Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Opinie i komentarze forumowiczów na temat prowadzonych wątków
Post Reply
User avatar
Aria
Posts: 399
Joined: Tue Jan 20, 2009 8:06 pm

Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by Aria »

Postanowiłyśmy Z Noire wrócić do starych dobrych czasów chaosu i anarchii w pisaniu postów dlatego założyłyśmy tego questa. To będzie nasza mała osobista piaskownica do której wszyscy mogą sie przyłączyć. a teraz kilka pytan i odpowiedzi:

Czy mogę pisać 3 strony worda w zwyzsz i popisywać się moją grafomanią?
-Możesz, ale nikt tego nie będzie czytał.

Czemu nie ma komentarzy?
- bo przeprowadzamy eksperyment socjologiczny z celem ustalenia co jest lepsze, ugrzecznione komentarze czy WŚCIEKŁE PM-ki? W dawnych czasach były tylko wściekłe pmki które pozwalały na dużą spontaniczność i nieprzewidywalność. Podam przykład
-„EJ ! Nie mogłeś mnie zabić! Jestem nieśmiertelny! Ty głupia PAŁO nie czytasz opisów postaci?!”
-„LOL! Zrobiłem to, bo zabiłeś mojego NPC, który też był nieśmiertelny, żryj sprawiedliwość!”
-„saASDADSDASFGFDSA D<!”
tęsknie za tymi czasami...

W jakim świecie rozgrywa się przygoda?
-w świecie agendy, który jest opisany tutaj: http://multiworld.pl/forum/viewtopic.ph ... 87cc47a#p8

Czy mogę brać udział i jaką postacią?
-Możesz, tylko przepakiem powyżej 99 lvl i 50 joba, a power level musi być większy niż 9000. Mile widziane postacie ze starego forum a także mieszanki (np.: 1/5 wampira, 1/5 anioła, 1/5 demona, 1/5 człowieka i 1/5 kota)

Czemu tytuł jest taki straszny i poważny?
-bo epicko i dramatycznie brzmi, nic więcej

Jak jesteś nowy na forum i chcesz opisać twoją postać to wrzuć krótki opis do tego topica.

a my jesteśmy pro i mamy linki =]:
Opis postaci Noire http://multiworld.pl/forum/viewtopic.ph ... dd1#p31804
Opis Postaci Arii http://multiworld.pl/forum/viewtopic.ph ... 422#p12819
User avatar
Satsuki
Posts: 1878
Joined: Fri Jan 02, 2009 11:06 pm
Location: Aaxen

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by Satsuki »

Avatar stworzony przez tego uzdolnionego Pana.
User avatar
ARek
Posts: 216
Joined: Sun Jan 04, 2009 8:22 pm

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by ARek »

Aaah yes! Fuck yes! Thats just what I wanted to hear! I was getting bored with those easy kills, pops!

Tak jest! Na to czekałem!
<roni łzy wzruszenia>

Opis postaci:

1. DANE OSOBOWE:
Imię:
Arkarius Helionis, zwany ARkiem

Rasa:
Demon

Płeć:
Samiec

Pochodzenie/Siedziba:
Urodził się jako człowiek na "świecie bogatym w magię, cuda i okropności, ubogim w dobroć". Obecnie nie ma stałego domu.

Wiek:
Bez znaczenia

Towarzysze:
Jego własny, żywy Cień.

2. WYGLĄD:
Demon w swej "naturalnej" postaci wygląda jak chudy, wysoki na dwa metry humanoid. Jego "ubiór" stanowi integralną część ciała, a jest to giętka, matowa, skórzana zbroja sprawiająca wrażenie ciasno opiętej. Im jednak ciemniejsze środowisko, tym bardziej jego forma traci na wyraźistości, coraz bardziej sprawia wrażenie jakby był jedynie poruszającym się, niewyraźnym kształtem. Jego ręce kończą krótkie ostre pazury, podobnie jak stopy, które są chwytne. Jego twarz stanowi nieruchoma metalowa maska, a oczy bez źrenic świecą się przez większość czasu błękitnym płomieniem (gasną jedynie podczas snu). Całość dopełnia jego oberwana peleryna z kapturem.

ARek potrafi przybrać tylko jedną inną postać: człowieka, którym niegdyś był. Jego forma jest wtedy niezależna od światła, wygląda jak przeciętny, szczupły mężczyzna z nieogoloną szczęką, szarymi oczami i z przyjaznym uśmiechem. Ubrany jest wtedy w biały garnitur świetnej jakości, co stanowi kontrast z czernią jego naturalnej formy.

3. CHARAKTER
ARek jest demonem, który często zachowuje się jak dzikie zwierzę. Uwielbia polować na swoje ofiary, prześladować je i czuć narastającą paranoję i strach. Zapach tych uczuć jest dla niego jak narkotyk, jednak dla własnego dobra nauczył się ograniczyć jego efekt; nie można pozwolić, aby rola łowca - zwierzyna nagle się zamieniły, prawda? Większa część jego życia jest podporządkowana szukaniem pożywienia w postaci potężnych, inteligętnch istot lub magicznych przedmiotów. Z niewiadomego powodu szczególnie smakują mu jego pobratymcy, co nie daje mu dobrej opinii wśród swoich. Jest inteligentny, nie stroni od używek, których odczuwa jedynie pozytywny efekt. Nie posiada dumy jako takiej i nie widzi problemu ze służeniem komuś... tak długo jak jednak otrzyma zapłatę. Nawet jeśli nawiąże z kimś nić porozumienia, to trudno mu nie traktować tego kogoś jak potencjalnego posiłku...

4. CECHY
Zdolności:
- telepatia oraz manipulacja cudzymi myślami i zmysłami, siła sugestii;
- teleportacja krótkiego zasięgu, umiejętność przenoszenia się na inne rzeczywistości;
- wyczuwanie magii oraz istot żywych na duże odległości;
- jego ciało zachowało pewne cechy żywego organizmu, jednak nie można go zatruć normalnymi metodami; potrafi ponadto podać skład i źródło czegokolwiek co pożre;
- Regenerator;
- nadludzka siła, zręczność, koordynacja;
- niewidzialność oraz zdolność kamuflażu;
- mistrz walki wręcz i walki swym wysłużonym Guan-dao;
- praktycznie niepowstrzymany w walce w ciasnych, ciemnych środowiskach;
- zdolności związane z manipulacją żywiołu lodu i ciemności;

Pazury: oprócz własnych pazurów, którymi posługuje się podczas polowania, z przedramion demona mogą wysunąć się trzy podłużne, wygięte, poszarpane ostrza; dwa z przedramion, jedno z łokcia;

Pożeranie : jest w stanie pochłonąć niemal każdą materię, żywą, martwą jak i magiczną. W ten sposób zbiera wiedzę, umiejętności, wspomnienia. Umiejętności z czasem odchodzą, zostają zapomniane, jeśli nie poświęci czasu aby je wyćwiczyć w swej naturalnej postaci. Wiedza i wspomnienia są jednak wieczne. Jeśli pożre jakiś wyjątkowo potężny przedmiot to musi poddać się hibernacji, podczas której przetwarza zdobycz na korzystną energię.

Ułomności:
- Ewidentnie słabszy w środowiskach z jasnym światłem; ogień oraz moce święte (pochodzące od bóstw) stanowią dla niego nie lada wyzwanie. Atakowanie głowy oraz okolic serca daje większe efekty, co jest nietypowe w organizmie demona. Można go przywołać i związać jak każdego demona.

Odporności:
- Nie musi oddychać;
- Odporny na obrażenia, które zabiłyby większość istot organicznych;
- Odporność na choroby i toksyny;
- Niewrażliwy na zimno;
- Próba walki na polu telepatii na ogół kończy się dla intruza krwawieniem z każdego poru w skórze; umysł ARka jest tak pokręcony, że czytanie w myślach sprawia wrażenie czołgania się przez drut kolczasty nieważne od stopnia wtajemniczenia w tej sztucel;

5. Magia:
- Niezdolny do rzucania czarów, nawet po pożarciu maga. Posiada na nią jednak ograniczoną odporność oraz wyczuwać ją na odległość... oraz maskować swą obecność przed magi-userami.

6. Posiadana własność:
- Nie posiada nic co by uznawał za wyłącznie swoje... głównie dlatego, że obcy jest dla niego koncept, że coś może być CUDZE. Kradzież jest dla niego tak naturalna, że szczerze go bawi gdy ktoś ma jakiekolwiek pretensje w tym zakresie.
Za wyłącznie swoje uznaje swoje Guan-dao. Broń pochodzi z czasów, gdy był jeszcze śmiertelnikiem. Jest to jedyna broń, której używa poza własnym ciałem. Przez lata walki i przebywania w jego pobliżu, broń została spaczona przez jego demoniczny wpływ. Jej wytrzymałość jest zależna od jego, tak długo jak żyje - tak długo ona pozostaje cała. Oprócz niebywałej ostrości i wytrzymałości, Helianoroth (imię halabardy) zdawało się przejąć część "głodu" swojego właściciela; uderzona atakami energetycznymi lub magią, jest w stanie pochłonąć część efektu i na dłuższy czas zyskać właściwości ataku.
<przykładowo: ARek "odbija" magiczną błyskawicę jedi-style, Helianoroth zaczyna się żarzyć błękitnym światłem a jej ataki dają dodatkowego elektrycznego kopa>
Last edited by ARek on Thu Feb 04, 2010 10:14 pm, edited 3 times in total.
Screw you guys, I'm going home!
User avatar
Aria
Posts: 399
Joined: Tue Jan 20, 2009 8:06 pm

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by Aria »

Zapomniałam dodać że nie ma fabuły(nie no dobra, ja ide po Miecz Przeznaczenia, nie wiem jak wy), nie ma zasad, najlepiej klikajcie randomowo w klawisze i have fun =]
User avatar
Caibre
Posts: 64
Joined: Sun Jan 04, 2009 1:09 pm

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by Caibre »

>]
A little overkill won't hurt anyoneImage
Przepakowane postacie, przepakowane organizacje, czary, technologie. I Caibre.
User avatar
Caibre
Posts: 64
Joined: Sun Jan 04, 2009 1:09 pm

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by Caibre »

Cobym nie musiał za każdym postem tłumaczyć i zamiatać.

Caibre Greyblade, Szary.
Rodzaj bytu: hybryda; lisi demon, żywiołak ognia, artefaktyczna forma zestalenia duszy.
Płeć: mężczyzna. Przeważnie
Wzrost: 163 cm
Miejsce Pochodzenia: Myyrt, Miasto imperialne/ Atol Rakhos.
Siedziba: brak / Ponure Zamczysko
Wiek: coś koło pięciuset lat.
Najbliższa Rodzina: kilka byłych i aktualnych żon. Alimenty.


2. Wygląd:

Image

3. Charakter:

Osobowość: porywczy

Sposób postępowania: strzelać i niech bóg rozsądzi swoich

Gust: brak
4. Cechy:

Umiejętności: potrafi walczyć zarówno mieczem jak i bronią palną, choć to pierwsze podniósł do rangi czegoś niewyobrażalnie skutecznego. Ponadto niezły pilot z zaskakującą umiejętnością poderwania do lotu wszystkiego co ma wystarczający ciąg. Z lądowaniem nie ma już tak łatwo jednak..
Potrafi gotować na tyle dobrze iż przez pewien czas pracował jako zastępczy kucharz w pewnej karczmie na pograniczu.

Zdolności: zdolny jest.

Odporności: ogień we wszelkiej postaci. Magia takoż. Rasowa odporność na iluzje.

Słabosci: woda i zasadniczo niskie temperatury. Pewne szczególne formy telepatii

5. Magia: Psionika. Jako taki, absolutne beztalencie magiczne. Żadna magia się go nie ima (mechanicznie - żadne zaklęcia o charakterze personalnym. Obszarowe zaklęcia z efektami fizycznymi działają, np. pobliski wybuch fireball'a zadziała normalnie, Lightning prosto w pierś nie.)
- telepata, o mocy wystarczającej by ewentualni intruzi pożałowali przebicia się przez bariery w umyśle
- telekinetyk, stosuje moc umysłu do zwiększenia swoich zdolności bojowych. Jest szybszy, zręczniejszy, ewentualny płaszcz zawsze dramatycznie powiewa na wietrze, ściany stają się podłogą a sufity interesującą odmianą.
Po częściowym przebudzeniu moce Cai zyskał zdolność do manipulowania czasem i przestrzenią, prekognicji i między wymiarowych skoków. Zdolności te są obecne, choć są kontrolowane nieświadomie. Objawiają się w walce, gdy lis porusza się niesamowicie szybko, zdaje się mieć oczy dookoła głowy, tudzież jego ostrza wyszukują drogę do celu w bardzo pokrętny acz skuteczny sposób.

Bezwymiarowy schowek. W zasadzie, nie tyle schowek, co wormhole do aktualnie potrzebnej broni. Odpowiedź na pytanie, jak on do diaska nosi ze sobą te miecze...
Zdolność o tyle ciekawa iż pozwala na wyciągniecie dosłownie każdej broni po prostu z powietrza. Chociaż czasami efekty są nie takie jak rudy oczekiwał..
6. Ataki:
Preferuje walkę wręcz przy pomocy pary mieczy. W krytycznych chwilach potrafi użyć telekinezy, bądź ognia.
Do walki na większy zasięg używa kul ognia (właściwie, plazmy) bądź też pary pistoletów.

Po oddaniu cielesnej formy Caibre jest niczym innym jak projekcją osoby. Mechanizm jest taki jak hologramów lekarskich w ST: obraz jest generowany w umysłach patrzących a interakcja zachodzi poprzez telekinetyczną manipulację materią. Ze względu na naturę procesów myślowych, zranienie obrazu jest tak samo skuteczne jak fizycznego ciała. Z tego samego powodu Cai nie jest szybki i ulotny jak myśl.


7. Ekwipunek:

-skinsuit mkV. Zbroja w formie cieńkiego kombinezonu noszonego na gołe ciało. Dwie wersje, ciężka pozwala przetrwać w próżni, chroni prze odłamkami, kulami, wyładowaniami energetycznymi, mieczami, itd w stopniu co najmniej takim jak zaklęcia ochronne arcymaga. Wersja lekka waży połowę (czyli dwadzieścia kilo) i chroni przede wszystkim przed odłamkami i innym drobiazgiem. Obie wersje przede wszystkim mają za zadanie chronić przed niskimi temperaturami.
-miecze świetlne, dwa. Para szaroniebieskich ostrzy. Lis nie pokusił się nawet by zrobić własne, korzysta ze standardowych ostrzy treningowych Akademii.
-Kryształowe miecze szarej energii. Ważą po pięćset kilo każdy i są podstawą dość ekstrawaganckiego stylu walki
Caia.
-myyrtański pistolet, model B. Sztuk dwie. Zasadniczo, railgun wystrzeliwujący kryształowe rdzenie w ołowianych płaszczach. Pociski, słoneczne kryształy, przy trafieniu wybuchają z siłą granatu ręcznego. Broń niezwykle szybkostrzelna (pięć tysięcy strzałów na minutę), zwykle używana z taśmowym podajnikiem amunicji. Magazynek w rękojeści mieści 30 pocisków.
A little overkill won't hurt anyoneImage
Przepakowane postacie, przepakowane organizacje, czary, technologie. I Caibre.
User avatar
Norrdec
Posts: 258
Joined: Sun Jan 04, 2009 1:02 pm

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by Norrdec »

1. DANE OSOBOWE:
- imię:
Norrdec
-nazwisko:
Lebrados
-ksywka:
Norrd
- rasa:
Człowiek
- płeć:
mężczyzna
- miejsce pochodzenia, siedziba:
Wychowany na stacji kosmicznej, na orbicie Ziemi. Występowały na niej problemy ze sztuczna grawitacją, Grawitacja zanikała albo ograniczała sie do 0,5G.
-wiek:
21 lat
- najbliższa rodzina:
Ojciec i chora matka, oboje zostali na stacji kosmicznej. Ojciec zajmuję się administracją stacji i jej naprawą, jest widziany jako przywódca, chociaż osobiście uważa że wykonuje tylko swoje obowiązki. Matka uległa wypadkowi kiedy Norrdec miał 10lat. Pracowała często ze swoim mężem na zewnętrznych poszyciach stacji. Gdy pewnego razu była już w zapowietrzonej śluzie, awaria silników w skafandrze spowodowało wiele obrażeń, gdy w małej przestrzeni kilkakrotnie odbijała się od ścian... Ojciec Norrdeca uważa że to była jego wina, ponieważ przed wyjściem w przestrzeń nie skontrolował skafandra swojej żony. Nie pogodził się z tym do dziś. Matka doznała m.in. uszkodzeń kręgosłupa, jest całkowicie sparaliżowana poniżej pasa. Matka porusza się na grawiwózku. Mimo technologicznych możliwości, matka nie zgodziła się na wszczepienie implantów cybernetycznych. Religia (praktykowana przez całą rodzinę) nie pozwala im na jakiekolwiek modyfikowanie ciała (zaczynając od piercingu przez tatuaże, po implanty).
- towarzysze i zwierzęta (zazwyczaj towarzyszące w podróży):
Cipher, mały robocik podarowany mu przez wujka (geniusza i wariata). Nie posiada on żadnego uzbrojenia, nadrabia to możliwością latania, „zwinnością” i posiadaniem osobowości tchórza. Poza walką może naprawić prawie każde urządzenie- jeśli ma dość materiałów i czasu.

2. WYGLĄD:
- wygląd zewnętrzny:
Średniej budowy, wysoki mężczyzna o krótko ostrzyżonych włosach, brunet. Ciągle uśmiechnięty, wydaje się ze nigdy nie znika mu uśmiech z twarzy. W zależności od sytuacji w oczach widać pasje albo determinacje. Zdecydowane, pewne siebie ruchy.
- cechy szczególne:
Lewe ramie lekko zdeformowane poprzez chorobę którą przeżył kiedy był mały.
Kilka blizn po nieudanych potyczkach „na słowa” w podrzędnych spelunach.
- styl ubierania:
W czasie podróży często ubiera się w kombinezon, podobny do tych które na co dzień używa się na stacji kosmicznej z której pochodzi. Może się w nim wyluzować i przypomnieć sobie o „starych, dobrych czasach”. W czasie pracy narzuca na siebie obszerną pelerynę, która pozwala mu na schowanie broni albo instrumentów muzycznych.

3. CHARAKTER:
- Osobowość:
Czasami trudno powiedzieć czy to schizofrenia, czy może naprawdę jest doskonałym poetą i aktorem. Od najmłodszych lat czytał holoksiążki, wbijał sobie do głowy fantazje i marzenia wydawałoby się nie do zrealizowania. Umie znaleźć prawie we wszystkim głębszy, filozoficzny nawet, sens. Znany na wielu planetach jako bard. Trudno jednak znaleźć jakiekolwiek zapiski jego utworów, ponieważ uważa ze tylko jego oryginalne wykonanie może poruszyć słuchacza. W walce jest chłodny, małomówny, całkowicie skoncentrowany na tym co jest tu i teraz. Działa jak maszyna, a porusza ludzi jedynie kiedy trzeba unikać ostrzy które trzyma w swoich rękach. Zachowanie takie utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas po każdej potyczce. Nie można się wtedy dopatrzyć w nim tego uśmiechniętego trubadura jakim jest na co dzień.

- Sposób postępowania:
Jego zachowanie jest zależne od sytuacji, ale można je podzielić na dwie grupy:
barda i zabójcy. Najwięcej można o nim powiedzieć jako o bardzie. Łatwo znajduje wspólny język z wieloma rasami. Jest to możliwe tylko dzięki jego młodzieńczemu zapałowi do książek, w których to wyczytał i przyswoił sobie wiedze o wielu kulturach/rasach które zamieszkują jego uniwersum. W czasie rozmowy jest uśmiechnięty, przyjazny. Ma swoje spojrzenie na życie, u którego postaw leży jego religia. Pomimo swojej niechęci do implantów cybernetycznych stara się tego nie ukazywać, nawet jeśli jest w towarzystwie osób które nie podzielają jego niechęci lub wręcz są już cyborgami. Można nawet powiedzieć że ma wśród nich kilku przyjaciół.
Nie mogąc dla siebie znaleźć zajęcia, wyruszył ze swojego domu na podbój świata jako artysta, całkowicie przypadkowo odkrył swój drugi dar: w czasie zagrożenia staje się istną maszyną wojenną. Dar ten ukazał się prawie na początku jego wędrówki, gdy kilku przyjemnych panów chciało pożyczyć od niego jego kredyty i kilka narządów wewnętrznych. Za pomocą własnych rąk zabił pierwszego napastnika. Kolejnych kilku nadziało się na nóź odebrany ich pierwszemu koledze, gdy kilku ostatnich postanowiło jednak nie próbować z nim szczęścia.
Nie pamięta zwykle większości z tego co robił w czasie szału bitewnego. Budzi się z niego z nową kolekcją ran, zabrudzonym ubiorem i pustką w głowie.

- Gust:
Ubiera się zwykle skromnie, nie chcę aby jego ubiór przemawiał zamiast jego dzieł.
Jest lekkim dewiantem. Kocha przebywać wśród kobiet, jednak szukając ten „jednej, jedynej, romantycznej miłości” stroni od uciech cielesnych.
Nie posiada pierścieni ani tego typu błyskotek, uważając je za całkowicie zbędne.

- Maksyma:
"Homo sum humani et inhumanum nihil a me alienum puto” („Człowiekiem jestem i nic co ludzkie czy nieludzkie, nie jest mi obce”

4. CECHY:
- Umiejętności:
Lata spędzone na stacji kosmicznej spowodowały ze nie jest zbyt silny, jednak nadrabia to swoją zręcznością. Używa broni białej lub jakiegokolwiek elementu otoczenia które wygląda akurat na dobre zastępstwo. Dzięki specjalnej tarczy energetycznej, jest częściowo odporny na broń energetyczna i kinetyczną, jednak nie zatrzymuj ona pocisków. Zmienia jedynie ich tor, co powoduje że czasami jest przez nie raniony.
- Zdolności wynikające z przynależności do danej rasy:
W razie awarii sztucznej grawitacji (w razie jej zaniku lub zmniejszenia) nie czuje się zagrożony i momentalnie odzyskuje równowagę. Jednak w razie awarii w „drugą” stronę (zwiększenia się przyciągania) może dojść do uszkodzeń kości.
Innych brak.
- Ułomności:
Brak pełnej kontroli nad swoim ciałem i umysłem.
Wielki kontrast pomiędzy jego osobowościami.
Jest tylko człowiekiem.

5. Magia:
- Moc BRAK
- Aura BRAK
- szkoły magii BRAK

Większość swojego życia spędził z rodzicami. Odrzucali oni coś takiego jak „magia”, uważali to za niezgodne z ich religią. Nie jest wykluczone, że posiada jakies naturalne zdolności, ale nigdy nie dążył do tego aby je odkryć czy rozwinąć.

6. Ataki
- zdolności magiczne: Brak
- inne zdolności: „Szał bitewny”- nie posiada on nad nim całkowitej władzy, ukazuje się w momentach największego zagrożenia. Poprzez trening, po krótkiej medytacji potrafi w niego zapaść.
- Style walki:
Jako zabójca wykazuje zwierzęcy instynkt, połączony z chłodną kalkulacją. Stara się wykorzystywać cienie, wysokość i cokolwiek się akurat znajduje pod ręka. W czasie starcia używa dwóch symetrycznych krótkich mieczy. Wykorzystuje swoją zwinność i szybkość.
Jako bard... może najwyżej walnąć napastnika gitarą w głowę (prawdopodobnie potykając się przy tym i waląc się samemu po głowie. Albo tracąc przytomność)


7. EKWIPUNEK:
- posiadane przedmioty:
Lekka, chociaż dosyć obszerna tunika.
Peleryna z kapturem.
Kombinezon roboczy.
- broń:
Dwa krótkie miecze, lekko zakrzywione, symetryczne. Pokryte stopem zabezpieczającym je przed bronią energetyczną. Stop musi być co pewien czas nakładany ponowie. Bez niego są podatne na zniszczenie poprzez wysoką temperaturę. Rdzeń wypełniony nanobotami, dostają sie one do krwioobiegu ofiary, powoli wyniszczając ją od środka, poprzez dekonstrukcje tkanek. („Jeśli nie odrazu, to pózniej zginiesz”). Norrdec posiada w swojej krwi antynanoboty (jest tylko jedna komplementarna para nano i antynanobotów. Nie jest możliwe zneutralizowanie ich, z wyjatkiem przetoczenia całej krwi ofiary)
Podczepione pod peleryne na wysokości żeber.

Krótki sztylet-atrapa, używany do zmylenia przeciwnika. („Rzuć broń” „Ok, już, widzisz?”)
Może uratować życie, lub przynajmniej przedłużyć je o kilka oddechów.
Wysuwa się z rękawa tuniki. Wyważony do rzucania.

8. INNE:
- sława:
Zyskał ją na wielu planetach, pod postacią barda. Jeden z kilku powodów dla którego opuścił dom.
- dobra materialne:
Pomimo sławy, nie zdobył wielkiego bogactwa jednak pozwala mu na życie w godnych warunkach.
- transport:
Umie się wkręcić na każdy statek, podążający gdziekolwiek. Pomaga mu w tym jego charyzma i umiejętność rozmawiania z ludźmi.
Na planetach używa każdego dostępnego środka transportu, z wyjątkiem zwierząt konio-podobnych. Posiada także podstawowe uprawnienia do pilotowania lekkich pojazdów zwiadowczych. (brak pozwolenia na korzystanie z uzbrojonych statków)

9. BIO

Przez swoją ciekawość świata często wpakowywał się w różne przygody.
Chce poznać cały wszechświat i szerzyć w nim swoją sławę.
Will be more laters

10. Obraz postaci
Poczekajcie rok czy 2, coś się pewnie do tego czasu znajdzie.
< korm> O JEZU PANIE KURCZAKU NIECH PAN TEDY NIE WYCHODZI Q_Q
< korm> TAK UCZY JEZUS
User avatar
Namakku
Posts: 331
Joined: Sun Jan 04, 2009 12:08 pm

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by Namakku »

1. Dane osobowe:

- imię: Secundi
- ksywa: Nob (nikt nie wie dokładnie skąd się wzięła, niektórzy spekulują iż ma coś wspólnego z orkami wymiaru WH40k. Bardziej złośliwi lub poszkodowani obstają przy twierdzeniu że Nob to skrót od Niereformowalne Ogoniaste Bydle)
- rasa: właściwie nie da się go przyporządkować do żadnej konkretnej na 100%
- płeć: samiec

2. Wygląd:

- około 15 centymetrowy xenomorph podpadający parametrami pod SD
- inteligencja na poziomie homo sapiens
- zdolność werbalnego porozumiewania się
- przeważnie paraduje jak go Kismet stworzyła, choć czasem zdarza mu się założyć na siebie jakieś szmaty

3. Charakter:

- zmienia się w zależności od okoliczności, przeważnie nieszkodliwy acz lekko zgryźliwy.

4. Życie na co dzień:

- każda czynność podlega zasadzie "bo teraz mam na to ochotę"

5. Cechy:

- odporny na większość wrogich czynników niematerialnych (vide psionika, magia, vesperyzm itd itd)
- odporność fizyczna... hmmm... odporny jak karaluch
- posiada wszystkie cechy budowy anatomicznej zwykłego xena

6. Magia:

- brak

7. Walka:

- "SD`kowy xenomorph na berserku" - tak można w skrócie określić to co wyprawia kiedy się zdenerwuje. Zazwyczaj szczególnie narażona na obrażenia/ukąszenia/ugryzienia/odgryzienia/wbicia pazurów (tudzież ogona) jest tylna część ciała tuż poniżej pleców adwersarza, choć Nobowi w przypływie szczególnej wredoty zdarzało się już atakować na tej samej wysokości od przodu.

8. Inne:

- potrafi przemieszczać się między wymiarami, ale kontrola gdzie i na jakiej wysokości się pojawi, pozostawia wiele do życzenia.

9. Personal quote:

"ugryzł cie już ktoś kiedyś w przednią dupe?"
Św. Adolf Onanista - patron niespełnionych malarzy
User avatar
c914
Posts: 595
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:30 am

Re: Topic Techniczny- Pilar. Anarchia Demonów

Post by c914 »

1. Dane osobowe:

- imię: Henryk
- ksywa: Heniek (kiedyś PEPIto ale od czasu ostatniego mycia odbitka z gazety na czole zeszła)
- rasa: człek pospolity
- płeć: samiec alfa

2. Wygląd:

- standardowe 176 cm wzrostu
- inteligencja na poziomie homo sapiens w zależności od pory dnia i roku z tendencją zwyżkowa bądź zniżkową.
- zdolność werbalnego porozumiewania się
- zdolności niewerbalne zanotowano po spożyciu
- przeważnie paraduje w przydługim skórzanym płaszczu który lata swej świetności miał kilka lat przed narodzeniem Heńka

3. Charakter:

- zmienia się w zależności od tego co akurat pije, czy pije oraz kiedy będzie pił.

4. Życie na co dzień:

- Dwie skrajności: przed i po

5. Cechy:

- odporny na większość wrogich czynników niematerialnych (vide psionika, magia, vesperyzm itd itd) zwyczajnie ignoruje je lub jest tak zamroczony że nie ma to żadnego znaczenia
- odporność fizyczna... hmmm... odporny jak każdy porządny lump

6. Magia:

- wewnętrzny czar i urok podwórkowego kloszarda

7. Walka:

- Wiara w swoje umiejętności potrafi czynić cuda
- Preferowany styl "Co to ja ten tego wam zaraz nie pokaże!"

8. Personal quote:

"Jestem oddanym i lojalnym oficerem GTVA"
USS George Washington - 90 tysiecy ton dyplomacji.
Post Reply