Multiworld.pl

Nothing is impossible here...
It is currently Wed Apr 25, 2018 4:16 pm

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Opisy Postaci
PostPosted: Wed Sep 25, 2013 1:25 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Jan 03, 2009 8:36 am
Posts: 302
Location: Debora Bay Sector
ImageImageImageImageImage

ImageImagerImageoImageeImagevImageeImageaImagen

ImageImageI. ogólne

Imageimię i nazwisko, tytuł: Roevean, krasn. Van der Roe (dawniej Mephis Roevean)
Imagerasa: obecnie człowiek, wcześniej devilis morlocus
Imagepłeć: mężczyzna
Imagewiek: tysiąc pięćset siedem lat (licząc długość życia jego wcześniejszej postaci)
Imagemiejsce pochodzenia: Skalny Świat
Imagesiedziba: obecnie Hellstorm
ImageRodzina: siostra Sirrah


ImageImageII. wygląd

Image 1. wygląd zewnętrzny:
ImageTypowy trzydziestoparoletni człowiek, wysoki, o ciemnych włosach i lekko śniadej cerze. Oczy stalowo-niebieskie.

Image 2. ubiór:
ImageZbroja Auxilirie (zmodyfikowana zbroja bojowa Armii Hegemonii), fragmentami pulsuje zielenią, hełm dopasowuje się do twarzy, oczy świecą również na zielono.


Image 3. cechy szczególne:
ImageZ poprzedniej postaci pozostał mu tatuaż na prawej ręce przypominający poczwórne ostrze oraz lekko spiczaste uszy.
ImageImageImage
ImageImageIII. charakter

Image 1. osobowość:
ImageCyniczny, ironiczny i sarkastyczny oraz czasem zrezygnowany.

Image 2. sposób postępowania:
ImageDuchem nadal pozostaje diabłem, także iście diabelski.

Image 3. gust:
ImageLubi dobre jedzenie, alkohol, piękne kobiety, ostrą muzykę.

Image 4. maksyma:
ImageQuergath anen maresh rebael ap vahto'en - (diabolique) w duchu zawsze pozostanę rebeliantem
ImageProu'dhe et honneur - (diabolique) duma i honor


ImageImageIV. cechy

Image 1. umiejętności:
ImageWalka wręcz, walka bronią białą (szczególnie dwoma mieczami), walka bronią palną i energetyczną.

Image 2. zdolności i modyfikacje:
ImageZwiększona percepcja słuchowa, wzrokowa i manualna, wynikająca z mutacji redcollarowej.
ImageCałkowita odporność na magię. Odporność na perswazję, próby skanowania umysłu, wszelkiego rodzaju ataki psioniczne.
ImageTypowe modyfikacje diabelskie: wszczep komunikacyjny, implant symulacji taktycznej (symtakt), bezpośrednie przyłącze mózgowe, wzmocnienie kości.

Image 3. ułomności:
ImagePociąg do ryzyka.


ImageImageV. magia:
ImageCiało człowieka odziedziczyło diabelską amagiczność.


ImageImageVI. biografia:
ImageWypis #16, klaster 65a, siatka 8-9-1, subsiatka MR3, matryca Debora Bay, Hellstorm:
ImageImageImage>> czasy prehistoryczne

ImageRoevean rodzi się pięćset lat po „Wielkiej Pomyłce” (zniszczeniu Pozaświata, planety morloków). Rok później rodzi się jego siostra, Sirrah.
ImageOd najmłodszych lat studiuje sztuki walki oraz wiedzę wojskową.
ImagePodczas wojen Gharyghoul, w czasie Dominacji SI, gdy ma dwadzieścia dziewięć lat, awansuje do stopnia Barona Floty. Pięć lat później, podczas walnej bitwy o Pierścienie Sirillium giną jego rodzice (ojciec jest Wielkim Lordem Floty, a matka dowódcą Korpusu Medycznego). Ojciec umiera mu na kolanach, przekazując mu Anielski Kamień, talizman.
ImageÓwczesny Triumwirat Hegemonii przyznaje mu stopień Lorda Floty przekazując dowodzenie nad VI Flotą.
ImageWsławia się tłumieniem rebelii na Asylium i powstaniem poruczników na Queherze.


ImageImageImage>> czasy minione

ImagePo spotkaniu z C914-2711, NitopiRem i Fareem zakłada razem z nimi oraz Maćkiem, REnlerem i Sereusem organizację zwaną Zgromadzeniem, pakt polityczno-militarny, jako siedzibę obierając Czerwoną Planetę, zwaną również Tą Cholerna Skałą. W międzyczasie jego siostra dokonuje przewrotu na Skalnym Świecie i przekazuje mu władzę nad morlokami.
ImageMiesiąc później wraz ze swoimi siłami uczestniczy w wojnie Zgromadzenia z organizacją Chaotic Alliance, podczas której dowiaduje się o swoim pokrewieństwie z Haritsuke, co powoduje rozdźwięk w szeregach Zgromadzenia. Siły diabelskie odstępują od oblężenia układu CA, na Czerwonej Planecie C914-2711 zabija agenta Hegemońskich Sił Specjalnych, redcollar Arais Daerha, sądząc, że ma do czynienia z Sirrah. Po tym Roevean, razem z Fareem, występują z tej organizacji.
ImageJednocześnie dociera do niego informacja, że na Skalny Świat powrócił Haibane Aion, dawny wróg morloków. Wraz z Haritsuke starają sie powstrzymać demona. Ostatecznie Haritsuke, pod wpływem Ravena, Władcy Życzeń, zdradza. Podczas finału walki Skalny Świat zostaje zniszczony, Sirrah ginie, Roevean zapada w letarg, przenosząc się do miejsca zwanego Queherem, który stanowi megaserwer i bazę danych, zawierającą wszelkie informacje na temat morloków.
ImageUruchomienie megaserwera przywraca do życia skalną bryłę Queher, jedną z części Skalnego Świata. Błąd matrycy powoduje, że Roevean istnieje w dwóch postaciach. Jedna, jako Mephis, przenosi się na Baator, gdzie razem z Boklerem walczy z Tanaarii, demonami oraz ma "przelotny" kontakt z agentką Agendy, natomiast druga, właściwy Roevean, ląduje na świecie Advark i spotyka Crowa, Tarietha i Hiroku, przedstawicieli Psiej Ligii. Razem próbują pokonać strażnika Maleka, jeden z tworów stworzonych przez Ravena. Podczas potyczki na arenie dochodzi do połączenia obu osobowości diabła, strażnik przegrywa, ale Mephis nie może odejść z Advarku; przez pokrzyżowanie szyków Władcy Życzeń za karę trafia do pozbawionego powietrza kieszonkowego świata, skąd później Saovine, Śmierć, przenosi go do Alei Zmarłych.
ImageNastępnie już jako Mephis Roevean razem z Boklerem organizują bal, na który zapraszają Faraa, Morganę, Darkstara, Saovine, Nergala, Sereusa i Chimerię. Mephis zamyka Sereusa w jego własnym piekle. Obecność pozostałych służy temu, by ponownie zjednoczyć Trójcę: Boklera, Morganę i Mephisa. Trójca razem z Darkstarem, Fareem i Nergalem tworzy Triumwirat, organizację władającą Dziewięcioma Piekłami, których Baator i Queher stanowią część, odpowiednio Pierwsze i Drugie Piekło.
ImageW międzyczasie do Dziewiątego Piekła, Lodowego, trafia Yuby, z którego udaje mu się uciec Północną Bramą. Stanowi to dość poważny powód do wypowiedzenia wojny. Triumwirat atakuje Chaotic Alliance, do której należy Yuby. Wojna kończy się niepowodzeniem. Trójca, w Wieży Triumwiratu, zostaje zamrożona przez pana Złego, powstrzymuje go pan Dobry a w finale Mephis zabija najpierw Złego a potem Dobrego. Bokler odchodzi do swojego świata, Morgana znika nie wiadomo gdzie, Darkstar zatapia się w Limbo, Szóstym Piekle. Nergal obkłada Wieżę zaklęciem wiążącym, ale Mephisowi udaje się wydostać. Używając technologii diabelskich i tych z Imperium Faraa uruchamia główną matrycę Queheru, przywracając do życia całą Hegemonię, a Nergala zamienia w kamienną rzeźbę. Wszystkie przywrócone do życia diabły, w tym Sirrah, nie mogą jednak opuścić Piekieł.
ImageNastępuje pacyfikacja Baatoru.

ImageImageImage>> niepełne dane

Image// 1 stycznia 2009 roku z przyczyn nieznanych, zupełnie niewyjaśnionych,
Image// dochodzi do Upadku Serwerów, Dziewięć Piekieł pogrąża się w chaosie międzywymiarowym,
Image// a Mephis wyrzucony z właściwej ścieżki czasu trafia jako Joker na Senneę,
Image// na której przebywa chwilę,
Image// po czym jego osobowość zanika zupełnie.


ImageImageImage>> czasy najnowsze

ImageWłaściwa linia czasu zostaje przywrócona, Mephis Roevean odzyskuje świadomość. Okazuje się, że jego ciało przez dwa lata pozostawało w głębokiej śpiączce, Imperator Faroo zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, Dziewieć Piekieł zmieniło się całkowicie po Upadku Serwerów, kiedy główna matryca, Queher, uderzyła w Baator. Władzę nad całością Piekieł próbuje przejąć Unia Nowego Baatoru, a Hegemonia musi oddać pola i zejść do podziemia, na Hellstorm, do Trzeciego Piekła.
ImageRoevean staje przed sądem Nowego Baatoru i zostaje skazany na śmierć za zbrodnie, które Hegemonia i Triumwirat popełniły przed Upadkiem Serwerów. Egzekucja prawie się udaje, jednak okręty Hegemonii dokonuja ataku na Thellis, stolicę Nowego Baatoru, żołnierze sił specjalnych wykradają okaleczone ciało diabła i przenoszą je na Hellstorm, zapakowane w stazę. Lekarze Hegemonii, Imperium i Konsorcjum Margavaire są zgodni, Roevean ma niewielkie szanse na powrót do życia. Sirrah jednak nie przyjmuje tego do wiadomości, zleca przeprowadzenie redcollarowej mutacji, która zmienia ciało diabła na ludzkie, ale mimo to Roevean nie odzyskuje świadomości. W międzyczasie Triumwir Hegemonii wysyła na skraj Południowej Puszczy oddział specjalny celem przeprowadzenia rekonesansu starych baz imperialnych. Rozpoznanie nie udaje się, oddział zostaje rozbity, imperialny transportowiec ratunkowy jedynie z pięcioma osobami, jakie przeżyły, w tym dwójką nieprzytomnych, z ledwością ucieka przed ogniem okrętów Nowego Baatoru, które niespodziewanie pojawiają się nad lasem.
ImagePo przybyciu na Hellstorm jeden z nieprzytomnych okazuje się być Imperatorem Fareem we własnej osobie. Drugi, Nachael Garivon, umiera jednak ze względu na rozległe obrażenia wewnętrzne. Misja ratunkowa przywozi również tajemniczy kryształ, znaleziony przy Yazonie, północnym elfie, zastrzelonym przypadkowo przez sierżanta. Kryształ okazuje się być fragmentem Anielskiego Kamienia, który zginął Mephisowi podczas Upadku Serwerów, a teraz w sposób niewytłumaczalny przywraca go do życia.
ImageDiabeł, w ciele człowieka, ma tylko jeden dzień na przystosowanie się do nowych realiów, rusza bowiem z wirtualną Sirrah na misję. Od tej pory ponownie używa tylko imienia Roevean, chociaż krasnoludy zwą go Van Der Roe.

ImageImageImage>> koniec listingu

_________________
are you rebel?


Last edited by roevean on Mon Jan 06, 2014 3:30 pm, edited 3 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opisy Postaci
PostPosted: Wed Sep 25, 2013 9:23 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Sep 06, 2010 7:12 pm
Posts: 89
Imię: Garret Steiger
Rasa: Człowiek (po treningu psionicznym)
Płeć: Samiec
Miejsce pochodzenia: Charon Prime, stołeczna planeta systemu New Charon, gdzieś na zadupiu Multiversum.
Wiek: Nieznany
Najbliższa rodzina: brak

Towarzysze i zwierzęta: Załoga korwety Freya, szczury w szybach wentylacyjnych.
Zawód: Były oficer Floty Republiki Charona, były pirat. Obecnie dowódca grupy najemników Szpony, parającej się wszystkim na czym można dobrze zarobić.
Traity i skille: Nałogowy pilot i pijak.

Resztę danych uzupełnię w wolnym czasie czyt. w pracy.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opisy Postaci
PostPosted: Sun Sep 29, 2013 3:04 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Aug 29, 2008 7:28 pm
Posts: 708
(przeklejone ze starego forum i troche przeczyszczone, ale wymaga abym usiadła i przepisała to sensowniej)

Imię i nazwisko:

Chimeria Quatro

Magia:
Szamanistyczna, Chimeria specjalizuje się w wywoływaniu iluzji i magii Voo Doo. Ponadto opanowała magię ognia, głównie destruktywną. Trochę zna się na zastosowaniu magii białej, lecz zdecydowanie lepiej działają jej eliksiry.

Rasa:

Bliżej nieokreślona, gdyż jest genetyczną mieszanką różnych stworzeń.
Widać cechy charakterystyczne dla wilkołaków, oraz rasy ludzkiej.

Płeć:

Kobieta.

Wiek:

Wygląda na ok. 25 lat.

Wygląd:

Dziewczyna, której dane było osiągnąć magiczny wzrost 163 cm. Pozostawione w nieładzie włosy sięgają prawie do pasa mieniąc się różnymi odcieniami rudego. Jadowicie zielone oczy z plamką na lewym oku zawsze czujnie obserwują otoczenie.
Znaki charakterystyczne dla wilkołaka, większe niż u człowieka kły.


Charakter:

Chaotyczny neutralny. Nie szuka zwady, lecz wkurzona lub niedoceniona potrafi zrobić krzywdę i wyrządzić sporo szkód.
Zdolna do poświęceń, lecz wspomnienia z piekła odcisnęły na jej psychice odpowiednie piętno, co przejawia się momentami bezwzględności, której u siebie nie cierpi.

Wyposażenie:

-Latający płaszcz, otrzymany od rudowłosego drowa podczas poszukiwań Encyklopedii.
-Kryształowa kula po babce, której możliwości stale rozwija.
-Laleczki VooDoo
-Czerwona obroża ze szmaragdem, otrzymana od lisa w wyniku ratowania jej egzystencji.
-Klepsydry, klucze do Mgielni.
-Dwa sztylety schowane w butach
-Magiczny łuk - Galvaira, korzystający z energii, oparty na sile woli używającego, odwołujący się do wierzeń w Darkstara (broń otrzymała od samego w.w.)
-Eliksiry.
-Pudełko tradycyjnych ciastek z czekoladą.
-Szary, sterczący kapelusz.
-Miotła, która może się zmaterializować. Chimeria nosi ją w formie kryształowego kolczyka.
-Czarne rękawiczki z wyszytymi runami i pentagramami

Znaki charakterystyczne:

Brązowa plamka w lewym oku oraz znamię na lewej łopatce.
Wilcze uszy i ogon raczej nie spotykane u ludzi. Zazwyczaj poznawana po ‘burzy’ włosów na głowie.


Pochodzenie:
Jej dusza została sprowadzona do Mgielni przez tajemniczego maga i tam też otrzymała po śmierci nowe ciało. Póki nie znajdzie sobie stałej rezydencji uznaje, że jest z Mgielni.
Obecnie stacjonuje w układzie planetarnym Chaotic Alliance starając się uporządkować ten burdel.



Historia

Chimeria była jedną z tych istot, które z biologicznego punktu widzenia nie miały prawa istnieć. A jednak, z jakiegoś powodu ta hybryda zawitała na świecie.

W wieku dość buntowniczym, pod wpływem młodzieńczych uczuć i chęci uniezależnienia się opuściła dom rodzinny, co spotkało się ze skrajnie różnymi reakcjami domowników.

Podczas licznych podróży odkryła wady i zalety bycia wilkołakiem, odbyła praktyki u wiedźmy z Roosbone, trafiła do Piekła gdzie została przyjęta do Zakonu Czerwonych Sióstr i tam spędziła kilka dobrych lat. Miała tam okazję spotkać demonicę Axe, która z jakiegoś powodu była więziona przez ówczesną zwierzchniczkę tamtego miejsca – Arcy. Z początku, te dwie istoty połączył wspólny cel: wydostanie się z Piekła.
By tego dokonać zmuszone były połączyć się paktem dusz, który niósł ze sobą pewne korzyści, ale i ryzyko.
Gdy owy eksperyment się odniósł sukces, były wolne.
Nie mogły jednak rozejść się własnymi drogami i zapomnieć o sobie nawzajem. Pakt zobowiązywał. Zapowiadało się na to, że spędzą ze sobą resztę, jak się później okazało, nie tak długiego, ziemskiego życia.
Z biegiem dni, prócz więzi magicznych, Chimeria i Axe połączyły się nićmi dość wybuchowej i niezupełnie tolerancyjnej przyjaźni.

W wieku 17 lat umarła po raz pierwszy.

Naturalnymi dla niej drogami ‘szczęścia’ w niewyjaśniony sposób, jej dusza zawędrowała w odległe i mroźne miejsce, do opustoszałej, mrocznej krainy. Po długim, samotnym błądzeniu spotkała demona, który został wyrzucony ze swojego klanu. Samotny, otrzymał od litościwego i znudzonego krainą poprzedniego właściciela klucze do tego miejsca.
Do Mgielni.
Chimeria była uwięziona, toteż starała się nawiązać kontakt z demonem. Była zbyt towarzyskim stworzeniem, by samotnie snuć się po Mgielni. Nawet po śmierci.

Po kilku dniach spędzonych w Mgielni, i zawiązaniu bliższej znajomości z demonem o imieniu Ranee otrzymała od niego klucze do krainy. Sam już nie chciał w niej przebywać, gdyż było to dla niego zbyt przygnębiające. W momencie jego śmierci, wszystkie klucze znalazły się w rękach Chimerii.
Gdy udało się jej opuścić Mgielnię, trafiła do strzeżonego ośrodka należącego do jej przełożonej – Arcy. Przy pomocy przyjaciół powróciła na ziemię i po przygodzie z poszukiwaniem Mrocznego Boga zerwała kontakty z Piekłem. Jedyne, co ją odtąd łączyło z ty miejscem była Axe.

Po rocznym odpoczynku napatoczyła się na grupę ludzi podążających za pewnym złodziejem, którego głowa była na tyle cenna by owe persony włożyły wysiłek i zdrowie w pogoń za nim. Wówczas też spotkała kolegę po ‘byłym’ fachu, baatezu ze swoim kocim towarzyszem.
A wszystko to spowite mglistą historią o magicznej Encyklopedii.



To był okres, gdy Chimeria odczuwała potrzebę zgrzania miejsca na dłużej, a brak domu silnie dawał się we znaki.
Bycie włóczęgą ma swoje zalety, a status wiecznego wędrowca nigdy jej nie przeszkadzał. Teraz jednak nastał kryzys, gdzie Chimeria chciała się gdzieś zatrzymać na dłużej. I przede wszystkim, za darmo.
Toteż, korzystając z uprzejmości astralnej siostry, przez jakiś czas mieszkała w jej rozległych przestrzeniach zamkowych.
Jednak wiedźma nie czuła się tak jakby chciała w tym ogromnym kompleksie budynków i korytarzy. Zwłaszcza źle na nią wpływała ciągła świadomość, iż za którąś ścianą znajduje się gromada agresywnych pająków.
Zresztą, gościnności też nie można nadużywać. Takie były jej refleksje po podpuszczeniu bateezu, by podpalił główny salon Xellas.
W konsekwencji Chimeria opuściła zamek wampirzycy, by wpaść w kolejny wir przygody.

Wylądowała w krainie zasypiającego słońca, gdzie praktykowała jako chwilowa nauczycielka młodej czarodziejki, którą targała żądza zemsty.
Jednak w połowie drogi do celu, została przeniesiona w pewne odległe miejsce, gdzie z kolei dowiedziała się, iż istnieje jej klon. Co pozostało jej poza ruszeniem na jego poszukiwanie?

Dziwnym biegiem wydarzeń spotkała tam Caibra i Xellas.
Wypadki z klonem, o wdzięcznym imieniu Byon potoczyły się szybko, nieoczekiwanie i co gorsza, niekontrolowanie.
Wówczas to, po spotkaniu ze starym przyjacielem Jackiem Drake-Stone’m, w plątaninie zdarzeń i w wyniku błędów, została najpierw zastrzelona i utopiona przez pracowników wyżej wymienionego, a następnie spalona przez nadgorliwego Caibra.
Spalenie ciała wykluczyło możliwość jakiejkolwiek regeneracji i powrotu do życia.
Jednak dusza uparła się i pozostała na ziemi. Nie mogła dopuścić, by klon zajął jej miejsce. Nie dotarła do Pieczary przybranej matki.
Tymczasem Jack odpowiednio zajął się osobą Byon, zabierając ją w podróż z biletem w jedną stronę, na Marsa. Dopiero wtedy rozpoczęła się prawdziwa Pogoń.
Dusza Chimerii trafiła na statek siostry i Lisa, stwarzając swoją obecnością wiele, niezamierzonych problemów. Jej dusza powoli nikła, więc Lis, kopnięty czyjąś dobrotliwą nogą, poświęcił swoje życie dla utworzenia Chimerii nowego ciała. Sam zaś umarł, zostawiając duszę w błyskotce, która stale zdobi dekolt wiedźmy.

Sama zainteresowana, z pomocą Axe, przeniosła duszę do ciała sekretarki Jacka- Ann, by pomówić z nim o ostatnich wydarzeniach.
Po krótkiej rozmowie i przyjęciu kondolencji od staruszka udało im się dojść do porozumienia. Miał ją zabrać do wspólnego znajomego, który był w stanie dać Chimerii o wiele więcej niż nowe ciało. Tak też się stało. Klon zaś został brutalnie zabity przez Jacka.


W końcowym efekcie Chimeria odzyskała materialna formę. Jednakże, w efekcie pewnych komplikacji, po przywróceniu wszystkich cech i nadania nowych, w pamięci Chimerii pojawiły się dziury.
Poza powrotem do siebie, została uczennicą swego mistrza i prócz nowych umiejętności otrzymała od niego broń, której szukała od czasów poszukiwania Mrocznego Boga. Dlatego też była niezmiernie szczęśliwa, gdy w jej rękach pojawiła się jej ukochana broń.

Po dołączeniu do organizacji Chaotic Alliance, doszło do śmierci jego przywódcy - Mistrza Yubiego. Wdawszy się w morderczą walkę o władzę z generałem Raflikiem, wygrała starcie i została nowym przywódcą.


Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opisy Postaci
PostPosted: Wed Oct 02, 2013 10:42 am 
Offline

Joined: Mon Sep 10, 2012 12:39 am
Posts: 11
1. Dane osobowe:

Imię: A., znana również jako Dzika albo Adzika
Płeć: hermafrodyta, ale to nieistotne, bo wygląda jak kobieta (za wyjątkiem cycków), chociaż ze względu na krótkie włosy niektórzy biorą ją za faceta
Rasa: pół człowiek, pół wampir
Wiek: pochodzi prawdopodobnie gdzieś z początku wieków, chociaż na to nie wygląda (ludzie jej dają od 18 do 25)
Miejsce pochodzenia: planeta Ziemia, wioska o nazwie Ryleigh
Siedziba: Ziemia
Najbliższa rodzina: nieznana
Towarzysze i zwierzęta: smok-modliszka o imieniu Cailín

2. Wygląd:

Wygląd zewnętrzny: jarząco zielone oczy i krótkie całkowicie białe włosy, przez które, jak już było wspomniane, czasem jest brana za samca. Jak się zirytuje to widać jedynie białka. Totalnie biała skóra, jakby w życiu światła nie widziała. Nie błyszczy się w słońcu. Bardzo wysoka i zwinna.
Styl ubierania: prosty, głównie czarne, znoszone ciuchy, które kontrastują z jej białą skórą i pozwalają na dziwaczne akrobacje i bezproblemową teleportację. Do tego wypolerowane do połysku buty na gigantycznie wysokich obcasach i z ostrymi czubami, które potrafią boleśnie ukłuć delikwenta podczas walki. Nie nosi kobiecych ubrań.
Cechy szczególne: bardzo długie kły i szpony, na dekolcie niewielki tatuaż w kształcie smoka

3. Charakter:

Osobowość: zołza, ale raczej pozytywnie nastawiona do świata. Czasem można odnieść wrażenie, że popada w skrajne nastroje, w zależności od pogody lub nie wiadomo jakich czynników, często jej również nieznanych. Mało się odzywa, najczęściej wtedy kiedy musi i ma coś do zakomunikowania lub gdy chce czegoś się dowiedzieć.
Sposób postępowania: działa po swojemu, mało mówi, stara się nie krzywdzić nikogo. Jeżeli chce się ją do czegoś przekonać, należy dyskutować, tłumaczyć, i pewnie w momencie, gdy już będzie się chciało użyć młotka, w końcu przyzna rację (jeżeli uzna, że to ma sens). Jak ktoś nadepnie na odcisk, to odwdzięczy się z nawiązką. Po czasie. Żeby było z zaskoczenia i bardziej bolało.

4. Cechy:

Umiejętności: całkiem nieźle potrafi posługiwać się bronią białą, a jeszcze lepiej bronią palną. Dobrze walczy wręcz, jeszcze lepiej bierze nogi za pas, gdy sytuacja tego wymaga.
Zdolności: potrafi rzucać kulami ognia (robi to siłą woli), teleportować się (tak samo), widzi w ciemności (z natury), ma wyostrzone zmysły węchu i słuchu.
Ze względu na to, że człowiecza część jest u niej bardzo silna, nie ma problemu z wychodzeniem na światło dzienne, gdy nie jest zbyt mocne. Do tego jest dużo silniejsza niż się wydaje, potrafi unosić ważące kilkadziesiąt kilogramów przedmioty jedną ręką, w szczególności, gdy się zirytuje. Potrafi porozumiewać się ze zwierzętami. Swobodnie porusza się po wszelkiego rodzaju powierzchniach pionowych i poziomych. Rany goją się szybko (samoistnie), jednak gdy jest ich dużo, może nie wystarczyć czasu na regenerację.
Ułomności: nieodporna na ogień (parzy i pali) i bardzo silne światło słoneczne (bardzo ją osłabia), czasami za bardzo ufa innym istotom. Gdy zada się jej dużo obrażeń, teleportacja czasem przenosi ją w różne dziwne miejsca, zupełnie nie te, których się spodziewała. Po intensywnej walce lub teleportacji w dalekie rejony zapada w głęboki i bardzo długi sen, z którego trudno ją wybudzić.

5. Magia:
-
6. Ataki:

- kanonada kul ognia
- atak zatrutymi kulami ze Smith and Wesson Volcanic (małe, ale groźne, na truciznę użytą w jej broniach, antidotum jest jej krew)
- atak mieczem (również z zatrutym ostrzem)
- atak szponami i butami (jak już brak jej pomysłu)

7. Ekwipunek:

- nieduży miecz przewieszony przez plecy
- nieduży pistolet w kaburze przy pasku
- czarny kapelusz
- gigantyczne szpilki z ostrymi czubami

8. Inne:

Sława: stara się nie zwracać na siebie uwagi
Poziom socjalny: introwertyk i samotnik, aktualnie szuka swojego miejsca w Multiświecie
Dobra materialne: wielki, trzypiętrowy dom z kilkudziesięcioma hektarami pola i wzgórz gdzieś w jakiejś wiosce na Ziemi. Do tego quad.
Transport: teleportacja

9. Notka biograficzna:

A. nie zna swojej historii. Po prostu pewnego dnia, całe wieki temu, obudziła się i odkryła, że ma niespotykane dotąd moce i że poza Ziemią są inne planety i masa innych dziwnych stworów. Trochę ją to dezorientuje, ale sądzi, że tak jest dobrze. Dzień po odkryciu swoich mocy spotkała, wtedy jeszcze niedużą, Cailín, odgryzającą głowę innemu smokowi. A. z fascynacją przyglądała się dziwnemu stworkowi, posiadającemu smoczy ogon i skrzydła i głowę modliszki. Podeszła do niej, pogłaskała, a wtedy Cailín zaczęła mruczeć, wskoczyła jej na ramię i natychmiast poszła spać. Od tamtej pory jest jej wierną towarzyszką podróży, gdy trzeba pomóc, potrafi odgryźć komuś głowę czy zaatakować szponami. Niestety, zianie ogniem nieszczególnie jej wychodzi, płomień jest delikatny i słaby, ale zazwyczaj wystarcza na zszokowanie delikwenta.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opisy Postaci
PostPosted: Fri Oct 04, 2013 8:40 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Jan 03, 2009 10:30 am
Posts: 540
Imię i nazwisko:
Sergiej Zarov


Image

Rasa:
Shivańsko-terrańska hybryda

Wiek:
Wygląda na 60 lecz w rzeczywistości ma ich odrobine wiecej :)

Wygląd:
Zarov wygląda jak typowy przedstawicle rasy ludzkiej. Wszystko co ma zwiakze z byciem hybrydą jest ukryte we wnętrzu jego ciała.

Historia:
Wszelkie danina ten zostały zniszczone lub utajnione do poziomu Omega III w archiwach Imperialnych. Wiadomo jedynie ze przez prawie 31 lat był I Sekretarzem C.C.P ( Związku Socjalistycznych Planet ) oraz admirałem floty Federacji Terranskiej.

Charakter, psychika:
Jest połączeniem Shivanina i Człowieka wiec tak naprawdę nie wiadomo jakie cechy charakteru dominuja.
Jest cichy, spokojny, ale potrafi niespodziewanie wybuchnąć. Człowiek czynu, jesli ma wyznaczony cel dąży do niego wszelkimi możliwymi środkami nawet jeśli droga do jego osiągnięcia będzie usłana trupami.

Uzbrojenie oraz umiejętności:
Jedynie co ma to krystaliczna materia. Jest to swojego rodzaju ciecz tworzy jego mundur oraz stanowi cześć jego ciała. Potrafi ona przemienić się w dowolny obiekt lecz im bardzje skomplikowane kształt oraz zastosowanie tym tworzenie trwa dłużej oraz zabiera więcej energii.

Posiada także osłonę energetyczną pochłaniającą wszystkie obrażenia energetyczne jak i kinetyczne ( np. walenie mieczykiem, strzał karabinu ).

Dzieki modyfikacjom którym poddał go Rój Jest uzdolnionym Psonikiem z całym wacharzem możliwości jake daje ta zdolności.

_________________
USS George Washington - 90 tysiecy ton dyplomacji.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opisy Postaci
PostPosted: Wed Oct 09, 2013 7:05 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jan 28, 2009 7:07 pm
Posts: 400
1. Dane osobowe:
- imię, nazwisko, ksywa, tytuł : Janusz Gawosz Wpierdol
- rasa: POLAK
- płeć: dziki mężczyzna
- miejsce pochodzenia, siedziba: Rzeczpospolita pod przewodnictwem litościwego serca bozi
- wiek: 420 blaze it faggot
- najbliższa rodzina: umarła umęczona przez germańskich najeźdźców i oprawców z SB
- towarzysze i zwierzęta (zazwyczaj towarzyszące w podroży) : dwójka siedmiolatków odziana w skóry i trzymana na łańcuchu

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

2. Wygląd:
- wygląd Zewnętrzny : gargantuiczny umięśniony humanoid o obecnie już zsiwiałych blond włosach i błękitnych oczach (cechy typowe pośród rasy polakowej)
- Cechy szczególne nietypowe dla rasy pochodzenia: 1. Bioniczne prawe oko połyskujące złowrogą czerwienią. Posiada specjalną aparaturę, która pozwala na lokalizowanie dzieci do lat 6 przez ściany. Prawdziwe oko Janusz Gawosz Wpierdol utracił na skutek nieudanego zamachu na życie przeprowadzonego przez lewaków oraz skorumpowany zwalczający prawdziwą polskość rząd. 2. Mechapenis. Janusz Gawosz Wpierdol był niezadowolony z swego naturalnego przyrodzenia o rozmiarze typowym dla wszystkich prawdziwych bojących się bozi polaków - 19 cm w zwisie. Postanowił więc zastąpić swej średniej jakości dar natury specjalnym mechanizmem przywodzącym na myśl pałkę teleskopową. Mechapenis osiąga długość do 45 centymetrów, posiada specjalne oprogramowanie umożliwiające FISTING. Należy dodać, iż cała powierzchnia mechapenisa jest perforowana a w zagłębieniach znajdują się miniaturowe haczyki. Bozia raz rzekła - stosunek płciowy, który nie ma na celu spłodzenia potomstwa jest bezwarunkowym złem i należy za nie cierpieć. Papa wszystkich polaków wziął sobie słowa bozi do serca. Mechapenis posiada napęd hybrydowy - tak jest ekologiczniej. Ma swastykę wytatuowaną na karku.
- styl ubierania : biała sutanna oraz piuska. Pod sutanna - skórzane odzienie, którego by się nie powstydził VanDarkholme.

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

3. Charakter:
- Osobowość : NAJLEPSZY POLAK JAKI KIEDYKOLWIEK STĄPAŁ PO ZIEMI, lubi dzieci. Jest libertarianinem (choć woli nazywać się liberałem) czyli posiada poglądy prawicowe. Uważa, że Synod Starej Prawicy posiada wspaniałe pomysły dotyczące ekonomii.
- Sposób postępowania: godny reprezentant najświętszej bozi (bóstwa polaków) na ziemi. Zawsze stara się zlokalizować najbliższe skupisko dzieci w celu zapoznania ich z siedmioma błogosławieństwami bozi. W przypadku ich braku idzie się do piekła. Na samo dno. Do smoły. Serio.
- Gust : Lubi : 7 latki, Adolfa Hitlera, Polskość, bozie, duże słowa nienawidzi: 14 latków (i starszych dzieci), lewaków, Niemców, nieprawdziwych polaków, kulek analnych.
- maksyma, cytat oddający charakter postaci : Fuck You ♂

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

4. Cechy:
- Umiejętności : wykrywanie dzieci w kompletnej ciemności na 100 metrów, znajomość prawa kanonicznego, znajomość wszystkich przywilejów jakie mu się należą przez sam fakt bycia POLAKIEM, krycie pedofilii, umiejętność kierowania tłumem polaków.
- Zdolności: Promieniowanie polakością, wrodzona nienawiść do lewaków, tradycjonalizm, skłonność do alkoholu, umiłowanie bozi, kłótliwość, hipokryzja, nieumiejętność przyznania się do błędów (wszystkie te cechy są niezwykle cenione pośród rasy polskiej i cechują największych polaków!)
- Ułomności: Niechęć do dzieci powyżej 14 roku życia, POZA TYM ŻADNE. JAK PAPA MOŻE MIEĆ UŁOMNOŚC TO PRZECIEŻ ŚWIĘTY CZŁOWIEK. JAKIŚ PEDAŁ, ALBO LEWAK WYMYŚLIŁ TĄ RUBRYKĘ, JUŻ DZOWNIE PO WIEŚKA I IDZIEMY SZUKAĆ TEGO KTO TO WYMYŚLIŁ. MA WJAZD NA CHATĘ NA 102. POGANIN.
- Odporności i Słabości Rasy Postaci na obrażenia różnej natury : +10 do penetracji anusa, +10 do obrażeń powodowanych batem, pejczem, palcatem, +666 do otrzymanych obrażeń mentalnych powodowanych przez logikę i zdrowy rozsądek (pewien austriacki uczony dowiódł eksperymentalnie, że polak wystawiony przez długi czas na działanie zarówno logiki jak i zdrowego rozsądku imploduje)

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

5. Magia:

To dzieło belzebuba, niech wypierdala. DADDY DOES NOT LIKE.

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

6. Ataki:
- nie magiczne wynikające ze zdolności, umiejętności : penetruje wszystkie dziury, kundel bury, kundel bury...
- style walki (tu tez umiejętności w posługiwaniu się bronią) : Każdy wie, ze polak to mistrz wszystkiego i zawsze wie najlepiej.

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

7. Ekwipunek:
- posiadane przedmioty : dwójka siedmiolatków trzymana na skórzanej smyczy
- strój : papieska sutanna, piuska, skórzana s&m bielizna pod sutanna
- broń : 45 cm jakie każdy chciałby mieć w sobie

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

8. Inne
- sława : Co drugi polak posiada jego portret w domu, próby żartów z Janusza Gawosza Wpierdol zawsze skutkują oburzeniem i agresja z strony polaków.
- poziom socjalny : Jest papieżem może wszystko. Każdy prawdziwy polak i patriota marzy by Janusz Gawosz Wpierdol zapiął go w dupę. Niestety w większości przypadków dany członek rasy polaka jest za stary.
- dobra materialne : Zarządza jako feudał całym kościołem bozi.

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂


9. Notka biograficzna

Jako dziecko zrozumiał, że światem rządzi żydowski oprawca, co chce w głowach grzebać śrubokrętem. W dodatku wciąż miał w pamięci jak członkowie wrogiej rasy esbeków mordowali polaków w Wyłyniu. Przebudziło to w nim pokłady polskości i zmotywowało do odbycia nauki w seminarium. Jako młodzieniec odkrył, że dla ludzi z jego wykształceniem nie ma godnej pracy w kraju przez co usiał opuścić Rzeczpospolitą pod przewodnictwem litościwego serca bozi. Na emigracji próbował założyć knajpę jednak z powodu braku większych sukcesów zabrał się za gwałcenie dzieci (w tym celu zcybernetyzował swego penisa). Zwrócił tym na siebie uwagę hierarchów kościoła bozi, którzy widząc jego szerokie zasługi postanowili mianować go papieżem.

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

10. Szkic postaci.

NADCHODZI

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

_________________
give her the dick


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opisy Postaci
PostPosted: Mon Jan 25, 2016 7:26 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 14, 2009 6:46 pm
Posts: 8
1. Dane osobowe
- Damian Gola - szerzej znany jako Golas - tytułów nie liczył nie pamięta nie obchodzą go, czasami nazywany Mistrzem Zakonnym (who cares?)
- pierwotnie człowiek - obecnie do końca nie wiadomo
- mężczyzna
- pierwotnie ziemia
- nieznany - po eksperymentach kulinarno-bimbrowniczych Jakuba Wędrowycza i Semena Korczaski zatrzymał się fizycznie względnie przed 30'tką
- najbliższa rodzina? towarzysze? - Zakon Cienistego Młota

2. Wygląd
- często gęsto widywany odziany w czerwony płaszcz sięgający aż do kostek, skórzane buty na miękkiej podeszwie, skórzane rękawice i nieodłączne... pomarańczowe okulary o zakrzywionych ramkach
- stojące naturalnie do góry ciemne blond włosy i niebieskie oczy, wysoki, dobrze zbudowany i wyćwiczony
- zwykle spokojna twarz niezdradzająca emocji w najmniej niespodziewanych i odpowiednich momentach wykrzywia się w grymasie... uśmiechu?
- cholernie wrzynający się w mózg przenikliwy wzrok

3. Charakter
- niepoprawny optymista skrzyżowany z sarkastycznym chłodnym hedonistą
- ogólnie spokojnej natury jednak nieraz wychodzi z niego chodzący tajfun - ma dziwne układy z bogami z krainy NORN
- o gustach się nie dyskutuje (chyba, że przy Wigilijnym stole)
- Zabijaj od razu, rękami, zębami, nogami, napluj mu w oczy, zabijaj czymkolwiek.

4. Cechy
- wielorakie umiejętności nabyte podczas wieków podróży i wojaczek
- stwierdzona w boju telepatia i telekineza, skutki uboczne testów na ludziach na Braxis oraz pomieszanie zmysłów w NORN skutkują innymi często dziwnymi przypadłościami dającymi zaskakujące zdolności - niekiedy bojowe
- eksperymenty na Braxis pozostawiły swoje piętno - pała chęcią skrócenia męk mutantów

5. Magia
- moce psioniczne pozyskane podczas eksperymentów na Braxis
- dziwne układy z bogami z krainy NORN (nieraz ginął i tam był wskrzeszany)

6. Ataki
- preferuje wykorzystanie sił Zakonu
- mistrzowsko posługuje się bronią białą wszelkiej maści
- nie skąpi od dużej siły ognia broni palnej

7. Ekwipunek
- wielowymiarowe kieszenie skrywają nieznane nikomu wynalazki i sprzęty ("Ale po cholerę Ci teraz samowar? Oo - Lockwood")
- zazwyczaj na widoku posiada pistolet .50 - zmodernizowana pamiątka z czasów wczesnych podróży w oddziałach Terran Dominium
- nieodłączne okulary z zakrzywionymi oprawkami

8. Inne
- Mistrz Zakonu Cienistego Młota
- wszelakie dobra ruchome jak i nieruchome są własnością ZCMu - jako, że jest w nim najwyższą władzą teoretycznie wszelakie dobra przypisane są jemu

9. Notka biograficzna

Urodzony w roku 1987 czasu ziemskiego, narodowości Polskiej na lubelszczyźnie...
W młodości przyjaciel bimrownika i egzorcysty-amatora Jakuba Wędrowycza oraz ukraińskiego oficera jeszcze z czasów I Wojny Światowej.
Pewnego razu Jakub przyrządził jakiś specyfik, a przez przypadek Golas wypił go, stając się... odpornym na działanie czasu. Z tego powodu przeżył sam nie wie ile już lat.
W dwudziestym którymś wieku wstąpił do wojska UED [United Earth Directorates - Zjednoczone Rządy Ziemi], został pilotem Wraight'ów. Później na planecie Braxis, gdy zaczęto eksperymentować na ludziach, Golas mimowolnie stał się obiektem badań nad DNA, zyskał wiele nowych zdolnośc tj. telepatia i telekineza.
Z jego też DNA stworzono oddział specjalny, 12 żołnierzy doskonałych, lecz ze wzg. na agresywność wszyscy zostali zabici, prócz jednego, który podczas ich ostatniej akcji, przeszedł na stronę Zerg'ów, co spodwodowało utratę największej bazy UED na Braxis i ewakuację planety.
Po opuszczeniu planety dwa Battlecrusiery i trzy Carriery oraz statek flagowy UED Aleksiej [na cześć pewnego bohatera wojennego] zostały wciągnięte przez dziwną anomalię [ciapoprzestrzeń] wymiarową.
Trafili do jakiegoś regionu MultiŚwiata, na planetę z techniką na poziomie dorównującym Terranom. Golas pod dowództwem majora Miles'a przystał do czterech kompanii Marines i pracował razem z nimi, jako najemnik.
Po kilku latach odleciał szukać nowych przygód - trafiłał na wiele planet, podczas podróży nauczył się wszystkich znanych mu teraz umiejętności, spotkał dwóch szermierzy natchnionych - Hekkego i Achaję - oraz człowieka ogromnego sprytu - Krótkiego, sam także po latach treningu i wojen został szermierzem natchnionym.
W dalszych podróżach spotkał się poraz kolejny z caipoprzestrzenia, został wessany do świata NORN.
Niezliczone lata lub wieki [czas jest tam względny] nauczył się sztuki kowlaskiej i poprawił jeszcze swe umiejętności. Kapłani tamtejszych bogów z którymi się zaprzyjaźnił (sporo dało zapamiętanie kilku recept 'eliksirów' Jakuba) zawarli z nim układ na mocy którego, jako przyjaciel kultu Siriusa - przewodniczącego bogom, zostanie wskrzeszany za każdym razie gdy zginie. Niewątpliwie wyszło mu to na zdrowie - wzamian za naukę pędzenia samogonu praktycznie ze wszystkiego kapłani z NORN wielokrotnie sprowadzali go po smierci - jednak za każdym razem odmienionego, jak gdyby brakowało mu cząstki siebie.
Spotakł także w NORN samego Ciapciaka - nieśmiertelnego technologa i zarazem wariata, nauczył go on opanowania cipoprzestrzeni, jego własnego tworu którym podróżować może niemal wszędzie, a tajemnicę jej pełnego działania sam Ciapciak zapomniał eony temu.
Po wielu latach powrócił do świata w którym wylądowali poraz pierwszy uciekając z Braxis. Spotkał tam wyrzuconych z ciapoprzestrzeni zarówno protossów jak i terran. Przez długi okres czasu pobierał nauki u Dark Templarów.
Spotkanie strego znajomego Majora Miles'a zaowocowało całą serią wydarzeń, które doprowadziły go do skierowania się w obecne strony Multiświata, gdzie spotkał Mistrza Seymour'a i wielu innych...
Dalsze jego losy spisywane są rękami wielu których wiedza nieraz ratowała lub zabijała miliardy istnień - ot jak za psytrknięciem palca...


Image
Oryginalny obrazek znaleziony w odmętach internet'ów - fire FX & reshade by mua


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group