

Do wyścigu można dołączyć w dowolnym momencie, ujawniając się jako jeden z uczestników. Im później dołączamy do questa jednak, tym większą przewagę mają osoby już biorące w nim udział i w swoich postach należy opisać stopniowe niwelowanie tej przewagi.

W końcu obowiązują standardowe i sprawdzone już zasady pisania postów w sekcji fabularnej – nie wprowadzamy popup fleetów, nie piszemy postów zbyt ‘OP’ i przede wszystkim dobrze się bawimy. Organem rozstrzygającym ewentualne przedłużające się spory jest organizator wyścigu w mojej skromnej osobie. W miarę potrzeb reguły zabawy mogą ulec zmianie w jej trakcie.

(new) Istnieje możliwość rezerwowania następnego posta. Jak zawsze w takiej sytuacji postujemy po prostu w queście informację, że post jest tworzony. Zarezerwowanie kolejki i nie przypostowanie w przeciągu 16 godzin będzie się wiązało z cofnięciem rezerwacji i konsekwencjami fabularnymi (utrata pozycji, uszkodzenia pojazdu...)

TL;DR; podsumowanie zasad:
  • Początek wyścigu – teraz, koniec – tuż przed Sylwestrem
  • Dołączamy w dowolnym momencie, jako NPC lub Wasz główny avatar (dołączając później musimy nadgonić czołówkę wyścigu).
  • Zakaz wykonywania pełnej kluczowej akcji w obrębie pojedynczego posta
  • Zasada 72 godzin – jeśli nic mi w tym czasie nie przeszkodziło, to akcja się udała
  • Oddziaływanie na innych graczy tak w sposób pośredni jak i bezpośredni (z wyłączeniem pośredniego oddziaływania bezpośrednio na postać i pojazd gracza)
  • Respektujemy ogólne zasady postowania w sekcji fabularnej.
  • Można rezerwować kolejność postów, jednak właściwy post trzeba wtedy zamieścić w przeciągu 16 godzin. W przeciwnym wypadku - konsekwencje fabularne.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Status (29.XI)

Względna pozycja graczy:
--- Wewnątrz pierwszego OS ---
1) Wells
2) Satsuki
---- Jeszcze przed OS ----
3) Maczer
4) Tarieth
5) Raflik
6) Caibre

- Pierwszy portal był na szczycie góry, opis OS tutaj: viewtopic.php?p=16801#p16801 . Teraz protal pozostaje aktywny w niewielkiej komorze przysypanej grubą warstwą głazów.
- Większość robotów-pułapek zniszczona, ale może zostały jakieś niedobitki
- Uczestnicy wyścigu którzy nie zdążyli dojechać do portalu stoją w miejscu, w okolicy rumowiska. Tracą dystans do Wellsa i Sat.
- Wszyscy uczestnicy wyścigu chwilowo oślepieni przez Przeziębienie (w OS również)
- Wells: Pewne uszkodzenia wewnętrzne po ataku robotów. działko EMP zniszczone, działko szczura zniszczone, po trafieniu działkiem EMP. Status OK.
- Satsuki: Samochód trochę poobijany od kamieni. Pod ostrzałem przez Wellsa. Najbliższy cel dla Minotaura.
- Maczer: Status OK.
- Tarieth: Sprzęt na dachu uszkodzony. Status OK.
- Raflik: Pojazd spalony, przechodzi jakąś transformację.
- Caibre: Uszkodzenia karoserii, uszkodzenia przedniej szyby i flak.
User avatar
Taii
Posts: 473
Joined: Thu Feb 17, 2011 12:20 pm
Location: Krak
Contact:

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Taii »

Genialny pomysł ^^
"Chłop kopiący ziemniaki, to proza realistyczna; chłop kopiący pomarańcze to fantastyka (lub schizofrenia); ziemniaki kopiące chłopa to Sci-Fi"
R. Kot
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Crow »

Wbiłem się Tobie w środek opisywania przygotowań, ale musiało coś się w końcu zacząć dziać. Można w kolejnych postach dopisać jeszcze co się robiło przed startem, ale zaczął się już też właściwy wyścig. Powodzenia!
User avatar
Taii
Posts: 473
Joined: Thu Feb 17, 2011 12:20 pm
Location: Krak
Contact:

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Taii »

Nie ma sprawy, teraz mam motywację, żeby to w końcu skończyć :D a przygotowania zawsze można wrzucić jako retrospekcję.

Również życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

A i jeśli komuś się dłużyło czytanie moich fillerowych postów to przepraszam, ale skoro nikt nic nie pisał stwierdziłem, że pospamuję to może coś z tego się wyklaruje :D no i tak jak mówiłem na kajakach, mam pomysł na questa i będzie się łączyć trochę z kilkoma mniejszymi filerami które niebawem planuję dorzucić ;)
"Chłop kopiący ziemniaki, to proza realistyczna; chłop kopiący pomarańcze to fantastyka (lub schizofrenia); ziemniaki kopiące chłopa to Sci-Fi"
R. Kot
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Crow »

Ok, wyścig trwa, zawodnicy zmierzają do pierwszego odcinka specjalnego. Oczywiście cały czas dołączyć można, ujawniając się jako któryś z zawodników. Wszyscy zmierzają na razie w stronę pierwszego odcinka specjalnego.

Aktualne pozycje PC względem siebie zgodne z kolejnością postów po rozpoczęciu wyścigu:

1. Wells (ZCM)
2. Raflik (CA)
3. Satsuki (Agenda)

Przed Wami, między Wami i za Wami różni NPCe.

PS. Wyścig jest komentowany dla widowni (obserwującej wszystko na telebimach ofc) przez dwie casterki. Facet z Las Vegas był tylko zapowiadaczem.
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Satsuki »

Satsuki nie bierze udzialu jako przedstawiciel Agendy* :)

Taii: Twoje posty sa na prawde ciekawe i wciagajace, ale za kazdym razem gdy widze "ą" zamiast "om" to walcze z odruchem rwania wlosow z glowy :)


Gwoli scislosci: nie quitnelam Agendy. Po prostu nie biore udzialu w wyscigu pod jej bandera.
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Taii
Posts: 473
Joined: Thu Feb 17, 2011 12:20 pm
Location: Krak
Contact:

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Taii »

^^ staram się jak mogę filtrować błędy, jeszcze to raz wrzucę wszystko do worda... przepraszam :(
"Chłop kopiący ziemniaki, to proza realistyczna; chłop kopiący pomarańcze to fantastyka (lub schizofrenia); ziemniaki kopiące chłopa to Sci-Fi"
R. Kot
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Satsuki »

Word Ci tego nie znajdzie. Jeśli sam nie widzisz roznicy miedzy "om" a "ą" to jestes w dupie <3
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Satsuki »

Myślałam, że napisałam to dosyć wyraźnie, ale gwoli uściślenia:

Mój pojazd wygląda aktualnie jak wielki, czarny gad w fioletowe, błyszczące plamki. Miał długi ogon, niestety gadom zdarza się, że w stresujących sytuacjach ten ogon zostawiają i spierdalają bez niego.
Gad był, i częściowo dalej jest - nieprześwitujący. Clue jest takie, że ni cholery nie widać, ani zderzaka, ani kto siedzi w środku.

Jeśli chodzi o sam wyścig: Windu, zakładam, że udało Ci się mnie wyprzedzić, chociaż pozostawiłam Ci wymyślenie jak się skończy walka Ty vs sciana. Na dłuższą chwilę straciłam panowanie nad kierownicą, ale żaden większy wypadek się nie zdarzył, więc jeśli reszta chce mnie wyprzedzić, musi coś ciekawego wymyśleć.

Cmok <3
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Yellow Line - Komentarze v2

Post by Crow »

W celu zapewnienia spójności naszej opowieści zebrałem w Opisach wycinki informacji o wyglądzie i właściwościach pojazdów uczestniczących w wyścigu. Jeśli ktoś chce przygotować bardziej spójny opis swojej maszyny, to postujcie śmiało.
Post Reply