Wysokie i niskie technologie światów przedstawionych.

Tu znajdziecie opisy niektórych lokacji Multiświata, opisy bohaterów, NPC, questów, a także charakterystyki samych forumowiczów.
Post Reply
User avatar
Caerth
Posts: 513
Joined: Sun Feb 22, 2009 9:44 pm
Location: Above

Wysokie i niskie technologie światów przedstawionych.

Post by Caerth »

Genesis field generator.

'Bron' o charakterze defensywnym. Ze wzgledu na potworne ilosci energii i specyficzną geometrię generatorów pola, jakie sa wymagane do jej uzycia, urządzenie może być instalowane w formie stacjonarnej na odpowiednio dużych ciałach niebieskich, bądź największych okrętach. Istnieje wersja mobilna, korzystająca z mobilnych emiterów, zainstalowanych na dedykowanych dronach.

Pole genesis, generowane przez GFG ma kilka zastosowan. Pierwotnie stworzony z mysla o pelnej kontroli nad wszelkimi aspektami rzeczywistosci, szybko znalazl zastosowanie militarne.
W skrocie, aktywne pole genesis zapewnia uzytkownikowi pelna kontrole nad rzeczywistoscia na ograniczonym dzialaniem pola obszarze. Odnosi sie to do trojwymiarowej przestrzeni, astralu, pod i nad przestrzeni i wszelkich innych alternatywnch wymiarow.
Niestety, energozernosc GFG nie pozwala na aktywowanie pola dluzej niz kilka sekund, co jednak przewaznie wystarcza.
Po jednorazowym uzyciu pole nie moze byc przez jakis czas uzyte ponownie (powiedzmy jeden dzien forumowy)

Obszar dzialanie pola jest przewaznie ograniczony do bezposredniego otoczenia ochranianej jednostki. Mozna jednak uzyc generatora ofensywnie, tworzac waska wiazke pola.
W obszarze dzialanie generatora wszelkie zrodla energii, pola silowe, bron itp nie dzialaja, jesli jest taka wola aktywujacego pole. Takze strzaly, zarowno materialne, jak i energetycze (w tym bron miedzywymiarowa) podlega tym prawom (tak wiec mozliwa jest zmiana praw fizyki, by wysokoenergetyczny promien laserowy zamienic jedynie w nieszkodliwe swiatlo). Znaczącym ograniczeniem systemu jest fakt iż operator musi:
-wiedzieć o zbliżającym się zagrożeniu/określić konkretny efekt bądź zmianę
-aktywnie koncentrować się na wybranym efekcie

[Moj udzial w tworzeniu super-duper broni. >P]
My soul is still the same
But it has many names
User avatar
Caerth
Posts: 513
Joined: Sun Feb 22, 2009 9:44 pm
Location: Above

Re: Wysokie i niskie technologie światów przedstawionych.

Post by Caerth »

Vampire - energy drain field system.

System opracowany przez myyrtanczykow i inzynierow ZCMu.
W obecnej iteracji zestaw zsynchronizowanych generatorów pola zostal zainstalowany w kadlubie przeznaczonego na przetworzenie krazownika, szczelnie wypelniajac cale wnetrze. Reaktory zasilajace zainstalowano natomiast na zewnatrz, czyniąc jednostkę bardzo podatną na uszkodzenia.

Po uruchomieniu, pole wytwarzane przez wampira utrzymuje sie przez ulamki sekund, lecz jego dzialanie jest niesamowite.
Wszystkie zrodla energii w zasiegu pola po prostu ja traca. Baterie sie rozladowuja, reaktory przestaja dostarczac energii, ogniska gasna a ludzie umieraja.

Tak przynajmniej bylo podczas pierwszej proby na ksiezycu New Myyrt.
W oryginalnej wersji pole oddziałowuje na materię w polu rażenia, zatrzymując wszelaki ruch w stosunku do określonego przez użytkownika punktu w trójwymiarowej przestrzeni. Efekt obejmuje każdą formę ruchu daleko poniżej rozdzielczości subatomowej. Efekt chwilowy to "zamrożenie" materii w obszarze działania. Efekt długotrwały głęboko modyfikuje materię poddaną działaniu pola- obiekty zyskują monolityczną strukturę i z punktu widzenia większości obserwatorów stanowią pojedyńczą molekułę.

Po uzyciu generator moze sluzyc juz jedynie jako cel cwiczebny.

Zasieg pola- okolo 1 AU i mniej. Konkretne ograniczenia zasięgu uzależnione są od lokalnych warunków grawitacyjnych
Czas dzialania- srednio 0,034 sekundy
Pole moze oddzialowywac na wszystkie formy energii (rowniez na magie i psionike), badz na jeden wyraznie okreslony jej rodzaj
My soul is still the same
But it has many names
Post Reply