Drugi Świt - Moderator Log

Opinie i komentarze forumowiczów na temat prowadzonych wątków
User avatar
Farmazon
Posts: 329
Joined: Tue Jan 06, 2009 1:12 am
Location: Bezmiar Bezdroży Umysłu

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Farmazon »

Technika motoryzacyjna na jakim jest poziomie? Samochody? Latające samochody? Coś jak Delorean z Back to the future?
Musi być stąd jakieś wyjście. - Powiedział Błazen do Złodzieja. - Jest za duże zamieszanie. Nie mogę znaleźć ukojenia.
User avatar
Szarodziej
Posts: 212
Joined: Mon Jan 12, 2009 5:15 pm
Location: Koniec

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Szarodziej »

Khem, ja też mam pytanie:

Pakt z diabłem. Czego wymaga? Duszy? Częściowego wynajem miejsca w głowie? Bardzo jest ścigany przez inkwizycję? Da się ukryć? Może dawać jakąś fajną i klimatyczną moc?
...Tańczcie marionetki, tańczcie!!!!!

Zrób zły uczynek. Wejdź na wiki polskiego nWoDu.
User avatar
Windukind
Posts: 1125
Joined: Fri Aug 29, 2008 12:53 pm

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Windukind »

Technika , mamy wszystko od hovertanków po drewniane furgony. Od cyberwszczepów po widły.

Pakt z diabłem, wal co ci wpadnie do głowy i się nie przejmuj. Aha jedno, oczywiście, że jest ścigany przez inkwizycje!
We do not sow


Oh, the places you will go! There is fun to be done. There are points to be scored. There are games to be won.
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Crow »

Przebiłem się w końcu przez to cholerne 666 stron opisów i wypełniłem dwa tysiące pól formularza niezbędnych do stworzenia postaci. Wkrótce pozbieram siły na poruszenie fabuły.
User avatar
ARek
Posts: 216
Joined: Sun Jan 04, 2009 8:22 pm

Re: Zapytaj moderatora.

Post by ARek »

Hallelujah i do przodu.
Screw you guys, I'm going home!
User avatar
Windukind
Posts: 1125
Joined: Fri Aug 29, 2008 12:53 pm

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Windukind »

ARek ty też mógłbyś się ruszyć :P.
We do not sow


Oh, the places you will go! There is fun to be done. There are points to be scored. There are games to be won.
User avatar
ARek
Posts: 216
Joined: Sun Jan 04, 2009 8:22 pm

Re: Zapytaj moderatora.

Post by ARek »

Yo' wish is my command, ale jeszcze raz przekręć moją ksywę (ARek i Arek + DevilGRIN i DevilGREEN= EPIC DOUBLE FAIL) a podpalę Ci stopy ^^
Screw you guys, I'm going home!
User avatar
Windukind
Posts: 1125
Joined: Fri Aug 29, 2008 12:53 pm

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Windukind »

Poprawione. Chyba będzie trzeba zacząć robić komentarze do lokacji
We do not sow


Oh, the places you will go! There is fun to be done. There are points to be scored. There are games to be won.
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Satsuki »

- Odporności i Słabości Rasy Postaci na obrażenia różnej natury (nie wiem jak to w skrócie nazwać):
Ta czesc karty postaci sprawila mi wielkie trudnosci. Skad ja mam do cholery znac Odpornosci i slabosci rasy, skoro poswiecone sa im dwa akapity, qq.

Ad2. Bractwo Bitwy umiesciłeś w "Kościołach i sektach", których hierarchia wygląda tak:
* Patriarcha (głowa całego kościoła)
* arcybiskupi
* biskupi
* wikariusze
* dziekani
* proboszczowie
* wikariusze parafialni
* diakoni
Która to hierarchia w ogóle mi nie pasuje do Bractwa Bitwy. Są to swoiści komandosi, imho ich drabinka powinna wyglądać jak wojskowa, tj. zawierać majotów, poruczników i innych oficerów. Jakieś sprostowanie plx? Bo bede musiała to wyedytować w swojej karcie postaci jeśli nie mam racji. A jeśli nie mam to za cholere nie wiem, kto odpowiada za co w tej kościelnej drabince.
Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
Norrdec
Posts: 258
Joined: Sun Jan 04, 2009 1:02 pm

Re: Zapytaj moderatora.

Post by Norrdec »

Z tego co się naczytałem w różnych książkach (akurat mi na myśl przychodzi WH40k, ale niekoniecznie), to nawet oddział komandosów kościoła zachowywało hierarchie kościelną. Moim zdaniem więc nie trzeba tego specjalnie wyedytować, a dana hierarchia jest adekwatna.
< korm> O JEZU PANIE KURCZAKU NIECH PAN TEDY NIE WYCHODZI Q_Q
< korm> TAK UCZY JEZUS
Post Reply