Opisy Bohaterów NPC

Tu znajdziecie opisy niektórych lokacji Multiświata, opisy bohaterów, NPC, questów, a także charakterystyki samych forumowiczów.
Post Reply
User avatar
Crow
Posts: 2584
Joined: Fri Aug 29, 2008 10:51 am

Opisy Bohaterów NPC

Post by Crow »

Opisy wszystkich postaci, które nie są bezpośrednią reprezentacją waszej osoby na forum, a także wszelakich pozostałych bohaterów niezależnych proszę zamieszczać w tym miejscu.

Archiwalny wątek z opisami NPC przed liftingiem: ARCHIWUM.
User avatar
Xellas
Posts: 313
Joined: Sun Jan 04, 2009 12:23 am
Location: Gdańsk - tu gdzie smoki chodzą koło Fontanny Neptuna

Re: Opisy Bohaterów NPC

Post by Xellas »

I. Ogólne

Imię: Atis Shefdew-en’Saret
(Jego imię po egipsku znaczy niezłomny. Nazwisko w staroegipskim znaczy księga mądrości.)
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 200 lat, wygląda na 20-25.
Miejsce pochodzenia: Atlantyda
Siedziba: Axhen
Klasa: Kapłan, kowal
Rodzina: Rodzice
Towarzysze i zwierzęta: brak


II. Wygląd

1. Wygląd zewnętrzny:

Wzrost: 180 cm
Włosy: Czarne
Skóra: Jasna karnacja.
Oczy: Niebieskie
Budowa: Szczupła, umięśniona.

2. Ubiór:
Ubiera się w jasne barwy. Preferuje biel, ale także odcienie niebieskiego, głównie błękit.
Nosi szarawary, koszulę ze stójką, a na to zakłada długą szatę kapłańską. W pasie przewiązany jest długą chustą.
Buty w stylu arabskim z zakręconymi noskami.

3. Cechy szczególne:
Brak.


III. Charakter
Dobry.

1. Osobowość:
Atis jest miły, uprzejmy, grzeczny i kulturalny - nie znaczy to, że nie potrafi się odciąć. Jest lojalny, opiekuńczy i bardzo oddany wobec swoich przyjaciół. Jest bardzo spokojny i opanowany. Pracowity i dokładny. Czyli facet, jakiego wszyscy rodzice chcieliby na swojego zięcia. W związku z tym jest oczywiście niespełniony uczuciowo, co czasem wpędza go w ‘depresję’.

2. Sposób postępowania:
Wielki wpływ na jego zachowanie ma miejsce pochodzenia. Stara się pomagać wszystkim, jeśli tylko może i jak tylko może. Wierzy, że w każdym kryje się dobro. Nie jest naiwny, to marzyciel, który chciałby, żeby wszędzie panowało dobro i szczęście. Z natury jest uczciwy i słabo mu idzie kłamanie, ale jeśli powierzyć mu coś w sekrecie, to tego nie wyda.
Typ, który poświęci się dla innych i będzie bronił niewinnych. Jeśli byłby zmuszony coś ukraść, to na pewno później by to jakoś zrekompensował.

3. Maksyma:
”Gdyby tylko ludzie chcieli, świat byłby przepięknym miejscem”.


IV. Cechy

1. Umiejętności:

- szybko wzbudza sympatię;
- rzemieślnictwo - potrafi tworzyć i naprawiać przedmioty (w tym artefakty magiczne), a także broń;
- jest dosyć silny i wytrzymały, ze względu na swoje hobby;
- alchemia, ze specjalizacją w leczeniu;

2. Zdolności:
- uzdrawianie;
- wzbudza w innych dobre odruchy, z jakiegoś powodu nie chcą niszczyć mu marzeń o świecie;
- ma talent do języków obcych;
- jest bardzo inteligentny, szybko przyswaja wiedzę;

3. Ułomności:
Jest zwykłym człowiekiem, żadnych konkretnych słabości ponad to nie ma.


V. Magia:

1. Moc:
Uzdrawianie.

2. Rodzaje magii:
- biała magia, wyspecjalizowana głównie lecznicza;
- bariery ochronne;
- magia żywiołów, ale jest to raczej ich kontrola - jego zdolności pozwalają mu stworzyć np. mały płomień, ale nie firewalla. Za to jeśli w pobliżu są źródła danego żywiołu, to może nad nimi zapanować;

3. Strategie użycia magii:
Wsparcie. Leczenie.


VI. Ataki:

1. Style walki:

Atis raczej nie walczy. Jeśli zostanie zmuszony, posłuży się tym, co ma w pobliżu. Postara się przede wszystkim bronić, ale jeśli nie będzie innego wyjścia to jest w stanie zabić.


VII. Ekwipunek:

1. Posiadane przedmioty:

Duża sakwa podróżna z różnymi składnikami, które uważa za potrzebne w podróży.

2. Broń:
Długi sztylet ukryty w rękawie i scimitar przywieszony do pasa. Oba są wykonane z atlantydzkiej stali, ale poza zwiększoną wytrzymałością i ostrością nie mają innych właściwości.


VIII. Inne
- Xellas twierdzi, że Atis jest jej sumieniem – tak, liczy się z jego zdaniem.
- Atis ma moc uzdrawiania. Aby korzystać z innych czarów musi wypowiadać zaklęcia, bądź korzystać z gestów.
- Nie starzeje się odkąd zamieszkał w Axhen.


XIX. Biografia:

Atis wychowywał się na Atlantydzie. Jego ojciec zajmował się tworzeniem przedmiotów na zlecenie świątyni, a matka była uzdrowicielką. Jako dziecko bardzo lubił pomagać tacie przy pracy, dzięki czemu nauczył się fachu. Kiedy podrósł okazało się, że przejawia talenty uzdrowicielskie więc, został przyjęty do świątyni na nauki kapłańskie. W wolnych chwilach ciągle rozwijał swoje hobby i pomagał tacie przy pracy.
Zna Xellas z dzieciństwa, pamięta ją jako małą dziewczynkę i czasem tak traktuje – był ‘starszy’. Kiedy tylko skończył nauki kapłańskie opuścił Atlantydę, by odnaleźć przyjaciółkę. Znalazł ją dość szybko, bo w przeciwieństwie do Xellas nie szedł na czuja. Rozumiał dokładnie działanie wymiarów i umiał ją wyśledzić.
Na stałe mieszka w Axhen, jednak dość często podróżuje, by naprawiać świat, lub po prostu po składniki. W zamku zajmuje się m in. naprawą broni wampirzycy i eksperymentami nad ulepszeniem ich.
"Oh Xellas, bo przy Tobie nie idzie patrzeć na cycki, kiedy trzeba całą uwagę skupić na Twoich rękach i na tym, co aktualnie w nich trzymasz"
Satsuki

"To nie zjazdy robia sie do dupy. To wy normalniejecie na starość."
Korm
User avatar
Xellas
Posts: 313
Joined: Sun Jan 04, 2009 12:23 am
Location: Gdańsk - tu gdzie smoki chodzą koło Fontanny Neptuna

Re: Opisy Bohaterów NPC

Post by Xellas »

I. Ogólne
Imię: Skuggi, Shadow
(Islandzki: Cień)
Rasa: 'Żywy' cień.
Płeć: Brak (poprawna forma osobowa: 'To', ale w przypadku Skuggi można też używać żeńskiej).
Wiek: Nieokreślony.
Miejsce pochodzenia: Nieznane.
Siedziba: Axhen.
Rodzina: Inne Cienie.
Towarzysze i zwierzęta: Brak.


II. Wygląd:

1. Wygląd zewnętrzny:

Wygląda jak zwyczajny cień. Jeśli się im długo przypatrywać, to można odnieść wrażenie, że jest 'bardziej' cieniem, niż te zwyczajne. Może przyjąć dowolną formę.
Skuggi samodzielnie najczęściej występuje w postaci małej dziewczynki, bo lubi słodkie, koronkowe, spódniczki do kolan.

2. Ubiór:
Ich ciało jest ich formą, nie noszą ubrań.

3. Cechy szczególne:
Ich ciekawą cechą jest to, że występują jedynie w dwóch wymiarach. Czasami, jeśli mają ochotę, to mogą pokazać swoje 'twarze', najczęściej same usta, a w bardzo rzadkich przypadkach oczy.


III. Charakter
Chaotyczny dobry.

1. Osobowość:
Skuggi jest bardzo ciekawe, nawet ciekawskie. Posłuszne i oddane, wobec Xellas i stałych mieszkańców zamku.

2. Sposób postępowania:
Jak wszyscy reprezentanci gatunku jest dość nieśmiałe, dlatego przy obcych nieznajomych, nigdy się nie ujawni.

3. Maksyma:
‘…’


IV. Cechy:
- Nie jest demonem czy nieumarłym, bardziej można je przyrównać do żywiołaków.
- Mają różne osobowości, mogą mieć ulubioną formę pod jaką występują, kiedy nie udają cudzego cienia.

1. Umiejętności:
- Umie czytać.

2. Zdolności:
- Potrafi dołączać się do innych, zwykłych cieni – może tak podróżować np. jako cień samochodu;
- Nie męczy się, nie potrzebuje snu, ani jedzenia;
- Potrafi wpływać na przedmioty i istoty, jeśli ma dostęp do ich cienia (np. wcisnąć guzik);
- Jeżeli znajduje się w pomieszczeniu bardzo ciemnym, to nabiera właściwości trójwymiarowych i może kogoś zaatakować jak istota fizyczna.

3. Ułomności:
Jest cieniem. Wpływa na nie światło.


V. Magia:
Nie korzysta z magii.


VI. Ataki: :
W specyficznych sytuacjach może przybrać trójwymiarową cienistą formę i w tej formie wpływać na otoczenie.

1. Style walki:
Wpływa na cień wroga. Może w ten sposób np. zatrzymać kogoś.


VII. Ekwipunek:
Nie posiadają przedmiotów.


VIII. Inne
- Nie mówi głośno, brzmi jakby szeptało.

XIX. Biografia:
Skuggi jako ciekawskie stworzonko, przyłączyło się do wampirzycy podczas jednej z wypraw. Zostało odkryte i 'oswojone' przez Xellas dopiero w zamku - cienie są bardzo nieśmiałe i nie lubią się ujawniać. Polubiło się z mieszkańcami i postanowiło zostać na stałe, a nawet sprowadziło rodzinę.
"Oh Xellas, bo przy Tobie nie idzie patrzeć na cycki, kiedy trzeba całą uwagę skupić na Twoich rękach i na tym, co aktualnie w nich trzymasz"
Satsuki

"To nie zjazdy robia sie do dupy. To wy normalniejecie na starość."
Korm
User avatar
Caerth
Posts: 513
Joined: Sun Feb 22, 2009 9:44 pm
Location: Above

Re: Opisy Bohaterów NPC

Post by Caerth »

1. Dane osobowe:
- Ehren Urzu
- rasa -
- płeć - zdecydowanie samiec
- miejsce pochodzenia, siedziba -nieznane, aktualnie brak
- wiek - fizycznie chwila przed trzydziestką
- najbliższa rodzina - brak
- towarzysze i zwierzęta -odpasiony kot na orbicie bramy

2. Wygląd:
- wygląd Zewnętrzny
- Cechy szczególne nietypowe dla rasy pochodzenia -masa (350 kilogramów przy standardowej ziemskiej grawitacji) i związane z nią radości
- styl ubierania - klasyczny. Krótka peleryna z kapturem
3. Charakter:
- Osobowość -spokojny, flegmatyczny przechodzący w maniakalną brutalność
- Sposób postępowania- w razie wątpliwości użyć większego młotka
- Gust - lubi rude
- maksyma, cytat oddający charakter postaci -"Ups"

4. Cechy:
- Umiejętności - wszystkie kategorie prawa jazdy, licencjonowany snajper, szermierz samouk. Samorodny talent kulinarny
- Zdolności - pasywna telepatia i aktywna telekineza na poziomie subatomowym. W warunkach planet o ograniczeniach mocy wyjściowej odpowiednik stukonnego silnika
- Ułomności - parę chorób psychicznych
- Odporności i Słabości Rasy - zimno
5. Magia:


6. Ataki:

- nie magiczne wynikające ze zdolności, umiejętności - kreatywna telekineza
- style walki -

7. Ekwipunek:
- posiadane przedmioty - trójkołowy motocykl, ekwipunek na nim upchnięty
- strój
- broń - czarny dwuręczny miecz, przyozdobiony złotymi runami


8. Inne


9. Notka biograficzna

10. Szkic postaci.

Image
My soul is still the same
But it has many names
User avatar
Noire
Posts: 965
Joined: Fri Jan 02, 2009 9:28 pm
Contact:

Re: Opisy Bohaterów NPC

Post by Noire »

1. Dane osobowe:
- Imię przybrane: Vidar Locker
- rasa - As
- płeć - mężczyzna
- miejsce pochodzenia, siedziba - Ciemne zaułki Górnego Ry'leh
- wiek - wygląda na 25-30 lat

2. Wygląd:
- wygląd Zewnętrzny: Krótkie, zazwyczaj rozczochrane włosy. Niebieskie oczy.
- styl ubierania - Niedbały, a'la lata dwudzieste XX wieku ziemskiego. Czasami narzuca na wierzch górną część munduru Agendy.

3. Charakter:
- Osobowość - Psychopatyczny, brutalny, nieobliczalny. Aczkolwiek potrafi również być miły i sympatyczny jednak co go do tego skłania, nikt nie ma pojęcia.
- Sposób postępowania- Impulsywny, kontaktowy.

4. Szkic postaci:
Soon
Conquered, we conquer.
User avatar
Chimeria
Posts: 824
Joined: Fri Aug 29, 2008 7:28 pm

Re: Opisy Bohaterów NPC

Post by Chimeria »

1. Dane osobowe
imie i nazwisko: Kírkē Morroc
rasa: modyfikowana guanta
płeć: kobieta
pochodzenie: Foorstin
wiek: trudno określić, best 30

2. Wygląd
Kírkē posiada cztery, pięciopalczaste łapy zakończone szponami. Między rękoma rozciąga się półprzezroczysta, lekko czerwona błona. Ciało pokryte jest twardą łuską, która w okolicy barków poprzetykana jest bordowymi, ptasimi piórami, które sięgają aż do czubka głowy. Sama głowa ma owalny kształt z krótkim, acz mocnym dziobem. Wąskie oczy lśnią ultramaryną. Kírkē posiada dwie nogi i niedługi, zwinny ogon.
Ubiera się w lekką, zgrabną zbroję na tułowiu.

3. Charakter
Typowy dla CA. Wredny i nieprzyjemny.
Jest jednak wierna i lojalna, oddana obowiązkom powierzonym w układzie CA. Za dobre wykonywanie rozkazów jest pierwszym kandydatem na zastępcę Chimerii w kwestiach zarządzania. Stara się nie podejmować decyzji pochopnie, a przemyśleć je i znaleźć możliwie najlepsze rozwiązania. Zwolenniczka minimaxingu.

4. Umiejętności
Walczy czterema długimi mieczami, którymi potrafi wykonać zabójcze tornado.
Jej twarda skóra na rekach pozwala na podejmowanie większego ryzyka przy close combat.
w.i.p.

5. Szkic postaci:
jutro
Post Reply